Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Je ziet, nog iemand die op automatische piloot kijkt. Maar met een half oor geluisterd 
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 933
- x 1494
martha schreef: wo 15 sep 2021, 15:41 En Didi, waarvan wij kijker nooit iets te weten gekomen zijn over zijn privé leven vooraleer hij Nancy leerde kennen, ziet een bekende met de naam "Fuck " in de verhoorkamer zitten.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1369
- x 1726
- Contacteer:
Als ik Adil nog eens de naam Jaan hoor zeggen ga ik door het lint!

4 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 582
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1369
- x 1726
- Contacteer:
Heb iedere keer, van pure miserie, een glaasje gedronken bij de naam Jaan dat Adil uitsprak
en nadien
nusss snogg eeen bieetje undder den indruik! 
5 x
-
jeff
- Nog geen rang
- x 48
Nu al bijna 2 weken een verhaallijn waarbij degene waarover het gaat nooit in beeld komt. Ik weet wel dat dit komt door de zwangerschap(srust) van de actrice in kwestie, maar het komt toch heel geforceerd over.
Iedereen die om beurt eens op bezoek komt bij Adil, met wisselend succes. Maar er zit geen enkele evolutie in. Kortom een verhaallijn die er geen is. Telkens de scenes ter zake passeren moet ik een geeuw onderdrukken.
Ze gaan dit toch niet rekken tot de betrokken actrice terug op de set verschijnt en plots genezen is?
Iedereen die om beurt eens op bezoek komt bij Adil, met wisselend succes. Maar er zit geen enkele evolutie in. Kortom een verhaallijn die er geen is. Telkens de scenes ter zake passeren moet ik een geeuw onderdrukken.
Ze gaan dit toch niet rekken tot de betrokken actrice terug op de set verschijnt en plots genezen is?
4 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Hét ergste is nog dat Adil tegen al die bezoekers telkens opnieuw hetzelfde verhaal afsteekt (Christine die Jaan voor Finn houdt en daarom...) - we wéten het onderhand wel...
En inussen denkt zijn personeel (Eddy & co) dat alles koek en ei is, waardoor we straks als bonus nogmaals hetzelfde geweeklaag mogen aanhoren.
En inussen denkt zijn personeel (Eddy & co) dat alles koek en ei is, waardoor we straks als bonus nogmaals hetzelfde geweeklaag mogen aanhoren.
4 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
daffy duck schreef: do 16 sep 2021, 23:13 Heb iedere keer, van pure miserie, een glaasje gedronken bij de naam Jaan dat Adil uitsprak en nadien nusss snogg eeen bieetje undder den indruik!
Maar inderdaad, ik ga helemaal akkoord met wat er hierboven geschreven wordt, het is nu al langdradig en we zijn er nog niet van af.
Het is natuurlijk niet niks wat Adil en Christine meemaken, maar dit wordt wel op een saaie manier uitgerekt.
En Adil en Christine blijken ook geen meelevende familie te hebben.
Zelfs met Arne indertijd werden er ouders opgetrommeld, die niet lang in beeld bleven, maar er wel waren.
Alleen Thilly en Judith lijken het zich erg aan te trekken - en Paulien, dan heeft die ook terug een verhaallijn.
Al bestaat die momenteel alleen uit achter de schermen foto's maken - en dingen tegen anderen vertellen die niet aan haar zijn om rond te strooien.
En Nina en haar dochter zijn dus opeens in rook opgegaan.
Dat was wel te verwachten.
Ook al is hij nooit mijn favoriet geweest, ergens ben ik wel benieuwd wat Peter nu gaat doen.
Gaat hij zijn been stijf houden of proberen de brokken te lijmen met Femke, voor zover dat nog kan?
Verder was het wel eens fijn om Dieter zo doortastend en laconiek te zien - ook al ging het om zijn eigen neef(je).
Hij krijgt eindelijk haar op zijn tanden.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1369
- x 1726
- Contacteer:
Valt ferm mee, natuurlijk hou ik m'n hart vast voor vanavond!
Wat de aflevering betreft: Bob heeft ook wel enkele vervelende trekjes nu. 'dit geleuter' over dit aanhoudend signaal is er over en denk dat het in de toekomst nog voor problemen gaat zorgen met de andere medewerkers/ bewoners. Heel moeilijk mee samen te leven.
