Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Volledig eens met bovenstaande betreffende Bob. Ik dacht nog toen hij daar zo "gezellig"zat te eten en spelletjes doen: nou moest Tamara eigenlijk eens binnen stappen.
Wat een onbegrijpelijk mens is dat toch. Al vanaf het allereerste begin
En inderdaad Eddie was weer echt Eddie.
Bob! Wat een afgang voor Tamara. Zit ie daar gezellig koekjes te eten en een spelletje te spelen met Judith en dan komt hij thuis: steenmoe en nodig naar z'n bed! Je zult maar zo'n relatie hebben!
4 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Christine, zwanger zijn van een tweeling en verwachten dat je niet bijkomt
Hier 3 zwangerschappen en iedere keer voor 12w zwangerschapsbroeken moeten dragen... wat niet wil zeggen dat je veel verzwaard in kilo's
Ik snap het ook niet, graag een kindje willen, maar owee, niet dikker worden, aub niet. Hoe graag ziet zij dan haar kindjes als ze weigert te eten omdat ze bang is om te verdikken??? Dat hoort toch onlosmakelijk bij zwanger zijn?
Ook hier aan moeiende Thilly (wat is dat toch dat iedereen in Thuis zowat panisch lijkt te worden als iemand 5 minuten vrijgezel is?? ), en aan Nancy "Armani"
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Toen Judith Tom dumpte, kon Tilly niet snel genoeg met hem in bed duiken. Niet omdat ze op hem verliefd was, gewoon "omdat het kon". Tom is nu eenmaal gemakkelijk te verleiden. Dat was een slechte ervaring voor Emma. Dat Tilly nu meteen nadat zij het heeft uitgemaakt met Joren met hem aanpapt, is nu niet meteen heel snugger. We weten natuurlijk dat ze hem gewoon maar wat wil helpen, maar misschien denkt Emma (vanuit wat ze zich herinnert van er toen wat tussen Tom en Tilly gebeurde) dat Tilly net hetzelfde gaat doen met Joren ??
Dus nee, ik erger me eerder aan het gedrag van Tilly. Waarom gedraagt ze zich altijd als een onvolwassen tiener ??
Peter, hoe meer ik hem zie hoe groter hekel ik krijg aan hem en zijn schijnheilig gedoe.
Jacques, ik krijg echt de kriebels van zo'n dominante controlefreak.