Dat is wat Nina zegt, maar of het ook waar is, weten we niet zeker.
Er zijn altijd twee kanten aan een verhaal.
Dat is wat Nina zegt, maar of het ook waar is, weten we niet zeker.
Ik anders wel. Je moet het wel willen zien.daffy duck schreef: do 06 mei 2021, 17:53 Ik heb haar nog niet veel hartelijke woorden weten uiten naar Leo. We hebben dan duidelijk een heel andere mening over iemand met respect behandelen!
Tom heeft die hele zaak intussen uitgeplozen en daarbij is niets uitgekomen waarover ze zou gelogen hebben. Ik zie dus niet in waarom we daarover zouden moeten twijfelen. Ik zie Dominique daar ook gewoon toe in staat.satine schreef: do 06 mei 2021, 18:03 Dat is wat Nina zegt, maar of het ook waar is, weten we niet zeker.
Er zijn altijd twee kanten aan een verhaal.
Ik dacht dat Tom advocaat is? Is hij nu ook al detective???tvx1 schreef: do 06 mei 2021, 18:20 Tom heeft die hele zaak intussen uitgeplozen en daarbij is niets uitgekomen waarover ze zou gelogen hebben. Ik zie dus niet in waarom we daarover zouden moeten twijfelen. Ik zie Dominique daar ook gewoon toe in staat.
Ik hoor voornamelijk woorden die niet respectvol zijn en zie haar vaak rood worden van ingehouden colère! Ze kan vriendelijk zijn, maar dat is wel heel sporadisch!
Echt iemand die bij Paulien zou passen... Woehoew, dat zou vuurwerk kunnen geven!daffy duck schreef: do 06 mei 2021, 20:04 Ik hoor voornamelijk woorden die niet respectvol zijn en zie haar vaak rood worden van ingehouden colère! Ze kan vriendelijk zijn, maar dat is wel heel sporadisch!
Amai, depressies in het kwadraat verzekerd!
Denk dat Nina het wel zou aankunnen. En Paulientje zou toch zo blij zijn met een dochtertje...
Toen Nina indertijd met het gesjoemel rond het appartement van Madeleine bezig was, deed ze dat op eigen houtje.tvx1 schreef: do 06 mei 2021, 18:20 Tom heeft die hele zaak intussen uitgeplozen en daarbij is niets uitgekomen waarover ze zou gelogen hebben. Ik zie dus niet in waarom we daarover zouden moeten twijfelen. Ik zie Dominique daar ook gewoon toe in staat.
Satine, ik vind er ook geen logische uitleg voor. Het is belachelijk hoe alles in de schoenen van moeder geschoven wordt, terwijl zij toch ook niet zo dom kan zijn! Onschuldige Mina spelen gaat haar goed af, maar in de grond heeft ze toch ook heel wat op haar kerfstok. Dus inderdaad: voor iemand die in een notariaat gewerkt heeft is ze wel duchtig naïef als het handtekeningen betreft!
Inderdaad...daffy duck schreef: vr 07 mei 2021, 11:30 Het is belachelijk hoe alles in de schoenen van moeder geschoven wordt, terwijl zij toch ook niet zo dom kan zijn!