Peter Vlerick (Geert Hunaerts)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Is alleen een redelijke oplossing als beide ouders nog goed overeenkomen.
Anders is het een constante bron van stress, ook voor het kind.
1 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

satine schreef: za 25 sep 2021, 21:18 Is alleen een redelijke oplossing als beide ouders nog goed overeenkomen.
Anders is het een constante bron van stress, ook voor het kind.
Daarom schreef ik ook redelijker. Dit is veel redelijker dan wat Femke voorstelde.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Het kan allemaal best redelijker zijn, maar wat Peter wil, vliegt al weken van hot naar her en kennelijk moet iedereen maar volgen. Heel leuk wat hij nu weer bedacht heeft, voor hém, maar ik kan me voorstellen dat het Femke inmiddels allemaal haar strot uit komt. Die heeft waarschijnlijk geen knopje om haar emoties uit te zetten en valt al weken van de ene vervelende verrassing in de andere. Een mens zou voor minder uit haar krammen schieten, dus ik hoop maar dat ze haar hoofd er een beetje bij kan houden.
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

^ Inderdaad
Daar komt dan nog bij dat Femke niet weet dat Nina en Yasmine weg zijn, dus denkt zij natuurlijk dat ze daar ook nog rekening moet mee gaan houden.
1 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Christel schreef: zo 26 sep 2021, 14:05 Heel leuk wat hij nu weer bedacht heeft, voor hém, maar ik kan me voorstellen dat het Femke inmiddels allemaal haar strot uit komt.
Zo leuk is dat anders ook niet voor hem. Hij moet immers ook regelmatig verhuizen bij deze regeling. Hij heeft in de eerste plaats aan Vic gedacht. Femke haar voorstel was een regeling die in de eerste plaats leuk voor háár.
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1363
x 1723
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

tvx1 schreef: ma 27 sep 2021, 15:00 Hij heeft in de eerste plaats aan Vic gedacht. Femke haar voorstel was een regeling die in de eerste plaats leuk voor háár.
?????Hij aan iemand denken buiten zichzelf! Dat is nieuw! Heeft hij eigenlijk al ooit aan Femke gezegd dat Nina en Yasmine weg zijn??Het wordt smeken dat Femke aub er niet aan denkt om op z'n voorstel in te gaan, want dan heeft de lepe vos vrij spel. Zij heeft dan het huis verlaten met alle gevolgen van dien! :eek:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

En alwéér heeft hij de kans gemist om Femke te vertellen dat Yasmine voorgoed weg is.

Ze moest het doen met "nee, Yasmine verhuist niet mee". Snapt hij het nu nog altijd niet dat hij het steeds maar erger maakt??
3 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Het was inderdaad een gemiste kans.
Hij moet ook geweten hebben dat de uitspraak van de rechtbank er gisteren was en dat het niet veel verschil meer maakte of Femke het wist of niet.
Maar in plaats van de waarheid te vertellen, verzwijgt hij die wéér.

Ik krijg hoe langer hoe meer de indruk dat het hem allemaal geen bal meer kan schelen.
Als hij maar 'wint' - maar hier zijn alleen verliezers.
2 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

satine schreef: wo 29 sep 2021, 09:11 Als hij maar 'wint' - .
Peter ten voeten uit!
2 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 692
x 532

Bericht door jessie V. »

Het frappante aan Peter vind ik dat hij de gekwetste onschuld speelt,met alle voordelen die daaraan vast zitten, alleen door die kus.
Hij stippelt het parcours uit en de zondige Femke heeft maar te volgen :thumbdown:
2 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 931
x 1491

Bericht door heidiw »

Tiboko schreef: wo 29 sep 2021, 00:26 Snapt hij het nu nog altijd niet dat hij het steeds maar erger maakt??
Nope. Peter snapt alleen het woord "eigenbelang".
2 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 185

Bericht door apestaart »

heidiw schreef: wo 29 sep 2021, 11:43 Peter snapt alleen het woord "eigenbelang".
Kortom een opportunist pur sang. :mad:
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1363
x 1723
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Zag ik daar iets van triomf in Peters blik, nadat Femke toegaf voor dat vogelnestgedoe?? Of is het ik die bevooroordeeld ben en alles negatief zie als het om onbetrouwbare Peter gaat?? :problem:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Denk dat zijn "babbeltje" met Nancy effect heeft gehad en dat hij daarom die grijns op zijn gezicht had. Verder is het totaal onduidelijk wat zijn verdere plannen zijn, maar in Femke's plaats zou ik hem absoluut wantrouwen.
2 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

daffy duck schreef: vr 01 okt 2021, 22:57 Zag ik daar iets van triomf in Peters blik, nadat Femke toegaf voor dat vogelnestgedoe?? Of is het ik die bevooroordeeld ben en alles negatief zie als het om onbetrouwbare Peter gaat??
Eerder iets van opluchting.
0 x
Plaats reactie