Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Johnny
Poster rang 1
Poster rang 1
x 65
x 134

Bericht door Johnny »

Dat klopt, dus het succes van haar boek valt nog af te wachten.
Maar ik zie Marianne toch liever in zo'n verhaallijn, dan alleen maar als moeder/oma die ontbijtjes klaar zet of in haar kamer zit met oordopjes in. ;)
1 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Marianne heeft al eens een boek geschreven... :whistle: En het las heel vlot.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1720
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Johnny schreef: vr 22 okt 2021, 08:45 maar als moeder/oma die ontbijtjes klaar zet of in haar kamer zit met oordopjes in.
Heel juist! En in dit forum staat ze nu ook wat meer in de belangstelling! Heerlijk! :thumbup:
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 974
x 577

Bericht door martha »

Ik hoop dat daarna het doek niet valt over Marianne of erger nog over Thuis :cry:
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1720
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

martha schreef: vr 22 okt 2021, 15:21 Ik hoop dat daarna het doek niet valt over Marianne of erger nog over Thuis
Denk ik niet, misschien ligt het ten hoogste tegen Kerst in de winkel en kunnen we het kopen!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Zoals ze eerst begon met "Ik, Marianne Bastiaens..." dacht ik dat ze een testament ging maken. Maar dat moet handgeschreven zijn, en toen kwam de halve stamboom in beeld... Wordt het een (verkrijgbaar) boek? Of is het gewoon bezigheidstherapie van een vrouw die recent weduwe is geworden en haar dagen probeert zinvol te vullen? Wait and see zeker?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Ik ben benieuwd of en hoe Marianne Karin gaat aanpakken over het gebruik van het vroegere koosnaampje van Tom.
Het was wel duidelijk dat Marianne doorhad waar Karin die informatie vandaan had.
Met Karin in huis had ze natuurlijk beter haar laptop niet laten rondslingeren of haar document beveiligd met een wachtwoord, aan de andere kant vind ik het absoluut respectloos om zomaar privé dingen van iemand anders te gaan zitten lezen, eender hoe nieuwsgierig je bent.
2 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Als Marianne het in haar memoires had laten staan, had Karin het waarschijnlijk toch wel ooit gelezen, dus misschien dat Marianne het daarom niet beveiligd had, omdat het eigenlijk toch geen gevoelige privé informatie was?
Maar het is wat je zegt; je gaat gewoon niet op iemands laptop zitten snuisteren. Dat is echt enorm respectloos en asociaal, en ik kan me zo voorstellen dat je echt wel schrikt als je erachter komt dat iemand dat achter je rug om heeft zitten doen, en dat je dus niet eens je spullen veilig in huis kunt laten liggen.
Ik vraag me ook wel af hoe Marianne hier op gaat reageren...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Ik had eigenlijk niet echt het idee dat ze er zwaar aan tilde.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Nog niet inderdaad, maar ik vond haar toch bedenkelijk kijken naar haar laptop, alsof haar langzaamaan iets begon te dagen.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Als "Tom poesje" het enige is dat Karin heeft onthouden (bruikbaar achtte) van wat er allemaal stond, zal Marianne daar echt niet boos om worden. Vooral niet omdat het niet meteen kwetsend is hé. Tenslotte had Marianne dat ook in een onbewaakt moment aan Robin kunnen vertellen...
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik denk niet dat Marianne dit zo maar voorbij laat gaan. Zeker niet omdat het Karin is. Ben toch benieuwd of dit nog een vervolg heeft.
Karin is nou niet bepaald haar vriendin.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Tiboko schreef: vr 05 nov 2021, 15:42 Vooral niet omdat het niet meteen kwetsend is hé. Tenslotte had Marianne dat ook in een onbewaakt moment aan Robin kunnen vertellen...
Het is wel Karin die het weet, niet Robin.
En haar kennende, komt dat er te pas en te onpas uit en dan niet als koosnaampje maar om Tom te jennen.
Dat Tom hier niet blij mee is, kan ik best wel begrijpen.
En dat Marianne het niet fijn vindt dat Karin in haar spullen neust, ook.
1 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Tiboko schreef: vr 05 nov 2021, 15:42 Tenslotte had Marianne dat ook in een onbewaakt moment aan Robin kunnen vertellen...
't Is niet omdat er iemand bij je thuis logeert dat je 't recht heb om in diens spullen te neuzen. Wat is me dat nu? Dat doe je toch niet? Karin vond het ook niet grappig dat Marianne haar lingerie had gewassen, remember? Dit zal nog een staartje krijgen, zeker weten! Marianne zal het voorzichtig aanpakken, zoals we al mochten merken, maar op het gepaste moment zal ze het er toch over hebben of Karin met gelijke munt betalen. Ik kijk er al naar uit.
2 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

ikke schreef: za 06 nov 2021, 16:11 't Is niet omdat er iemand bij je thuis logeert dat je 't recht heb om in diens spullen te neuzen.

Uiteraard - dat spreekt voor zich.

Anderzijds heb ik Marianne ook al wel eens zien staan luistervinken, toen Karin en Tom het over haar (?) hadden. Ook niet echt netjes. En intussen hebben we al weken niks meer gehoord over die zoektocht naar een nieuwe service flat, zou Marianne dat alweer vergeten zijn?
0 x
Plaats reactie