Personage waar ik mij het meest aan erger

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Mario Bonkers
Nog geen rang
x 2

Bericht door Mario Bonkers »

satine schreef: za 29 mei 2021, 18:17 Blijkbaar zijn single mensen die niet op commando trouwen, gewoon losers.
Dus we laten de onafhankelijke, sterke Marianne gewoon mee lopen in het rijtje.
Euh : ik ben nooit en nimmer gehuwd , heb vaak de kans gehad , menig aanzoek ' gekregen ' - zelfs van kapitalistische sterke onafhankelijke vrouwen die mij geld aanboden om toch maar 'ja' te zeggen, ik heb steeds 'NEEN' gezegd.

Ik voel mij allesbehalve een 'loser' maar een wreed slimme en sterke onafhankelijke vent, die zijn verantwoordelijkheden niet ontloopt.
Wat niet betekend dat het niet meer kan, trouwen is dat...

Maar dit hier is fictie en aan fictie ga ik mij nooit of te nimmer meten. Tv uit, terug naar realiteit.

Marianne is al meermaals getrouwd, ze kunnen er een kortfilm op zich van maken.
0 x
Johnny
Poster rang 1
Poster rang 1
x 65
x 134

Bericht door Johnny »

Mario Bonkers schreef: zo 30 mei 2021, 14:08 ik ben nooit en nimmer gehuwd
Dat lijkt me niet zo uitzonderlijk, als je 22 bent. :whistle:

Ontopic:
Ik erger mij aan Tamara, waar moeit die zich toch altijd mee?
Dries kan heus zelf wel lezen!
1 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef: za 29 mei 2021, 18:17 Blijkbaar zijn single mensen die niet op commando trouwen, gewoon losers.
Dus we laten de onafhankelijke, sterke Marianne gewoon mee lopen in het rijtje.
:roll:
Inderdaad... :roll:
Ergerlijk over de hele lijn vind ik dit alles. Zowel de verhaallijn op zich, als ook de bemoeizuchtige reacties van Nancy en Tamara :thumbdown:
2 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Mario Bonkers
Nog geen rang
x 2

Bericht door Mario Bonkers »

Johnny schreef: zo 30 mei 2021, 17:23 Dat lijkt me niet zo uitzonderlijk, als je 22 bent.
Ken jij mij ? Niet dus. Ik moet mijn privé hier niet verantwoorden.

Gelieve bij de soap te blijven dank u.
Moderator bericht:
Beste Mario Bonkers,
dit is informatie die gewoon in jouw profiel te vinden is aan de hand van wat je daar zelf opgegeven hebt.
Als dit dus niet klopt, dan heb je dat aan jezelf te danken.

Gelieve een beetje vriendelijk te blijven.

En anders misschien even wat tijd steken in het doornemen van de forumregels die we hier hebben, zodat het voor iedereen plezierig blijft om hier te komen lezen en posten.

Met dank!
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Momenteel is dat toch met stip Peter.
Hoe hij daar gisteravond gelukzalig zat te glimlachen bij de gedachte aan zijn eigen gelukkige gezinnetje.
Ik gun het die kindjes van harte natuurlijk, maar Peter vergeet wel voor het gemak dat als het zover komt, zowel Yasmine als Vic net een ingrijpende gebeurtenis in hun jonge leventje hebben meegemaakt.
Hopelijk komt hij snel terug met zijn voeten op de grond en beseft hij dat hij dit goed moet aanpakken, in het belang van de kinderen.
2 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

satine schreef: do 09 sep 2021, 09:41 Momenteel is dat toch met stip Peter.
Hier ook! Nooit rekening houden met iemand anders zijn gevoelens! Wat een nurd! Hij is Femke precies heel vlug vergeten Kan in het verleden dan niet teveel om haar gegeven hebben denk ik dan. En de Withoeve...verder samen runnen! Nachtmerrie voor Femke!
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

