Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
Sandertje
- Poster rang 1

- x 15
Flashforwards proberen ze normaal toch altijd juist te kaderen zodat er weinig twijfel over kan bestaan dus volgens mij wel degelijk deel van de aflevering en inderdaad eerder een foutje van de makers dat het al pikdonker als Rosa naar huis gaat. De scène zal ook een stuk minder angstaanjagend geweest zijn met zonlicht.
Volgens mij was het Lowie (met eventueel Viv) die toestuikt. Joren zat te gamen met Tim en hebben we, na zijn bericht van Stan, niet zien weggaan. Kan natuurlijk altijd.
Lijkt me wel een vreemde reactie van Paulien om haar glas te laten vallen en zo te schrikken, maar het is iemand die iig een sleutel heeft van gemeenschapshuis dus Jacques (of Julia zoals ik ook al hoorde als speculatie) zijn uitgesloten.
Volgens mij was het Lowie (met eventueel Viv) die toestuikt. Joren zat te gamen met Tim en hebben we, na zijn bericht van Stan, niet zien weggaan. Kan natuurlijk altijd.
Lijkt me wel een vreemde reactie van Paulien om haar glas te laten vallen en zo te schrikken, maar het is iemand die iig een sleutel heeft van gemeenschapshuis dus Jacques (of Julia zoals ik ook al hoorde als speculatie) zijn uitgesloten.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Sandertje schreef: ma 26 apr 2021, 11:38 Lijkt me wel een vreemde reactie van Paulien om haar glas te laten vallen en zo te schrikken.
Deden ze vorige week ook al eens bij Judith. Die zat 's nachts gezellig met Dries in de zetel en plots hoorde ze gestommel in de gang. Zij met een soort golfstick (?) bang afwachtend achter de deur, maar het was "gewoon" Stan die nog eens thuis kwam
Effect zoekerij hé.
0 x
-
vdbemdsa
- Poster rang 2

- x 3
- x 112
Julia zou wel kunnen he, want verbleef die niet haar laatste dagen vooraleer ze opgepakt/opgenomen werd daar in dat huis?Sandertje schreef: ma 26 apr 2021, 11:38 Julia zoals ik ook al hoorde als speculatie) zijn uitgesloten.
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 932
- x 1494
Is die kamer nu niet ingenomen door Paulien?Tiboko schreef: zo 25 apr 2021, 23:45 Ik denk eerder Joren die weer één van zijn vriendjes (Stan?) mee naar binnen nam. We weten dat hij tegenwoordig élke dag wel een andere verovering meebrengt.
0 x
-
tvx1
- x 435
Inderdaad. Was tamelijk voorspelbaar dat het nu ook weer zoiets zou zijn. Het was gewoonweg Hannah. En Rosa zag spoken. Ik durf wedden dat de cliffhanger van vandaag gewoon de voordeur die dichtsloeg door de wind was.Tiboko schreef: ma 26 apr 2021, 14:05 Deden ze vorige week ook al eens bij Judith. Die zat 's nachts gezellig met Dries in de zetel en plots hoorde ze gestommel in de gang. Zij met een soort golfstick (?) bang afwachtend achter de deur, maar het was "gewoon" Stan die nog eens thuis kwam
Effect zoekerij hé.
Laatst gewijzigd door tvx1 op di 27 apr 2021, 19:55, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
ThuisStan123
- Poster rang 1

