Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Icarus123
Nog geen rang
x 18
x 49

Bericht door Icarus123 »

Ocharme Marianne... Ik hoop dat de tijd nu voorgoed gedaan is dat haar omgeving (Tom, Ann, Karin, Dries, Dieter, Tamara...) haar behandelt als een stuk vuil. Die scenes de afgelopen jaren waren echt niet om aan te zien. Hoe Marianne werd weggezet als een oude zielige zaag, was bij momenten echt verschrikkelijk.

Ik hoopte dat het zou stoppen na de dood van Sandrine. Maar helaas, de makers besloten er toen anders over: enkele maanden later schold Dieter (!) haar de huid vol omdat ze zich 'moeide' in de Withoeve. En ook het geruzie met Tom kwam weer terug. Dus aan de schrijvers: ga niet opnieuw die tour 'Marianne vs iedereen' op. Daar zit niemand op te wachten.
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Icarus123 schreef: vr 03 sep 2021, 18:49 ga niet opnieuw die tour 'Marianne vs iedereen' op. Daar zit niemand op te wachten.
Neen, er zijn zoveel spannende momenten die nog kunnen voorkomen in haar leven, dus aub geef haar weer wat interessantere momenten!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

En toen ontdekte ze dat Dries zo gul was (hij betaalde het huwelijk) omdat hij de erfenis had gekregen van Reinhilde. Wat had ze dan verwacht, dat die gast puur uit sympathie voor haar even vele duizenden euro's ging uitgeven ??

Nogmaals een ontgoocheling.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Tiboko schreef: za 04 sep 2021, 16:24 Wat had ze dan verwacht, dat die gast puur uit sympathie voor haar even vele duizenden euro's ging uitgeven ??
Dat heeft hij toch ook gedaan uit sympathie voor Marianne?
Marianne wist alleen niet hoe Dries aan dat geld kwam en zal daarbij niet gedacht hebben aan Reinhilde, wat ik niet zo raar vind gezien de geschiedenis tussen Reinhilde en Dries...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Marianne heeft er al lang en breed spijt van dat ze zich zo boos maakte op Dries. En Dries is niet van plan om er wakker van te liggen. Ik dus ook niet. Alleen Judith voelde zich schuldig omdat ze loslippig was geweest.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Toen Marianne ontdekte dat het geld van Reinhilde kwam, zag ik eventjes de Marianne van vroeger terug (die blik) :clap:

En verder : op het ene ogenblik had ik heel veel compassie met haar toen ze zei dat Ann waarschijnlijk niet de moeite zou doen om naar haar begrafenis te komen (ik begreep je tenvolle Marianne :romance-kisscheek: ) en dan .... :lol: is ze heel eenvoudig van plan zich permanent te nestelen in het huis van Tom & Karin. Dat zal nog (hopelijk) vonken geven als Karin terug is. De fotokader van haar en Leo werd op de voorgrond gezet en de andere foto's (oa van Robin) werden naar achteren geschoven.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Het is natuurlijk niet het huis van Tom & Karin, maar het huis van Karin.

Tom heeft zijn huis verhuurd aan Adil.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Maar Marianne kennende die zal zich dat niet aantrekken en dit keer is er geen Stan om haar weg te jagen. We zullen het ons nog beklagen dat we zoveel medelijden hebben gehad met Marianne :mrgreen: :angel: Maar liever zo, dan de marianne die we in het vorige seizoen (eigenlijk heel weinig wegens jawel de gekende redenen) gezien hebben. En ja ik ben en blijf fan van haar :yup:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Wat ik mij afvraag: Marianne zei dat alles bij haar thuis haar aan Leo doet denken en dat ze daar nu liever niet is.
Maar woonden zij dan al samen?
Ik had altijd de indruk dat Marianne en Leo wel bij elkaar in de buurt woonden, maar niet in hetzelfde appartement.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

satine schreef: ma 06 sep 2021, 15:41 Wat ik mij afvraag: Marianne zei dat alles bij haar thuis haar aan Leo doet denken en dat ze daar nu liever niet is.
Maar woonden zij dan al samen?
Ik had altijd de indruk dat Marianne en Leo wel bij elkaar in de buurt woonden, maar niet in hetzelfde appartement.
Met die vraag zit ik ook. En ik had ook hetzelfde gevoel wat betreft hun huisvesting.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

We weten natuurlijk allemaal dat Nina en Jasmine bij Leo waren ingetrokken en dat Marianne in haar eigen appartement (service flat) woonde. Hoezo dan dat alles haar daar aan hem doet denken? Ik denk dat het eerder is dat ze liever niet alleen is. Begrijpelijk natuurlijk.

Maar gezien het verleden (toen zij en Tom al snel op elkaars zenuwen werkten) kan ik me niet voorstellen dat ze nu samen met hem én Robin én Karin een huis gaat delen.
2 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Tiboko schreef: ma 06 sep 2021, 16:44 Maar gezien het verleden (toen zij en Tom al snel op elkaars zenuwen werkten) kan ik me niet voorstellen dat ze nu samen met hem én Robin én Karin een huis gaat delen.
Daarin sta je niet alleen, maar 't is duidelijk dat Tom momenteel veel voor zijn diepbetroefde mama over heeft. En dat siert hem. Maar er zal een moment komen dat Marianne daar terug weg zal moeten. Hopelijk in alle rust en vrede...
2 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Moet wel zeggen dat trouwen met Marianne toch stilletjesaan een erg gevaarlijke onderneming wordt. Leo was al de derde die ooit Marianne huwde en uiteindelijk stierf. Straks word ze nog bekend als de zwarte weduwe van Thuisdorp. Ook erg opvallend hoe veel gelijkenis er was tussen het overlijden van haar eerste en vierde echtgenoten. Beiden plots inelkaar gezakt terwijl ze een gelukkig moment beleefden.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Heb die afleveringen met de dood van die eerste echtgenoot niet gezien, kan het niet beoordelen. Maar sowieso was de vierde Leo niet meteen de grote liefde van Marianne. Dat ze zouden trouwen kwam ook enkel omdat het goed uitkwam voor het script (exit Leo & de gevolgen ivm Yasmine), anders had die nooit meer plaatsgevonden.

Hoe het nu verder zal gaan met Marianne is dan weer interessant.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

tvx1 schreef: wo 08 sep 2021, 20:27 Leo was al de derde die ooit Marianne huwde en uiteindelijk stierf. Straks word ze nog bekend als de zwarte weduwe van Thuisdorp.
Gelukkig was Geert al gescheiden van Marianne en stierf hij door toedoen van zijn nieuwe vrouw Hélène, anders was het nog een graadje erger.
0 x
Plaats reactie