Personage waar ik mij het meest aan erger

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Karin.
Sinds ze 'gedegradeerd' is, komt ze op mij over als een eenzaam mens dat alleen nog maar plezier kan hebben in roddels en kwetsende opmerkingen.
En ze kan ook niet betrapt worden op enige warmte of genegenheid naar Tom toe.
Jammer, want ze was eens een van mijn favoriete personages.
2 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Marianne! Ze is nu bij haar zoon uitgenodigd en moet meteen starten met die vinnige opmerkingen: dat het lang geduurd heeft eer ze gevraagd werd. En ocharme, ze wonen daar nog maar een week alleen.
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

daffy duck schreef: za 03 apr 2021, 17:45 Marianne! Ze is nu bij haar zoon uitgenodigd en moet meteen starten met die vinnige opmerkingen: dat het lang geduurd heeft eer ze gevraagd werd. En ocharme, ze wonen daar nog maar een week alleen.
En dan opmerken dat Robin zijn vriend belangrijker is dan zijn eigen grootmoeder, ja hoe zou dat komen? Dat zij eens in de spiegel kijkt en dan zal ze het antwoord meteen weten nl: dat zij zo geen aangename grootmoeder is en dan is het normaal dat hij liever bij een vriend gaat logeren.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Ik denk dat beide dingen niks met elkaar te maken hebben.

Tom wilde Leo uithoren over hoe dat nu zat met Nina en Yasmine en hij had liever niet dat Robin daar bij was, want anders ging die ook nog eens vragen stellen. Bovendien weet Tom dat Marianne en Karin als water en vuur zijn en vermits de jongen van allebei die mensen houdt, wilde hij hem die "kattige opmerkingen over en weer" besparen. Dus kwam voor iedereen (behalve Marianne dus) goed uit.

Maar niets let haar om Robin eens op haar service flat uit te nodigen of nog eens met hem te gaan shoppen, zoals vroeger.

Waar ik me aan erger is dat Jacques nu ineens een seriemoordenaar lijkt te zijn geworden. Iemand die elke persoon die hem ooit iets misdaan heeft (of dat mogelijk zal doen) uit de weg gaat ruimen, plus degenen die eventueel getuige waren van een of ander misdrijf.

Straks is heel Thuis-dorp dood. Zo overdreven.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Peter. Dat manspersoon is toch niet te schatten. Hij zal het even aan Femke vertellen, zo even tussen de soep en de patatten?? :angel: Hij vertelt het zonder de minste emotie, juist zoals hij een bestelbon zal opmaken voor z'n leveranciers. En Femke zal het maar moeten slikken! :crazy:
2 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef: za 03 apr 2021, 17:07 Karin.
Sinds ze 'gedegradeerd' is, komt ze op mij over als een eenzaam mens dat alleen nog maar plezier kan hebben in roddels en kwetsende opmerkingen.
En ze kan ook niet betrapt worden op enige warmte of genegenheid naar Tom toe.
Jammer, want ze was eens een van mijn favoriete personages.
Daar sluit ik me voor de volle 100% bij aan.
Feitelijk erger ik me ook groen en geel aan de relatie tussen haar en Tom, want ik zie op geen enkele manier in wat die 2 nog bij elkaar doen. Nooit een warm moment, nooit enige connectie of affectie. Het enige wat we te zien krijgen is dat ze elkaar uitdagen en het bloed onder de nagels uit halen. Ik vind het zo'n kille situatie... :sick:
2 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Britney met haar puber streken altijd, tegendraads zijn tot en met en het toppunt is dat Nancy alle moeite heeft gedaan om een paasbrunch te organiseren en juffrouw toont er geen enkele interesse voor en zit dan liever op haar smartphone te tokkelen en als haar moeder er iets van zegt dan loopt juffrouw dan maar boos weg, eigenlijk zou ik dat moeten zetten in "Deze personage verdient een draai rond haar oren". :mad: :mad:
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Tja apestaart, dat is héél normaal pubergedrag nu. Ooit was dat niet zo, maar de tijden zijn (te snel) veranderd. En ja, soms kan je ze liefst achter het behang plakken maar in ieder gezin loopt wel een Britney rond.
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

