Britney Van Notegem (Apollonia Sterckx)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Ik vermoed ook dat ze met Britney die richting uitgaan...
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Dat weet ik al niet meer. Katrien was toch de zus van Paulien he ? Daar hoor je ook niks meer van.martha schreef: di 05 jan 2021, 12:12 En het thema "eetstoornis"is wel aan bod gekomen in de tijd dat Katrien een modellencarrière wou starten. Is al enkel jaren geleden. Ik herinner me dat ze flauwviel en dat het dan ook direct gedaan was met het "vasten".
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578
Toch wel, bij het gesprek met de maatschappelijk werkster is haar naam nog gevallen door Paulien (katrien woont in hong kong of is het singapore,
allée, het is in die buurt
).

0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Hong Kong of Singapore, Martha. Daar zit toch een tamelijke afstand tussen, hoor. 

1 x
-
- x 435
Leuk dat Britney eindelijk eens een echte goeie vriendin heeft. Iemand die haar echt apprecieert en het ook voor haar opneemt.
0 x
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 112
Vond het heel raar, Britney vraagt of ze mocht gaan slapen, ik zou dan toch als moeder mijn minderjarige dochter daar naar toe brengen, want wie zijn die ouders, waar gaat mijn dochter slapen? Nancy is nu wel heel los.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1362
- x 1721
- Contacteer:
Ik denk dat Britney niet wou dat ze gebracht werd door Nancy. Vrees er een beetje voor dat ze Nancy en Eddy wat te min vindt voor haar nieuwe vriendin. Ze zijn eerlijk en hebben een hart van goud, maar je kunt er toch soms moeilijk mee buitenkomen
vooral als je soms Nancy haar fleurige outfit ziet.

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Ik denk dat het ook wel wat te maken heeft met het feit dat Dieter en Nancy hadden afgesproken om Britney wat meer los te laten.
Alleen moet Nancy nu tussen haar overbezorgde manier van vroeger en dat loslaten van nu nog een beetje de gulden middenweg vinden.
Ik zou haar wel alleen hebben laten gaan, maar dan toch alleen als ik met die ouders al eens gepraat had, al was het maar even.
Maar dat de mama van Zihame dokter is en de papa prof aan de universiteit, zal haar misschien vertrouwen in die mensen geven?
Hoewel een diploma natuurlijk lang niet alles zegt over of iemand een goede ouder is of niet.
Maar op sommige mensen maakt het wel indruk.
Alleen moet Nancy nu tussen haar overbezorgde manier van vroeger en dat loslaten van nu nog een beetje de gulden middenweg vinden.

Ik zou haar wel alleen hebben laten gaan, maar dan toch alleen als ik met die ouders al eens gepraat had, al was het maar even.
Maar dat de mama van Zihame dokter is en de papa prof aan de universiteit, zal haar misschien vertrouwen in die mensen geven?
Hoewel een diploma natuurlijk lang niet alles zegt over of iemand een goede ouder is of niet.
Maar op sommige mensen maakt het wel indruk.
0 x
-
- x 435
Die papa is precies toch niet echt een prof aan de universiteit.satine schreef: vr 05 mar 2021, 17:31 Maar dat de mama van Zihame dokter is en de papa prof aan de universiteit, zal haar misschien vertrouwen in die mensen geven?

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Nee, dat klopt.
Ik ben voortgegaan op wat Nancy maandag zei, maar zij heeft de papa en de nieuwe vriend/man van de mama dooreen gehaald blijkbaar.
Ik ben voortgegaan op wat Nancy maandag zei, maar zij heeft de papa en de nieuwe vriend/man van de mama dooreen gehaald blijkbaar.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1362
- x 1721
- Contacteer:
Hij dealt misschien daar!tvx1 schreef: za 06 mar 2021, 15:18 Die papa is precies toch niet echt een prof aan de universiteit.
0 x

0 x
-
- x 435
Of hij is professor in de scheikunde en produceert daar zijn gerief.
1 x
-
- x 435
Vreemd. Nu was Britney weer aan het afspreken met Robin. Ik dacht ze niet meer van hem moest weten?
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1362
- x 1721
- Contacteer:
Zo typisch en gezellig aan je tafel.
Vooral als je zo'n schitterende Paasbrunch voorzien hebt! Toch weinig respectvol en ondankbaar vind ik. 

0 x
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 112
Nancy kon misschien eens nadenken of Didi niet moest werken? Ook ging ze er van uit dat dokter "ARMANI" zoals ze altijd zegt, gewoon ging ingaan op haar voorstel, dus neen, ik vind het niet ondankbaar, Nancy gaat er maar gewoon van uit, dat wat zei doet, moet opgevolgd worden.daffy duck schreef: di 06 apr 2021, 08:10 Zo typisch en gezellig aan je tafel. Vooral als je zo'n schitterende Paasbrunch voorzien hebt! Toch weinig respectvol en ondankbaar vind ik.
0 x