Paulien, ja, zoveel gevoelige en vertrouwelijke informatie ga je toch niet aan de grote klok hangen. En vooral niet bij de dagelijkse vers nieuwskrant Tamara!
En Peter
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 933
- x 1494
Aan de andere kant heeft het Adil ook de mogelijkheid gegeven om eindelijk óók eens te kunnen breken ipv de schijn op te houden. Anders konden ze die binnenkort ook opnemen op de psychiatrische afdeling.daffy duck schreef: vr 17 sep 2021, 10:30 Paulien, ja, zoveel gevoelige en vertrouwelijke informatie ga je toch niet aan de grote klok hangen. En vooral niet bij de dagelijkse vers nieuwskrant Tamara! Alhoewel met de beste bedoelingen, ze heeft het op die manier toch weer eens verknoeid.
0 x
-
ikke
- x 435
Dat is een symptoom van een naderende depressie... Adil kan aan niets anders meer denken. Maar idd, we zitten niet te springen om zo'n droeve (en lang uitgesponnen)verhaallijn. Ook niet naar een realistisch lang genezings/aanvaardingsproces. Dat het heel erg is voor mensen die zoiets meemaken kan ik heel goed aannemen, maar ik zie het liever niet in Thuis gebeuren.Tiboko schreef: vr 17 sep 2021, 08:13 Hét ergste is nog dat Adil tegen al die bezoekers telkens opnieuw hetzelfde verhaal afsteekt (Christine die Jaan voor Finn houdt en daarom...) - we wéten het onderhand wel...
2 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Ik stoor me er niet aan dat hij zijn hart eens moet luchten, het stoort me wel dat telkens hij dit verhaal tegen alweer een andere bezoeker vertelt de camera er bij is, alsof het iets is dat we nog niet weten. Thuis duurt maar een dikke 20' (met voor- en na afgetrokken) en dan vullen ze dat met telkens hetzelfde (Bob met zijn signalen, Tania & Lowie die dat vervelend vinden), Rosa en haar bakfiets, Adil die wéér hetzelfde kwijt moet, jan & alleman die eten komen brengen om in zijn intussen volgepropte koelkast te steken...ikke schreef: vr 17 sep 2021, 11:19 Maar idd, we zitten niet te springen om zo'n droeve (en lang uitgesponnen)verhaallijn.
Het mag ook wel eens over iets anders gaan. Hoe het verder moet met Zihame. Wat Marianne van plan is. Wie die detective is en waarom stopt zijn zoektocht. Dat soort dingen hé.
4 x
-
Lucske_Bomans
- Nog geen rang
- x 2
- x 9
Ik vond de scène tussen Frank en Waldek in de Bar Madam wel leuk om te zien. Hun vriendschap heeft natuurlijk een enorme klap gekregen door de affaire van Waldek met Simonne indertijd, maar het leek er nu toch wel op dat het meeste oude zeer tussen de twee wel voorbij was. En Frank die (tijdelijk) in de wijnshop gaat werken is ook een mooie afwisseling op telkens in de Bar Madam rondhangen zonder enkel doel.
En 'nonkel Didi' met neefje Ilias leverde ook weer grappige momenten op. Ben benieuwd wat dat nog gaat geven de komende tijd
En 'nonkel Didi' met neefje Ilias leverde ook weer grappige momenten op. Ben benieuwd wat dat nog gaat geven de komende tijd
0 x
-
ikke
- x 435
Ik had al meteen een hekel aan dat nieuwe personage, het neefje van Dieter. Die komt zomaar uit de lucht vallen en wat blijkt? 't Is eigenlijk altijd al een "probleem" geweest. Toch wel raar dat we'r nooit eerder van hoorden. 
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Dat is toch niks nieuws? Personages hebben geen familie (en ook geen vrienden buiten de andere personages) tot die ook een verhaallijn krijgen.
Adil en Christine hebben ook totaal geen familie die hen nu kan steunen.
We hebben in het verleden de moeder en broer van Adil gezien en we weten dat de moeder van Christine meter is, maar toch komen die verder niet ter sprake.
Maar dit is eigen aan soaps - zoals de naam Ann de laatste tijd weer een paar keer viel en heel toevallig belde ze dan gisteren ook.
Om dan een nieuwe verhaallijn in gang te trekken, ook al kwam ze niet in beeld.
0 x