apestaart schreef: di 06 apr 2021, 13:40 "Deze personage verdient een draai rond haar oren".
Groot gelijk. En ik weet wel dat tijden veranderen, en dat het niet meer is zoals vroeger, maar als we daar allemaal in meegaan, dan is er binnenkort nul komma nul respect dat overblijft. Misschien de jeugd eens wat minder bepamperen en wat minder altijd geven waar ze om vragen, en liefst niet morgen maar gisteren, dan hoop ik dat het nog goed komt! :thumbup:
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Nancy. Belt naar dokter "Armani" om haar te herinneren dat ze uitgenodigd is voor de paasbrunch. Helaas, die komt niet. Wanneer Dieter tegen haar zegt "trek het je niet aan, die is wellicht bezig met een patiënt" antwoordt ze "dat moet toch raar zijn, een dokter die alle uren van de dag moet klaar staan om levens te gaan redden..."

Doet ze alsof dit haar verbaast, terwijl ze minstens tien jaar in het huis van Marianne gekuist heeft, waar een dokterspraktijk was. Hoezo raar dus, ze wéét dat toch al heel haar leven dat dokters ten allen tijde opgeroepen kunnen worden :think:
0 x
catherine
Poster rang 1
Poster rang 1
x 53
x 83

Bericht door catherine »

daffy duck schreef: di 06 apr 2021, 17:50 Groot gelijk. En ik weet wel dat tijden veranderen, en dat het niet meer is zoals vroeger, maar als we daar allemaal in meegaan, dan is er binnenkort nul komma nul respect dat overblijft. Misschien de jeugd eens wat minder bepamperen en wat minder altijd geven waar ze om vragen, en liefst niet morgen maar gisteren, dan hoop ik dat het nog goed komt!
Helemaal mee eens DD. Mijn puberende plus-kleindochter van 15 mag helemaal niet met haar smartphone aan tafel zitten, nooit. Kwestie van goede opvoeding en grenzen leren kennen. En zij aanvaardt dat omdat de ouders een duidelijke lijn trekken.
Nancy loopt daar kompleet mee achter maar betuttelt haar dochter wel constant op ander vlak waar het niet nodig is. Ze is niet goed bezig met haar dochter, al is het nooit makkelijk op die leeftijd.
1 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Niet zo echt iemand, maar.meer een situatie

Hoe supercop Didi altijd toevallig in de buurt is net als Jacques een uitspatting krijgt... Jacques roept iets over Spanje en hup, Didi zit al bij Tim voor hun zaak... Precies of wat geroep over Spanje en Reinhilde hen verder helpt.
Heel die zaak is gebaseerd op toevallige zaken die iemand gezien of gehoord heeft...
1 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

daffy duck schreef: di 06 apr 2021, 17:50 ik weet wel dat tijden veranderen, en dat het niet meer is zoals vroeger, maar als we daar allemaal in meegaan, dan is er binnenkort nul komma nul respect dat overblijft. Misschien de jeugd eens wat minder bepamperen en wat minder altijd geven waar ze om vragen, en liefst niet morgen maar gisteren, dan hoop ik dat het nog goed komt!
Daar ben ik ook mee akkoord hoor, de mijne legt de smartphone ook aan de kant aan tafel en hoewel ze het thuis wel eens laat hangen mag ik er overal mee komen. Maar pubergedrag, dat is van alle tijden. En met een moeder als Nancy die maar blijft drammen kan ik best begrijpen dat het ook op Britney haar zenuwen werkt.
1 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Dieter en zijn eeuwig geluistervink :doh:

Afbeelding
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Nina, haar lichaamstaal spreek boekdelen en de non-verbale maniertjes en een duistere gezichtsuitdrukking wijst op niet zoveel goeds. :eek: Opgepast Leo, ze komt waarschijnlijk wel met een dubbele agenda! :problem:
2 x
Plaats reactie