Ik vind dat toch vrij veel vaste relaties hoor. Ik ken heel wat mensen van die leeftijd, maar geen die zo veel relaties hebben gehad.heidiw schreef: zo 21 nov 2021, 23:21 Marianne is een vrouw van 75. Wat betekenen 8 relaties over zo'n groot aantal jaren?
Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- x 435
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Maar dat zijn waarschijnlijk dan toch geen mensen die in een soap voor komen.
2 x
-
- Poster rang 5
- x 929
- x 1487
Tuurlijk, veel mensen van die leeftijd hebben maar 1 of 2 relaties gehad. Maar de stelling was dat Marianne een mannenverslindster is terwijl dat aantal relaties over zo'n tijdspanne daar voor mij totaal niet op wijst.tvx1 schreef: di 23 nov 2021, 19:10 Ik vind dat toch vrij veel vaste relaties hoor. Ik ken heel wat mensen van die leeftijd, maar geen die zo veel
1 x
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578

2 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Jaja Martha, je had Marianne goed door! Ik moest meteen aan jou denken gisteravond!martha schreef: di 30 nov 2021, 14:04 Het zou me niet verwonderen dat datgene dat nu in haar mémoires gaat verschijnen allemaal opgeklopt en gefantaseerd zal zijn, alleen maar om Karin een loer te draaien.

Mooi om te zien dat Marianne, Karin zo bij haar neus had met haar schrijfsels. Ze heeft dat spieken wel prima aangepakt zo

1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Ik moest lachen omdat ze ook Karin duidelijk de pap in de mond gaf, door aan te geven dat ze geen tijd meer had om haar laptop weg te leggen. 

1 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Bewijst nog maar eens hoe dom Karin is, dat ze zelfs niet beseft dat anderen (in dit geval Marianne) haar altijd snel door hebben 

0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578

Ik zag het zo aankomen : dat lachje van Marianne toen ze vertrok naar de withoeve

0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1362
- x 1721
- Contacteer:
eindelijk eens iets geloofwaardigs en goed doordacht! Hersenspinsel waar Karin met haar beide voeten in trapte. Toch wel een beetje naïef voor een advocaat!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Natuurlijk trapt ze daarin. Heeft niets te maken met het feit dat ze een advocaat is. Ze weet van de band tussen Marianne en Dries. Maar hoe ver dat ging kon ze nooit weten, want daar werd niets over gezegd.
Marianne heeft nu de sluier opgelicht en natuurlijk neemt Karin dat voor waar aan.
Geweldige zet van Marianne
Marianne heeft nu de sluier opgelicht en natuurlijk neemt Karin dat voor waar aan.
Geweldige zet van Marianne
0 x
-
- Poster rang 5
- x 929
- x 1487
Het is vooral leuk dat Marianne weer eens wat verhaal krijgt met bovendien een evenwaardige sparringpartner ipv steeds te moeten zitten klagen en zagen tegen Nancy.
2 x
-
- x 435
Ik vraag mij echt af waar Marianne de laatste tijd met haar verstand zit. Ineens kan Karin in haar ogen niets meer verkeerd doen. En dan wil ze ook nog eens haar memoires publiceren. Welke uitgever zou daar nu in hemelsnaam moeten in geïnteresseerd zijn?
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Volgens mij is het niet zozeer dat Karin ineens niks meer verkeerd kan doen in Marianne's ogen, maar meer dat ze bezorgd is dat Tom niet beseft waar hij mee bezig is. Uiteindelijk is het ook niet echt handig van hem, Peter verkiezen boven de vrouw in wiens huis hij woont en waar zijn zoon aan gehecht is. Marianne zal schrik hebben dat Tom dat verliest als hij zo door gaat.
Bovendien biedt Karin haar de kans om bij haar zoon en kleinzoon in huis te wonen; iets wat Marianne heel goed bevalt en wat ze ook niet kwijt wil raken, waarschijnlijk.
) te zien zweten over welke "jeugdzondes" van hem eventueel in dat boek terecht zullen komen
En Marianne mag met dat idee spelen, toch? Het is toch niet gezegd dat dat boek er uiteindelijk ook zal komen?
Bovendien biedt Karin haar de kans om bij haar zoon en kleinzoon in huis te wonen; iets wat Marianne heel goed bevalt en wat ze ook niet kwijt wil raken, waarschijnlijk.
Mja, je kunt je afvragen hoeveel kans zo'n boek zou maken in het dagelijks leven, inderdaad, maar Thuis is en blijft een soap natuurlijk, dus daar is meer mogelijk dan normaal. En heel eerlijk (wat die interesse van uitgeverijen betreft); ik geloof ook niet dat er veel uitgevers geïnteresseerd zouden zijn normaal gesproken, en niet veel mensen krijgen dan ook zo'n kans, maar eigenlijk vind ik dat wel jammer. Er zijn talloze verhalen die je voorbij hoort komen in het dagelijks leven die stukken interessanter, leerzamer, aandoenlijker of vermakelijker zijn dan wat sommige schrijvers de mensen voorschotelen. Ik ben dus wel benieuwd waar ze met deze verhaallijn naartoe willen, al is het maar om Tom (of Tompoesje?tvx1 schreef: ma 10 jan 2022, 16:48 En dan wil ze ook nog eens haar memoires publiceren. Welke uitgever zou daar nu in hemelsnaam moeten in geïnteresseerd zijn?

En Marianne mag met dat idee spelen, toch? Het is toch niet gezegd dat dat boek er uiteindelijk ook zal komen?

0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Benieuwd of ze in haar memoires ook over haar man "Walter de verkrachter" gaat schrijven. En over die keer dat Karin haar wilde omver rijden, zo'n paar seizoenen geleden. En over William ? Of zal ze die potjes gedekt houden ?
Misschien beter dat ze die memoires maar niet publiceert.
Misschien beter dat ze die memoires maar niet publiceert.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Of Swerts de gerenommeerde advocaat, die later een serieverkrachter bleek te zijn? Of Courtois, die niet vies was van chantagepraktijken om aan een vrouw te geraken en daar dan ook nog eens zijn eigen dochter voor inzette?
Misschien dat Marianne in haar memoires juist aan wil stippen dat je wel vóór iemand kunt kijken, maar er nooit in.
Kan nog leerzaam en een goede waarschuwing zijn voor mensen die persé een partner willen en daarbij uit het oog verliezen dat je toch wel goed uit moet kijken met wat je in huis haalt...
Misschien dat Marianne in haar memoires juist aan wil stippen dat je wel vóór iemand kunt kijken, maar er nooit in.
Kan nog leerzaam en een goede waarschuwing zijn voor mensen die persé een partner willen en daarbij uit het oog verliezen dat je toch wel goed uit moet kijken met wat je in huis haalt...

0 x