- x 19
- x 52
Of een lief poesje dat zich in het gebouw schuildhoudt en Paulien neemt het mee naar huis?tvx1 schreef: ma 26 apr 2021, 22:45 Ik durf wedden dat de cliffhanger van vandaag gewoon de voordeur die dichtsloeg door de wind was.
Eigenlijk vond ik het wel geestig, dat het Hannah bleek te zijn. Om van haar interruptie van casanova Joren nog maar te zwijgen. Dat was pas hilarisch.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2572
Ze werd toch niet achtervolgd door iemand op een fiets?
Sorry, vond dit gewoon een grappige typo.
Ik vond Paulien haar reactie op Hannah wel opmerkelijk - een glas laten vallen omdat er een kind in de gang staat, ze weet toch dat Hannah daar ook woont?
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 979
- x 582
Vraag me af of er nog een verhaallijn zal volgen mbt het slaapwandelen van Hannah
En Bob en Tamara die waren toch ook thuis. Slapen zelfs op het gelijkvloers.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Dat Tamara dat niet gehoord heeft vind ik toch wel opmerkelijk, want meestal reageert ze bij het minste zuchtje vanuit de leefkamer.martha schreef: di 27 apr 2021, 12:04 En Bob en Tamara die waren toch ook thuis. Slapen zelfs op het gelijkvloers.
Ik vind het vrij bizar dat ze nu doen uitschijnen dat heel Thuis-dorp met de daver op het lijf rondloopt, alsof Jacques ineens tot massamoordenaar is gebombardeerd. En Dieter die blijkbaar de enige lokale agent is, want ze mogen hem dag en nacht bellen
2 x
- apestaart
- Poster rang 4

- x 185
Hij is zo een beetje de sheriff of de sjampetter van het Thuisdorp.Tiboko schreef: di 27 apr 2021, 12:42 En Dieter die blijkbaar de enige lokale agent is, want ze mogen hem dag en nacht bellen
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Restaurant en (prima) zangeres aan huis. Goed van Tamara. En eindelijk accepteert en waardeert Bob eens dat ze dat voor hem gedaan heeft.
Ik zal er al op te wachten dat hij weer met een zuur gezicht zou zeggen: heel lief hoor, maar dat is echt niet nodig.
Ik zal er al op te wachten dat hij weer met een zuur gezicht zou zeggen: heel lief hoor, maar dat is echt niet nodig.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat was inderdaad goed om te zien!jessie V. schreef: wo 28 apr 2021, 10:21 En eindelijk accepteert en waardeert Bob eens dat ze dat voor hem gedaan heeft.
Maar...
het zal wel aan mij en mijn ontbrekende romantische kant liggen, maar ik krijg echt de kriebels van de "romantische scènes" van Bob en Tamara. Ik vond het weer zoooooo zoetsappig, dat mijn tandglazuur er bijna gillend vandoor ging toen ze daar zo zwijmelend tussen de kaarsjes zaten met z'n allen.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
ikke
- x 435
Het ligt niet aan onze ontbrekende romantische kant, maar wel aan het overdreven zeemzoetig gedoe.Christel schreef: wo 28 apr 2021, 11:29 het zal wel aan mij en mijn ontbrekende romantische kant liggen, maar ik krijg echt de kriebels van de "romantische scènes" van Bob en Tamara. Ik vond het weer zoooooo zoetsappig, dat mijn tandglazuur er bijna gillend vandoor ging toen ze daar zo zwijmelend tussen de kaarsjes zaten met z'n allen.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Meisjes, die man heeft kanker. Dan mag je wel sentimenteel worden om niks.
Beter zo dan zijn eeuwige geklaag en gezeur.
Beter zo dan zijn eeuwige geklaag en gezeur.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Daar heb je helemaal gelijk in, en ik doelde ook absoluut niet op de sentimentaliteit van zowel Bob als Tamara.jessie V. schreef: wo 28 apr 2021, 12:56 Meisjes, die man heeft kanker. Dan mag je wel sentimenteel worden om niks.
Ik bedoel enkel het totaalplaatje, dus met de talloze kaarsen, Paulien die komt oberen en Viv die (in gala gewaad) komt zingen, en dan nog een gitaristje erbij... Tamara die - volledig in de verf - binnen komt schrijden, om vervolgens smachtend naast Bob te gaan zitten kijken...
Het is gewoon allemaal niet aan mij besteed.
Ik had ze liever samen - als echte partners - bijvoorbeeld zijn haar af zien scheren en vervolgens een mooi gesprek zien voeren over de dingen waar Bob mee worstelt en wat ze precies voor elkaar betekenen. Dat vind ik dan weer romantisch.
Maar ja, daar is ieder mens natuurlijk anders in...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..