Inhouden seizoen 26

Gesloten
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Inhouden seizoen 26

Bericht door Kiki_Dee »

martha schreef: za 29 mei 2021, 12:23 ik me afvraag kobe gaf vondel geen hondenbrokken maar gewoon menseneten; stel nu dat het de bedoeling was om kobe te vergiftigen maar dat kobe zijn galgenmaal aan vondel heeft gegeven

Oooh, had ik nog niet bij stil gestaan. Zou zomaar kunnen inderdaad.
0 x
Icarus123
Nog geen rang
x 18
x 49

Inhouden seizoen 26

Bericht door Icarus123 »

Ze mogen op de website van één wel eens uitkijken wat ze online zetten. Op dit moment (waarschijnlijk over enkele minuten niet meer) staat er fragment online met titel in koeien van letters uit een volgende aflevering, vermoedelijk morgen. Het gaat over Jacques, maar meer ga ik niet verklappen (ik wil niemands kijkplezier vergallen, want ik vind het zelf al een klein beetje jammer dat ik het weet). Maar het is wel verrassend moet ik zeggen.

Het is trouwens al vaker gebeurd ze bij één te vroeg fragmenten van Thuis online zetten.

Edit: het is intussen offline gehaald.
0 x
GroteThuisfan!!!
Poster rang 1
Poster rang 1
x 2
x 1

Inhouden seizoen 26

Bericht door GroteThuisfan!!! »

Vanavond gaat Judith Jacques verzorgen...
0 x
NERGENS BETER DAN THUIS!!!
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
Johnny
Poster rang 1
Poster rang 1
x 65
x 134

Inhouden seizoen 26

Bericht door Johnny »

Vermits het hier het spoilerhoekje is, neem ik aan dat dit hier gepost mag worden?

https://www.een.be/thuis/is-dit-de-nieu ... j01hOABspM
0 x
Icarus123
Nog geen rang
x 18
x 49

Inhouden seizoen 26

Bericht door Icarus123 »

GroteThuisfan!!! schreef: vr 04 jun 2021, 12:16 Vanavond gaat Judith Jacques verzorgen...
Inderdaad. Er stond "Jacques lokt Judith in de val". Maar bij nader inzien zal het eerder gaan over medische verzorging voor zijn schotwonde dan over Judith zelf. En
Spoiler: Bekijk
de bewoonster van het huis lag dood op de grond. 6 doden dus al.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Inhouden seizoen 26

Bericht door martha »

Heb ook al ergens een foto zien opduiken van marianne en leo terwijl ze samen zitten voor de schepen van de burgerlijke stand (hun trouw dus).
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Inhouden seizoen 26

Bericht door Tiboko »

Jacques moet ook een ex-militair zijn, als je ziet met welke wonde hij nu al dagenlang rond host.

Alleen straf dat niemand hem al opgemerkt heeft, zelfs al strompelt hij halfdood over de weg :crazy:
0 x
catherine
Poster rang 1
Poster rang 1
x 53
x 83

Inhouden seizoen 26

Bericht door catherine »

Dieter & co hadden zich beter verscholen in de buurt van de camionnete. Ze konden toch vermoeden dat Jacques naar daar zou terugkomen?
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Inhouden seizoen 26

Bericht door daffy duck »

catherine schreef: vr 04 jun 2021, 16:48 Dieter & co hadden zich beter verscholen in de buurt van de camionnete.
Ja, maar daar moet je over nadenken! En dat is blijkbaar niet hun sterkste punt. Ze zijn altijd direct en to the point! :shock:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
catherine
Poster rang 1
Poster rang 1
x 53
x 83

Inhouden seizoen 26

Bericht door catherine »

Wat ik me afvraag bij deze plotwending…

Judith gaat op huisbezoek bij de mevrouw. Dat zal niet toevallig geweest zijn want Jacques wil Judith voor pijnstilling en wondverzorging.
Wie heeft gebeld om de dokter te laten komen? En een telefonisch gesprek is toch vrij snel traceerbaar denk ik dan.
Zo lang Judith in dat huis vastzit zou ze toch vrij snel gevonden moeten kunnen worden, toch?
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Inhouden seizoen 26

Bericht door Kiki_Dee »

Ik vermoed dat die vrouw zelf gebeld heeft onder dwang van Jacques. Tegen dat ze door hebben dat Judith gegijzeld wordt, is het al woensdag waarschijnlijk. Donderdag omsingelen ze het huis en vrijdag de spannende ontknoping van de gijzeling met paracommando Stan in de hoofdrol... onverwacht!

Ik vind het wel een leuke plotwending.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Inhouden seizoen 26

Bericht door Tiboko »

Leuke plotwending?

Jacques die een vrouw dood steekt omdat ze geen pijnstillers in huis heeft?

Als hij zoveel pijn heeft, waarom kocht hij er dan geen in die supermarkt (aflevering van donderdag).

Judith die straks die dode vrouw ziet liggen, maar braafjes zijn rug gaat verzorgen. Terwijl ze hem net zo goed langs achter een verdovend spuitje kan geven.

En vooral. Hoe is hij zonder koorts etc die week met een kogel in de rug doorgekomen.
0 x
ikke
x 435

Inhouden seizoen 26

Bericht door ikke »

Eén antwoord op alle onopgeloste vragen en curieuze plotwendingen in Thuis: Deus ex machina!
0 x
Johnny
Poster rang 1
Poster rang 1
x 65
x 134

Inhouden seizoen 26

Bericht door Johnny »

Tiboko schreef: za 05 jun 2021, 15:46 Jacques die een vrouw dood steekt omdat ze geen pijnstillers in huis heeft?
Ik denk dat hij dat eerder gedaan heeft zodat zij Judith bij het binnenkomen niet kon verwittigen van de aanwezigheid van Jacques.
Tiboko schreef: za 05 jun 2021, 15:46 Als hij zoveel pijn heeft, waarom kocht hij er dan geen in die supermarkt (aflevering van donderdag).
Voor zover ik weet worden in België geen pijnstillers verkocht in supermarkten, alleen bij de apotheker.
En ik denk dat een paracetamol hier niet veel zou doen, daar is wel iets zwaarder voor nodig.
1 x
catherine
Poster rang 1
Poster rang 1
x 53
x 83

Inhouden seizoen 26

Bericht door catherine »

@Kiki Dee
Als ze dit gaan rekken tot woensdag, donderdag en vrijdag dan zou dat absoluut onrealistisch zijn. Judith werd vrijdag al gemist en was onbereikbaar. Politie wéét dat Jacques beschoten is en continu bloedt + dat hij in de buurt rondhangt. De link met verdwenen Judith zou dan heel snel gelegd moeten worden (voorgeschiedenis van die 2) en traceren van nummers gaat erg snel. Laat ons hopen.

@Tiboko
Een verdovende spuit zal altijd wat inwerkingstijd vragen, daar ben je niet onmiddellijk KO van. Jacques heeft intussen dat mes in zijn handen en als hij geen spuit verwacht?….
0 x
Gesloten