Wat er niet klopt in Thuis
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578
hoe kon Ilias in godsnaam die quad in gang steken ? Moet daar geen contactsleutel gebruikt worden ? (ik geef toe, ik ken niets van quad's) En zo ja, waarom laten Kobe en/of Waldek die sleutel in het contact zitten ?
2 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
-
- x 435
En wat klopt daar niet aan? Darten is toch niet illegaal of zelfs onethisch?
0 x
-
- x 435
Juist, tegenwoordig is het heel normaal dat je speelt tijdens je werkuren!tvx1 schreef: vr 15 okt 2021, 01:24 En wat klopt daar niet aan? Darten is toch niet illegaal of zelfs onethisch?

1 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1362
- x 1721
- Contacteer:
d'r was zelfs een tijd dat je nauwelijks op toiletbezoek mocht op je werk, tenzij in opgelegde tijd! Zo erg moet het nu ook niet zijn, maar toch wat discipline is nooit weg tijdens een job!ikke schreef: vr 15 okt 2021, 08:46 uist, tegenwoordig is het heel normaal dat je speelt tijdens je werkuren!

1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
tvx1 schreef: vr 15 okt 2021, 01:24 En wat klopt daar niet aan? Darten is toch niet illegaal of zelfs onethisch?
In uniform, tijdens de werkuren, dus op kosten van de belastingbetaler gaan vogelpikken in een volks café ?? Moet kunnen

1 x
-
- x 435
Dat zegt ik toch niet? Is de middagpauze dan tegenwoordig ook de "werkuren"? Ik vraag mij gewoon af wat daar juist fout aan is in het verhaal. Dat ja dat niet oké vindt, dat kan ik zeker begrijpen. Maar om dit iets dat echt niet klopt te noemen, dat volg ik niet.ikke schreef: vr 15 okt 2021, 08:46 Juist, tegenwoordig is het heel normaal dat je speelt tijdens je werkuren!
Laatst gewijzigd door tvx1 op vr 15 okt 2021, 15:28, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
- x 435
Was dat dan tijdens de werkuren? Ik dacht dat het tijdens zijn lunchpauze was. Daar heeft hij toch nog wat vrijheid in om die te spenderen. Ik stoor mij er meer aan dat ze in het politiekantoor ook de hele tijd met pijltjes staan te werpen, terwijl ze eigenlijk echt aan het werken horen te zijn.Tiboko schreef: vr 15 okt 2021, 14:22 In uniform, tijdens de werkuren, dus op kosten van de belastingbetaler gaan vogelpikken in een volks café ?? Moet kunnen
0 x
-
- Poster rang 5
- x 929
- x 1488
Tuurlijk, maar het is intussen toch wel de regel dat politie niet meer in uniform een café binnengaat tenzij voor een interventie.tvx1 schreef: vr 15 okt 2021, 15:11 Ik dacht dat het tijdens zijn lunchpauze was. Daar heeft hij toch nog wat vrijheid in om die te spenderen.
1 x
-
- x 435
Dat betwijfel ik toch hoor. Het is toch schering en inslag dat die Thuis-agenten in uniform de Thuis-cafés binnenwandelen, al was het maar om snel hunne thermos koffie te laten vullen terwijl ze op patrouille zijn. Ik zie echt niet echt wat er zo problematisch is aan in een café te zijn.heidiw schreef: vr 15 okt 2021, 17:58 Tuurlijk, maar het is intussen toch wel de regel dat politie niet meer in uniform een café binnengaat tenzij voor een interventie.
0 x
-
- x 435
Zeg wel: in THUIS!tvx1 schreef: za 16 okt 2021, 11:08 Het is toch schering en inslag dat die Thuis-agenten in uniform de Thuis-cafés binnenwandelen,
En ik ben ervan overtuigd dat dat in 't echte leven niet zo normaal is. Een mens mag niet zomaar gewapend ergens binnengaan. Dat geldt ook voor agenten. Zeker weten!
0 x
-
- Poster rang 5
- x 929
- x 1488
Het mag in Thuis dan wel schering en inslag zijn, bij de echte flikken is het not done. Jaren geleden was het idd dagelijkse kost dat de flikken dronken tijdens hun uren, die tijd is echter al lang voorbij. Ik word in ieder geval liever niet tegengehouden door een flik die harder stinkt dan ik.
1 x
-
- x 435
OK, tijdens de lunchpauze, maar niet in vol ornaat met wapengordel en al. In geen geval! Tenzij bij interventie, maar dan is er van (lunch)pauze ook geen sprake!tvx1 schreef: vr 15 okt 2021, 15:11 Was dat dan tijdens de werkuren? Ik dacht dat het tijdens zijn lunchpauze was.

1 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Inderdaad... En was het eigenlijk wel tijdens de lunchpauze? Want bij mijn weten is dat niet eens echt benoemd verder, en aangezien er genoeg darts-dingen waren die ze duidelijk niet in hun lunchpauze deden...
Zelfs op het politiebureau ging het er constant over en hadden ze een dartbord hangen waar "Didi" nog even op stond te oefenen. Het werd nog door Lexi benoemd, waar Dieter dan weer een heel "volwassen" zuur gezicht bij trok.
Ik mag toch hopen dat dit over de hele lijn iets is wat niet klopt in Thuis, want anders is het maar treurig gesteld bij de politie.
Zelfs op het politiebureau ging het er constant over en hadden ze een dartbord hangen waar "Didi" nog even op stond te oefenen. Het werd nog door Lexi benoemd, waar Dieter dan weer een heel "volwassen" zuur gezicht bij trok.

Ik mag toch hopen dat dit over de hele lijn iets is wat niet klopt in Thuis, want anders is het maar treurig gesteld bij de politie.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- x 435
Wie zegt dat die gewapend waren??ikke schreef: za 16 okt 2021, 11:58 En ik ben ervan overtuigd dat dat in 't echte leven niet zo normaal is. Een mens mag niet zomaar gewapend ergens binnengaan. Dat geldt ook voor agenten. Zeker weten!
0 x