Zal nu een uitdaging worden voor Karin om haar wachtwoord te achterhalen. Wacht tot ze hoort dat Robin het weet. Direct haalt ze weer valse en listige streken uit om het wachtwoord te achterhalen!
Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1362
- x 1721
- Contacteer:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Wat een infantiele verhaallijn alweer. Gaan we daar nu nog weken op moeten toezien ?
Leuker zou zijn als Marianne nog eens voorleest uit haar memoires...
Leuker zou zijn als Marianne nog eens voorleest uit haar memoires...
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Even gekopieerd uit het topic 'Wat er niet klopt in Thuis', omdat het eigenlijk niet iets is wat niet klopt.
Walter De Decker, Jean-Pierre De Ruyter, Robert Swerts, Walter Frans, Geert Smeekens, David Machiels, William Degreef en Leo Vertonghen.
Tenzij ik nog iemand vergeten ben.
Het zijn er inderdaad veel, maar dat is eigen aan een soap, dat personages heel veel dingen meemaken en ook vaak van partner wisselen.

Ik denk dat het er zelfs acht zijn.daffy duck schreef: za 20 nov 2021, 23:24 Als ik goed kan tellen heeft Marianne in totaal 7 mannen gehad en allemaal niet zo.zuiver op de graat of gestorven aan een hartinfarct. Toch wat veel om in 1 mensenleven te verslijten!
Walter De Decker, Jean-Pierre De Ruyter, Robert Swerts, Walter Frans, Geert Smeekens, David Machiels, William Degreef en Leo Vertonghen.
Het zijn er inderdaad veel, maar dat is eigen aan een soap, dat personages heel veel dingen meemaken en ook vaak van partner wisselen.
0 x
-
- x 435
Jean-Pierre (den antiquair?), daar is ze toch niet mee getrouwd geweest, of toch?
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Nee, ze is niet met alle mannen in haar leven getrouwd geweest. Dat heeft ook niemand hier beweerd. 

0 x
-
- x 435
Klopt, maar ik beschouw mannen verslijten als zijnde met hen gehuwd te zijn geweest. Mijn misvatting dan?satine schreef: zo 21 nov 2021, 17:02 Nee, ze is niet met alle mannen in haar leven getrouwd geweest. Dat heeft ook niemand hier beweerd.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Marianne is zo een beetje de Vlaamse Elizabeth Taylor
, die is ook 8 keer getrouwd geweest waarvan 2 keer met dezelfde man, ik geloof dat het met Richard Burton was als ik mij niet vergis.

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ja maar ho! Ze is niet 8 keer getrouwd geweest hè?
Ze is jarenlang getrouwd geweest met Walter de Decker (die - net als Leo - is overleden aan een herseninfarct), daarna toch een aantal jaren met Geert Smeekens. Vervolgens maar een korte tijd met William (en we weten allemaal waarom dat fout gegaan is) en dan uiteindelijk niet eens 1 dag met Leo omdat hij op hun huwelijk gestorven is.
Om zelfs nog maar bij Elizabeth Taylor in de schaduw te staan qua huwelijken, had ze dus nog wel een beetje beter haar best moeten doen..

Ze is jarenlang getrouwd geweest met Walter de Decker (die - net als Leo - is overleden aan een herseninfarct), daarna toch een aantal jaren met Geert Smeekens. Vervolgens maar een korte tijd met William (en we weten allemaal waarom dat fout gegaan is) en dan uiteindelijk niet eens 1 dag met Leo omdat hij op hun huwelijk gestorven is.
Om zelfs nog maar bij Elizabeth Taylor in de schaduw te staan qua huwelijken, had ze dus nog wel een beetje beter haar best moeten doen..

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
- x 929
- x 1487
Marianne is een vrouw van 75. Wat betekenen 8 relaties over zo'n groot aantal jaren? Eigenlijk kan je gewoon stellen dat ze op dat ene slippertje met David na serieel monogaam is. Vergeleken met Marianne hebben haar kinderen die veertigers zijn en Lowieke die ongeveer 25 is toch al even goed hun best gedaan
1 x
-
- Poster rang 1
- x 1
- x 7
Ik denk dat ze tijdens haar periode in Knokke ook nog met iemand is samengeweest '(Philippe?). Die is uiteraard nooit in beeld geweest, maar Walter heeft er ooit over gesproken als ik me niet vergis.satine schreef: zo 21 nov 2021, 15:22 Ik denk dat het er zelfs acht zijn.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat klopt wel, ja. Marianne en Walter hebben een aantal jaren gescheiden van elkaar geleefd en hebben toen - wel in overeenstemming - elk hun eigen ding gedaan wat dat betreft.
Edit: En wat het serieel monogaam zijn betreft, dat dacht ik eigenlijk ook, tot ik erover na ging denken en ik me herinnerde dat ze ten tijde van Robert Swerts ook al eens een tijdje geslipperd heeft met Walter Frans. Ze wist eerst ook niet wie van de 2 ze moest kiezen
Maar Marianne heeft om al die mannen wel veel gegeven en heeft er veel moeite in gestoken om die relaties te doen slagen. Ze heeft met een paar van haar mannen ook echt wel het nodige meegemaakt en het is niet dat ze heel makkelijk van de een naar de ander gefladderd is. En dat er een paar overleden zijn, daar kan zij natuurlijk ook niks aan doen.
Dat maakt (voor mij toch) ook wel een verschil. Het voelt daardoor ook helemaal niet alsof het er zo veel zijn geweest.

Edit: En wat het serieel monogaam zijn betreft, dat dacht ik eigenlijk ook, tot ik erover na ging denken en ik me herinnerde dat ze ten tijde van Robert Swerts ook al eens een tijdje geslipperd heeft met Walter Frans. Ze wist eerst ook niet wie van de 2 ze moest kiezen

Maar Marianne heeft om al die mannen wel veel gegeven en heeft er veel moeite in gestoken om die relaties te doen slagen. Ze heeft met een paar van haar mannen ook echt wel het nodige meegemaakt en het is niet dat ze heel makkelijk van de een naar de ander gefladderd is. En dat er een paar overleden zijn, daar kan zij natuurlijk ook niks aan doen.

Dat maakt (voor mij toch) ook wel een verschil. Het voelt daardoor ook helemaal niet alsof het er zo veel zijn geweest.

Laatst gewijzigd door Christel op di 23 nov 2021, 16:39, 4 keer totaal gewijzigd.
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- x 435
Ook mijn gedacht. Met "mannen verslijten" denk ik automatisch aan vrouwen die makkelijk een nieuwe relatie beginnen en de vorige liefde inruilen voor een volgende. Zo is Marianne helemaal niet.Christel schreef: di 23 nov 2021, 16:18 Dat klopt wel, ja. Marianne en Walter hebben een aantal jaren gescheiden van elkaar geleefd en hebben toen - wel in overeenstemming - elk hun eigen ding gedaan wat dat betreft.
Maar het is wel waar wat Heidiw zegt; Marianne is inderdaad wel een soort van serieel monogaam geweest. Ze heeft om al die mannen veel gegeven en er veel moeite in gestoken om het te doen lukken. Het is niet dat ze heel makkelijk van de een naar de ander gefladderd is, en dat er een paar overleden zijn daar kan zij natuurlijk ook niks aan doen.
2 x