Thilly Van Santen (Lauren Muller)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Gisteren was het haar dagje niet, blijkbaar.
Eerst doet Joren niet meteen wat ze hem zegt te doen, integendeel.
En dan blijkt dat haar zus een leuk gesprek heeft met Harry, waarbij zij niet in het middelpunt van de belangstelling staat.
Dat vond ze blijkbaar toch niet zo tof. :whistle:
2 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

Nog zo een stoot, en ze is terug vertrokken voor een tijd. :yup:
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Ze moet haar neefje ook niet goed spreken tegen over Joren, ze had zich daar helemaal niet moeten in moeien.
3 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

^ Inderdaad...

En ik moet zeggen dat ik enorm genoten heb van haar zure gezicht in de Bar Madam. :mrgreen:
Mevrouw stond een keertje niet in de belangstelling, en dat viel haar inderdaad duidelijk zwaar... :dance:
2 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Christel schreef: do 29 apr 2021, 15:01 Mevrouw stond een keertje niet in de belangstelling, en dat viel haar inderdaad duidelijk zwaar...
Ze dacht waarschijnlijk dat er Harry zijn kop kon zot maken door zo te reageren, serieuze streep door de rekening :lol:
1 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Wat was dat nu weer voor een belachelijk actie van Thilly zeg? Even de keukenkraan kapot maken zodat Joren die kan repareren. En dat allemaal omdat zij vindt dat de wandaden van haar neefje niet veel voorstellen en maar eens vergeten moeten worden. :thumbdown:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

tvx1 schreef: vr 07 mei 2021, 16:29 Even de keukenkraan kapot maken zodat Joren die kan repareren.
Dat heb ik niet gezien, ik zag Thilly die de kraan probeerde te herstellen en dat was blijkbaar niet in orde... 't Werd niet expliciet getoon dat ze de kraan met voorbedachte rade saboteerde.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

We hebben toch gehoord vanavond dat Emma Thilly betrapt had bij het saboteren? Ze ontkende weliswaar, maar haar blik zei genoeg :smile:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Tiboko schreef: vr 07 mei 2021, 22:27 We hebben toch gehoord vanavond dat Emma Thilly betrapt had bij het saboteren?
JA, dat hebben we idd nu(ttz, gisteren) gezien, bij mijn weten niet eerder, of ik moet dat gemist hebben.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

ikke schreef: vr 07 mei 2021, 20:03 Dat heb ik niet gezien, ik zag Thilly die de kraan probeerde te herstellen en dat was blijkbaar niet in orde... 't Werd niet expliciet getoon dat ze de kraan met voorbedachte rade saboteerde.
Een kraan die perfect in orde is, is ineens kapot als Thilly er aan geprutst heeft. Superklusser Thilly kan dat zogezegd niet herstellen en ze moet Joren absoluut naar ginder sturen. En wanneer haar huisgenoten vragen wat er eigenlijk aan de hand is met die kraan, doet ze alles om die vragen on te wijken en kan ze niets anders bedenken dan "euh, een dichting of zoiets". Kon echt niet duidelijker zijn dat zij die kraan net kapot gemaakt had.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Wat Thilly meegemaakt heeft, is natuurlijk niet niks - maar ondertussen is ze wel al lang oud genoeg om te beseffen dat ze niet kan blijven weglopen van haar problemen, frustraties en onverwerkte dingen.
Die indruk heeft ze mij al vaak gegeven: een confrontatie is niks voor Thilly, want ze zou wel eens ongelijk kunnen hebben.
Maar ondertussen slaagt ze er toch maar al te vaak in om mensen die haar graag zien en het beste met haar voor hebben, tegen zich op te zetten of op hun hart te trappen.

Ik hoop dat de vastberaden en meestal nuchtere Christine deze cirkel kan doorbreken.
Vreemde vriendschap tussen die twee, maar het zou wel eens heel goed kunnen werken - net omdat ze zo verschillend zijn.
Ze zijn allebei rechtuit, dat is al een goed begin.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Het ergste van al is nog dat ze iedereen ongevraagd advies geeft op alle vlakken omdat ze toch alles weet en al meegemaakt heeft ... Ze zou beter eens naar zichzelf kijken.
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Zo makkelijk is het om overal onderdak te vinden en je in een gezin in te werken. Hoeveel maal heeft Judith haar al niet onderdak gegeven.
Wreed dankbaar is ze wel niet en het is in haar ogen precies een eer om haar een bed aan te bieden. Alsof ze haar eeuwig dankbaar moeten zijn voor haar aanwezigheid en goede??? :crazy: :crazy: :crazy: raad.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
ikke
x 435

Bericht door ikke »

daffy duck schreef: za 05 jun 2021, 19:59 Wreed dankbaar is ze wel niet en het is in haar ogen precies een eer om haar een bed aan te bieden.
En de rest: eten, bedienen, gezever verdragen...
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

ikke schreef: zo 06 jun 2021, 07:45 n de rest: eten, bedienen, gezever verdragen...
Ja, want haar bijdrage aan het huishoudelijk werk is precies ook minim. Nu gaat ze ineens koken voor Christine, wat ook nieuw is. De nieuwe Tilly est arrivée! :smile:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Plaats reactie