Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
slipstreamdrive
Nog geen rang
x 1

Bericht door slipstreamdrive »

Ze overdrijven de laatste tijd echt wel met al die "fake" spannende cliffhangers.

-Paulien die midden in de nacht iets hoort en van schrik een glas laat vallen, blijkt het in de volgende afl. gewoon Hannah te zijn. Zelfde met Rosa die in dat pand binnenkomt.
En nu weer Lowie die schijnbaar te pletter stort van de rotsen.

Het mag wel eens gaan stoppen nu.
0 x
ThuisStan123
Poster rang 1
Poster rang 1
x 19
x 52

Bericht door ThuisStan123 »

Misschien is dat juist de bedoeling, dat we de volgende keer denken dat het nikske is en dan blijkt het toch een drama van hier tot in Tokio te zijn :twisted:
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

Stan die Thilly's lunch naar ACE brengt en daar in de kleedkamer Joren ontmoet die net uit de douche komt. Tijdens de lunch ??

Net als elders in Thuis is daar blijkbaar ook nooit een deur op slot. Terwijl Adil dus aan het verhuizen was en Eddy & Thilly bij Judith iets voor de kinderkamer in elkaar aan het knutselen waren, was Joren dus de enige aanwezige bij ACE en die zat dus in de douche.

Gelukkig was Jacques niet in de buurt, anders had er weer ongezien een moord kunnen plaatsvinden :lol:
1 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 185

Bericht door apestaart »

Een partnerruil tussen Lowie, Emma, Viv en Jef zit aan te komen en dat zou kunnen gebeuren in de eerst volgende afleveringen.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Flauw!
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 979
x 582

Bericht door martha »

Kan me Joren die uit de douche kwam zelfs niet meer herinneren :denk: Waarschijnlijk was ik ergens bezig in de keuken Maar wat me wel heel verbaasd heeft is dat Lowie midden in het bos 4 ijsjes tevoorschijn kon toveren, die niet gesmolten waren in de rugzak en die zelfs die smolten toen ze rond de enkel van Viv werden gehouden. Ik dacht nochtans dat de vier musketiers ergens in the middle of nowhere zaten :lol:

Maar het is toch een terugkerend fenomeen ieder seizoen in thuis : net voor de finaleweken, zakt het scenario als een pudding in elkaar om dan de laatste week (ik blijf hopen :mrgreen: ) met sneltreinvaart richting finale te gaan.
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 185

Bericht door apestaart »

apestaart schreef: di 18 mei 2021, 02:48 Een partnerruil tussen Lowie, Emma, Viv en Jef zit aan te komen en dat zou kunnen gebeuren in de eerst volgende afleveringen.

Voila, het spel is begonnen: Lowie heeft Jef en Emma betrapt op hartstochtelijke kussen en daarop heeft hij nu Viv gekust dus partnerruil is geschied.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

Vreemd bezoekje van Dieter aan Rosa en Waldek. "We denken dat Jacques Reinhilde vermoord heeft in Spanje. Jullie moeten je echter geen zorgen maken, want ik heb de collega's gevraagd om extra te patrouilleren."

Dus zoals het er nu voor staat zou onze seriemoordenaar even over en weer naar Spanje zijn gereisd, ondanks dat hij als gezocht te boek staat, om daar een extra moord te plegen en is hij nu weer trouw op post in Thuis-dorp - om Rosa/Waldek of nog anderen te vermoorden.

Bizar einde vandaag. Paulien is in haar donkere kamer foto's aan het ophangen en merkt dan dat er een onbekende man in de achtergrond op de beelden staat. Wellicht vermoedt ze dat het Jacques is, maar als ik het me goed herinner is die toch een stuk groter dan de kale man in kwestie.

In ieder geval redelijk creepy scène...
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1369
x 1726
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Tiboko schreef: do 20 mei 2021, 00:07 In ieder geval redelijk creepy scène...
Jup, wel spannend en goed gevonden. Maar als die man in de achtergrond Jackske is...grote verschillen dus grote twijfels hier! :yup:
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 979
x 582

Bericht door martha »

En ik dacht in eerste instantie aan Harry :yup: Herinner me nog altijd toen de auto van Roxanne in brand werd gestoken we iemand zagen weglopen met veel jongere benen dan Jacques en toen moest ik ook denken aan Harry. (er is hier nog door andere(n) dezelfde opmerking gegeven :shhh: ).

En wat ik dacht over de aflevering van gisteren donderdag : dat Paulien eindelijk terug het licht heeft gezien, de brainwashing door zakske wordt meer en meer uitgewerkt (het nieuws van de dood van Reinhilde heeft haar getriggerd om de puzzelstukken in de juist volgorde te leggen).

Thilly een vreselijk moeial is en een luie savooi (altijd anderen de rommel die zij zelf maakt laten opruimen). Het intermezzo tussen marianne en leo had leuk kunnen zijn maar werd langdradig.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

martha schreef: vr 21 mei 2021, 13:28 Thilly een vreselijk moeial is en een luie savooi (altijd anderen de rommel die zij zelf maakt laten opruimen).
Ik had de deur versperd was ik in Stan's plaats geweest. Wat is met dat voor kinderachtig gedoe: iemands living gebruiken voor werken die niet in een living horen te gebeuren en dan stof en afval dagen laten liggen. :boo:
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1369
x 1726
Contacteer:

ikke schreef: vr 21 mei 2021, 13:34 dan stof en afval dagen laten liggen.
Stond daar ook verwonderd over: stof en schaafsel in je living en dan Judith en Stan die daar toch moeten passeren en leven. En dat bleef maar liggen en Tilly ging werken. Ik denk dat ik zou flippen bij al die rommel!
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1369
x 1726
Contacteer:

Ik krijg nu wel elke keer een 'krepie ' gevoel als er een scene komt uit het huis van Jacques. zo'n sfeer die daar hangt alsof hij telkens vanuit één of andere hoek kan opduiken! was vanavond weer van dadde! :wtf:
en wat een onzinnige scenes tssn Eddy, Frank en Simonne in bar madame. Zo'n overbodig en zinloos gesprek.

Tenslotte begin ik dat gelebber tssen Lowie en Viv er ook een beetje over te vinden!

En misschien kan de erfenis Bowie redden van de ondergang ! ;)
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 979
x 582

Bericht door martha »

Zakske is terug :shock: Kat en muis spelletje met de speurders kan beginnen :mrgreen:

Sorry voor mijn blunder :oops:
Laatst gewijzigd door martha op ma 24 mei 2021, 15:59, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 932
x 1494

Bericht door heidiw »

daffy duck schreef: vr 21 mei 2021, 23:20 En misschien kan de erfenis Bowie redden van de ondergang !
Dat zal afhankelijk zijn van het bedrag dat Dries erft. En niet vergeten, Dries is geen familie van Reinhilde en zal zware successierechten betalen.
0 x
Plaats reactie