Femke is ook anders ook niet bepaald een heilig boontje…heidiw schreef: di 14 sep 2021, 08:19 Femke, om Nancy eindelijk eens droogweg duidelijk te maken dat Peter niet het heilig boontje is voor wie ze hem houdt.
Dit personage krijgt van mij een pluim
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- x 435
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Correctie: was geen heilig boontje, maar is nu toch precies de laatste jaren heel wat socialer, werkzamer, creatiever en een goede mama geworden.

1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Femke was inderdaad geen heilig boontje, maar Peter was op de hoogte van alles wat ze op haar kerfstok had, voor hij opnieuw met haar een relatie begon.
Peter daarentegen heeft een tiental jaren zijn dochter verzwegen.
En over de loop van de jaren flink wat geld betaald ook als 'alimentatie'.
Dat dit een breuk in het vertrouwen met zich meebrengt, lijkt mij heel logisch.
En dan zullen we het ook maar niet hebben over het feit dat hij door de erkenning van Yasmine, achter de rug van Femke om, de 'erfenis' van Vic met 1 handtekening heeft gehalveerd.
Maar dit compleet offtopic eigenlijk, want Peter verdient in mijn ogen wat dit betreft zeker geen pluimen.
Peter daarentegen heeft een tiental jaren zijn dochter verzwegen.
En over de loop van de jaren flink wat geld betaald ook als 'alimentatie'.
Dat dit een breuk in het vertrouwen met zich meebrengt, lijkt mij heel logisch.
En dan zullen we het ook maar niet hebben over het feit dat hij door de erkenning van Yasmine, achter de rug van Femke om, de 'erfenis' van Vic met 1 handtekening heeft gehalveerd.
Maar dit compleet offtopic eigenlijk, want Peter verdient in mijn ogen wat dit betreft zeker geen pluimen.
2 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Karin krijgt van mij een heel grote pluim voor de "speech" die ze tegen Marianne hield over het kopen van dat oude huis van haar.
Geen idee of Marianne er iets mee gaat doen, maar ik vond de woorden van Karin (of ze nou helemaal onbaatzuchtig waren of niet) in elk geval heel mooi, respectvol en juist. Ook al was het allemaal heel direct en misschien niet wat Marianne wilde horen; het werd wel hoog tijd dat iemand eens eerlijk met haar sprak.
Zo zonde dat Karin de laatste tijd als een soort oversekst leeghoofd wordt neergezet, want zoals ze gisteren was vond ik het wél heel aangenaam om haar bezig te zien. Past ook veel beter bij haar vroegere imago van capabele zakenvrouw
Geen idee of Marianne er iets mee gaat doen, maar ik vond de woorden van Karin (of ze nou helemaal onbaatzuchtig waren of niet) in elk geval heel mooi, respectvol en juist. Ook al was het allemaal heel direct en misschien niet wat Marianne wilde horen; het werd wel hoog tijd dat iemand eens eerlijk met haar sprak.
Zo zonde dat Karin de laatste tijd als een soort oversekst leeghoofd wordt neergezet, want zoals ze gisteren was vond ik het wél heel aangenaam om haar bezig te zien. Past ook veel beter bij haar vroegere imago van capabele zakenvrouw

1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- x 435
Van mij ook een pluim! Dit was eindelijk eens wat verstandige, volwassen klap. En Marianne aanvaardde het. Zij krijgt van mij ook een pluim.Christel schreef: za 09 okt 2021, 16:00 Karin krijgt van mij een heel grote pluim voor de "speech" die ze tegen Marianne hield over het kopen van dat oude huis van haar.
1 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik vond het ook goed van Karin. Dat was wat Marianne toch wel nodig had.
1 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Ilias - meestal een ongeleid projectiel - omdat hij die twee vervelende kerels buiten werkte. Helaas hebben ze (?) daarna wraak genomen op het café, er niet bewust van zijnde dat er ook iemand boven woont.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Harry, om Nora eindelijk eens met de neus op het feit te drukken dat zij Zihame wel onder haar hoede heeft maar behalve om de druk op te voeren er allesbehalve naar om te zien. Tegelijk ook Zihame, om droogweg aan Nora te vragen of ze haar moet verwittigen voor of na ze doorheeft dat Zihame er niet is.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Met wat frisse tegenzin vanwege zijn arrogant karakter, maar toch Niels: "ik ben wie ik ben, te nemen of te laten".
0 x
-
- Poster rang 1
- x 19
- x 52
Ik begin toch ernstig te vermoeden dat Niels homo is (of toch deels naar de mannen neigt) maar het eigenlijk wat ontkent. Zijn vijandigheid naar Joren (toch vrij openlijk gay) was ook al zoiets.
Afijn, ik kan er ook naast zitten en ik moet een beetje
on topic blijven
Afijn, ik kan er ook naast zitten en ik moet een beetje
on topic blijven

