Frank Bomans (Pol Goossen)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Mja, hoe Frank de dingen ziet en de werkelijkheid zijn lang niet altijd hetzelfde.
Voor iemand die al zo lang in de bouw werkt, is dit toch wel heel koppig en betweterig.
Voor iemand die al zo lang in de bouw werkt, is dit toch wel heel koppig en betweterig.
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1370
- x 1726
- Contacteer:
En ik denk ook: onwetend. Want het is toch heel duidelijk dat hij straks de rest van die afgebrande puinhoop op z'n bovenkamer zal krijgen!
2 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Precies...
Ook ik zou meteen aan keuringen, een bouwtekening en vergunningen denken als je dat krot zo eens rustig bekijkt, en ik ben een complete leek. Treurig om te zien hoe Frank daar gisteren stug aan dat deurgebond stond te prutsen terwijl je de wind om zijn oren hoorde huilen
Dat iemand die heel zijn leven in de bouw gewerkt heeft, denkt dat deze ellende op te lossen is met een likje verf en wat lichte klusjes, gaat mijn boerenverstand echt wel te boven.
Ook ik zou meteen aan keuringen, een bouwtekening en vergunningen denken als je dat krot zo eens rustig bekijkt, en ik ben een complete leek. Treurig om te zien hoe Frank daar gisteren stug aan dat deurgebond stond te prutsen terwijl je de wind om zijn oren hoorde huilen
Dat iemand die heel zijn leven in de bouw gewerkt heeft, denkt dat deze ellende op te lossen is met een likje verf en wat lichte klusjes, gaat mijn boerenverstand echt wel te boven.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1370
- x 1726
- Contacteer:
Christel schreef: vr 05 feb 2021, 13:01 deze ellende op te lossen is met een likje verf en wat lichte klusjes, gaat mijn boerenverstand echt wel te boven.
en intussen mist hij hetgeen er voor hem echt toe doet: Robin die z'n opa trots opbelt om hem z'n kraam te laten zien. Frank noemt zichzelf een echte Bomans, Robin zal wel z'n koppigheid niet appreciëren!Christel schreef: vr 05 feb 2021, 13:01 deze ellende op te lossen is met een likje verf en wat lichte klusjes,
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 583
En hij houdt er een boris johnson kapsel aan overdaffy duck schreef: vr 05 feb 2021, 10:22 Want het is toch heel duidelijk dat hij straks de rest van die afgebrande puinhoop op z'n bovenkamer zal krijgen!![]()
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 551
Die klop op zijn hoofd heeft zijn verstand precies wat terug gebracht
1 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 583
Dus als alles volgens plan verloopt, gaan Frank en Simonne gaan wonen in het doktershuis dat pal gelegen is naast hun vorig uitgebrande woning
En hopelijk gaan Vaselineke & haar beer niet mee verhuizen want dan wordt het daar in het dokterhuis eenzelfde duivenkot zoals dat bij Lowieke.
0 x
-
ikke
- x 435
Ze hebben gisteren toch voorzichtig geprobeerd om Gèleke aan het verstand te brengen dat ze goed zit waar ze nu woont?
0 x
-
tvx1
- x 435
Nee, het doktershuis staat aan de andere kant van de straat dan het vroegere huis van Frank en Simonne. Het huis dat Tom aan Adil en Christine verhuurt en het gemeenschapshuis staan aan dezelfde kant van het vroegere huis van Frank.martha schreef: do 21 okt 2021, 13:54 Dus als alles volgens plan verloopt, gaan Frank en Simonne gaan wonen in het doktershuis dat pal gelegen is naast hun vorig uitgebrande woning
Laatst gewijzigd door tvx1 op di 23 nov 2021, 22:33, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Kan die nooit eens normaal praten (zonder te wijzen) met iemand? Ook al is hij "boos".
Samen spannen met dat ventje. Wat kinderachtig.
Samen spannen met dat ventje. Wat kinderachtig.
1 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 933
- x 1494
Het is mooi dat hij zich oprecht om Ilias bekommert en Dieter erop wijst dat hij toch wat meer verantwoordelijkheid kan nemen. Potje breek potje betaal ja, maar de manier waarop alweer 
0 x
- apestaart
- Poster rang 4

- x 185
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Ach ja, blaffen en de baas spelen, zo kennen we Frank wel.jessie V. schreef: di 23 nov 2021, 22:17 Kan die nooit eens normaal praten (zonder te wijzen) met iemand? Ook al is hij "boos".
Hij voelde zich weer helemaal het mannetje.
0 x
-
Johnny
- Poster rang 1

- x 65
- x 134
Ergens is het wel mooi dat hij zag dat Joren serieus met iets worstelde en dat hij hem wil helpen.
Maar zijn tussenkomst bij Eddy was wel een beetje
Hij is blijkbaar al vergeten hoe hij geprobeerd heeft om de brand in het huis aan de Dreef in de schoenen van diezelfde Joren te schuiven?
En dan nu de heilige gaan uithangen??? Da's echt wel de pot en de ketel.
Hij was beter bij Eddy weg gebleven.
Maar zijn tussenkomst bij Eddy was wel een beetje
Hij is blijkbaar al vergeten hoe hij geprobeerd heeft om de brand in het huis aan de Dreef in de schoenen van diezelfde Joren te schuiven?
En dan nu de heilige gaan uithangen??? Da's echt wel de pot en de ketel.
Hij was beter bij Eddy weg gebleven.
Laatst gewijzigd door Johnny op wo 22 dec 2021, 08:18, 1 keer totaal gewijzigd.
3 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1370
- x 1726
- Contacteer:
Frank Bomans...ja, hij heeft duidelijk iets goed te maken met Joren na de beschuldiging i.v.m. die brand. Heel moeilijke situatie als je in hetzelfde huis woont en duidelijk ziet als er iets mis is met Joren. Maar nu zich engageren als vertrouwenspersoon.
Ik weet niet moest ik in Joren z'n schoenen staan, of ik hem daarvoor zou aanspreken 
Laatst gewijzigd door daffy duck op wo 22 dec 2021, 08:19, 1 keer totaal gewijzigd.
1 x