daffy duck schreef: do 09 sep 2021, 11:43 En de Withoeve...verder samen runnen! Nachtmerrie voor Femke!
Bwoh, er zijn zelfs koppels die nooit scheiden in het belang van het bedrijf (uitkopen zou teveel kosten) en elk hun eigen leven leiden met een andere partner.
Maar wat Peter betreft, die is Femke blijkbaar al volledig vergeten want hij kan niet wachten om nieuw samengesteld gezinnetje te gaan spelen met zijn TWEE kindjes.
1 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Dat is Peter tenvolle uit. :yup: Zo heeft hij vroeger Sofie Bastiaens behandeld, zo heeft hij Femke behandeld (na de perikelen met Rafael) en zo heeft hij Peggy behandeld toen hij merkte dat Femke zijn zoon had gebaard. Iedere keer worden zijn relaties van de ene dag op de andere bij het groot huisvuil gezet. En kijkt hij niet meer achterom. :twisted:
2 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

martha schreef: do 09 sep 2021, 16:09 Iedere keer worden zijn relaties van de ene dag op de andere bij het groot huisvuil gezet. En kijkt hij niet meer achterom. :twisted:
Precies dat, inderdaad...
Gewoon walgelijk.
Ook ik erger me groen en geel aan Peter. :sick: :thumbdown:
1 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Toch een beetje Tom, hoe hij bezig is met de rechtszaak...

Komt het omdat Tom Peters vriend is en het Peter goed uitkomt dat Nina snel veroordeeld wordt ? Weet het niet, maar ik heb de indruk dat Tommeke niet echt veel moeite doet. Zo zou hij bijvoorbeeld Dominique als betrokken partij in die hele zaak kunnen oproepen als getuige. Vermits die spoorloos is, zou dat de hele rechtszaak meteen met maanden kunnen vertragen.

Maar nee, hij lijkt zich op voorhand al neer te leggen bij een zware veroordeling. Straffe advocaat.
1 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Tiboko schreef: vr 10 sep 2021, 11:07 maar ik heb de indruk dat Tommeke niet echt veel moeite doet. Zo zou hij bijvoorbeeld Dominique als betrokken partij in die hele zaak kunnen oproepen als getuige. Vermits die spoorloos is, zou dat de hele rechtszaak meteen met maanden kunnen vertragen.

Maar nee, hij lijkt zich op voorhand al neer te leggen bij een zware veroordeling. Straffe advocaat.
Zo komt het nu wel een beetje over inderdaad...
Maar Karin zei pas dan weer dat ze baalde omdat ze er toch zo'n hoop tijd en moeite in gestoken hadden. En ook Dries gaf aan dat ze een sterke zaak hadden. Dat impliceert dan weer dat ze er met hun drieën wel degelijk een hoop werk in gestoken hebben.

Hoe dan ook, vind ik Tom ook maar zwak overkomen. Hij gedraagt zich alsof alles verloren is, enkel en alleen omdat ze geen fijne rechter hebben. :-?
En bovendien ook niet echt verstandig van hem om niet gewoon open tegenover Nina te zijn en haar precies te vertellen wat hij Marianne ook gezegd heeft. Nu is Nina er achter zijn rug om toch achter gekomen en helemaal in paniek geraakt, wat ik me kan voorstellen als de advocaat waar je al je vertrouwen op zou moeten vestigen, een beetje halfbakken dingen achter loopt te houden.
1 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Christel schreef: vr 10 sep 2021, 11:38 Hoe dan ook, vind ik Tom ook maar zwak overkomen. Hij gedraagt zich alsof alles verloren is, enkel en alleen omdat ze geen fijne rechter hebben.
Inderdaad, dat van dat beroep heeft hij ook zomaar even terloops vermeld, terwijl die mogelijkheid toch zeker ook belangrijk is.
Dat had hij ook meteen kunnen zeggen, dan was de paniek bij Nina waarschijnlijk wel wat minder.
Nu lijkt het alsof het hier om haar enige kans gaat.
En van je advocaat verwacht je inderdaad eerlijkheid en duidelijkheid, als je het allemaal van zijn moeder moet horen, dan scheelt er wel wat.
1 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Peter. Behalve "constant op de vlucht zijn is geen leven voor Yasmine" moest het weer allemaal rond zijn slachtofferrol draaien. Zielige vent.
2 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

^ Inderdaad! Arme Peter... :roll:

Maar Nancy moest gisteren niet onderdoen voor hem als bron van ergernis.
"Ik heb HET RECHT om dat te weten!!!"
O ja, hoezo dan?
2 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ook Peter en Nancy hier, om bovengenoemde redenen... :sick:
0 x
Plaats reactie