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Niels zei gisteren dat hij en zijn vader nooit echt close geweest zijn maar dat het wel erger geworden was sinds hij uit de kast gekomen is.
Dat zijn vader zijn best doet om dat te accepteren, maar dat hij merkt dat zijn vader zich schaamt.
Dat zijn vader zijn best doet om dat te accepteren, maar dat hij merkt dat zijn vader zich schaamt.

0 x
-
- Poster rang 1
- x 19
- x 52
Dat krijg ik ervan door zo vaak afleveringen over te slaan
Nu, ik vind het echt heel moedig van hem om het zo te zeggen. En ik ruik al een mogelijke romance met Joren. Al zal zijn arrogantie eerst nog wat moeten temperen natuurlijk, maar je weet maar nooit natuurlijk

Nu, ik vind het echt heel moedig van hem om het zo te zeggen. En ik ruik al een mogelijke romance met Joren. Al zal zijn arrogantie eerst nog wat moeten temperen natuurlijk, maar je weet maar nooit natuurlijk
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Van mij een pluimpje voor Simonne, omdat ze zich niet meteen door Sam op stang laat jagen.
Als Sam zegt dat ze wel zal zorgen dat Frank werk genoeg heeft in hun eigen living en dus niet in de living bij Sam zal zitten...
Uiteindelijk heeft Frank de laatste tijd al genoeg problemen met zijn rug en als het opnieuw slecht gaat is hij het die met de pijn zit en Simonne met de zorg.
Daar denkt Sam natuurlijk niet aan, die ziet alleen haar eigen gewin, dus ik ben blij dat Simonne het allemaal wat voorzichtiger bekijkt.
Ik hoop dan ook dat ze Frank zijn enthousiasme wat kan temperen - zeker toen ik hem gisteren met die zware doos zag sleuren.
Want dat voorspelde niet veel goeds, wat zijn rug betreft.
Als Sam zegt dat ze wel zal zorgen dat Frank werk genoeg heeft in hun eigen living en dus niet in de living bij Sam zal zitten...
Uiteindelijk heeft Frank de laatste tijd al genoeg problemen met zijn rug en als het opnieuw slecht gaat is hij het die met de pijn zit en Simonne met de zorg.
Daar denkt Sam natuurlijk niet aan, die ziet alleen haar eigen gewin, dus ik ben blij dat Simonne het allemaal wat voorzichtiger bekijkt.
Ik hoop dan ook dat ze Frank zijn enthousiasme wat kan temperen - zeker toen ik hem gisteren met die zware doos zag sleuren.
Want dat voorspelde niet veel goeds, wat zijn rug betreft.
1 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
^ Daar sluit ik me helemaal bij aan.
Simonne bracht het ocharme zelfs nog voorzichtig en lief, met haar "Sammeke"...
Sam moest zich schamen dat ze zich niet eens een klein beetje probeert in te leven in andere mensen. Een klein beetje empathie zou toch niet teveel gevraagd moeten zijn. Ook ik was heel blij om te zien dat Simonne in elk geval toch een beetje op de rem trapte.

Simonne bracht het ocharme zelfs nog voorzichtig en lief, met haar "Sammeke"...
Sam moest zich schamen dat ze zich niet eens een klein beetje probeert in te leven in andere mensen. Een klein beetje empathie zou toch niet teveel gevraagd moeten zijn. Ook ik was heel blij om te zien dat Simonne in elk geval toch een beetje op de rem trapte.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Marianne die resoluut de tamzak genaamd Tom eraan herinnerde wat zij als moeder voor hem allemaal gedaan heeft en hoe hij het gretig aannam terwijl hij Karin zou verbieden haar eigen zoon te helpen omdat het zijn vriendje niet goed uitkomt.
2 x