Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Frederique
Nog geen rang
x 21
x 13

Bericht door Frederique »

Vreselijk ook hoe Rosa compleet gehersenspoeld lijkt te zijn door die akelige Jacques. Ze lijkt wel een robot de laatste tijd.
En ligt het aan mij of is er een duidelijke toenadering merkbaar tussen Waldek en Rosa? Vooral van zijn kant dan.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Frederique schreef: za 20 mar 2021, 05:30 En ligt het aan mij of is er een duidelijke toenadering merkbaar tussen Waldek en Rosa? Vooral van zijn kant dan.
Dan ligt het al aan 2 want ik zie 't ook aankomen dat Rosa en Waldek weer goeie vrienden aan het worden zijn... Rosa mag niet te lang alleen blijven als Jacques verdwijnt, hé?!
1 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

Ik vind het wel leuk om te zien, de interactie tussen Rosa en Waldek de laatste tijd.
Vooral omdat Rosa zo'n 'rustpunt' in haar leven wel kan gebruiken, iemand die alles kalm en rationeel bekijkt.
Maar ik ben het einde van hun relatie nog niet vergeten.
Ik zou het dan ook jammer vinden als deze twee maar terug aan elkaar gekoppeld worden, zonder nog over het verleden te praten, gewoon omdat het zo beter uitkomt.
En omdat mensen vooral (niet te lang) single mogen zijn in Thuis.
2 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1369
x 1726
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

satine schreef: za 20 mar 2021, 11:03 Vooral omdat Rosa zo'n 'rustpunt' in haar leven wel kan gebruiken,
Heb zo'n lichtblauw vermoeden dat ze het binnenkort nog meer zal nodig hebben!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 980
x 582

Bericht door martha »

Jacques is de nieuwe William. Een narcist zoals Christine enkele weken terug gezegd heeft tegen Tim & Dieter. En we weten allemaal wat een narcist is. Brr ....
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

martha schreef: za 20 mar 2021, 17:06 Jacques is de nieuwe William. Een narcist zoals Christine enkele weken terug gezegd heeft tegen Tim & Dieter. En we weten allemaal wat een narcist is. Brr ....
Ik zie toch wel een groot verschil tussen hem en William. Die laatste vermoorde bewust mensen waar hij of zijn partner mee getrouwd waren om al hun bezit te kunnen erven. Die had een veel verder uitgewerkte werkwijze. Jacques wil uiteindelijk enkel zijn eerste misdaad krampachtig verborgen houden maar graaft zich zo eigenlijk steeds een diepere put.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

Het toeval speelt wel een grote rol bij de ontmaskering van Jacques. Hij stond toevallig in de Withoeve te luistervinken toen Tim en Dieter het over Roxanne en de moord op Jasper hadden (1). Hij stond toevallig s nachts voor het politiekantoor toen Roxanne vrijgelaten werd (2). Hij stond toevallig weer te luistervinken in de Withoeve toen Tim en Dieter bespraken dat de federale politie de hele zaak overnam (3). Hij miste tievallig het berichtje van Rosa dat de vergadering met Waldek & co in de Withoeve zou uitlopen (4). Net toen hij om niks eigenlijk een gigantische woede aanval kreeg (het trappen tegen die vlag) kwam Dieter toevallig ook net buiten in de Withoeve (5). Terwijl Dieter Tim thuis oppikt hoort Joren toevallig Dieter vertellen dat hij zomaar razend kwaad werd (6) en vertelt meteen het verhaal over wat er met Stan in het zwembad gebeurde.

Vreemd overigens dat Dieter de avond ervoor Jacques niet aansprak, toen hij zag dat die een mega woede aanval kreeg. Vreemd ook dat Dieter niet op de hoogte was van het zwembad verhaal. Hij was in die dagen toch ook al de vaste partner van Tim en onderzocht toen ook die klacht van ongewenste intimiteiten...

In ieder geval. Enorm veel toeval :thumbdown:
0 x
Icarus123
Nog geen rang
x 18
x 49

Bericht door Icarus123 »

Tiboko schreef: ma 22 mar 2021, 21:17 Vreemd ook dat Dieter niet op de hoogte was van het zwembad verhaal. Hij was in die dagen toch ook al de vaste partner van Tim en onderzocht toen ook die klacht van ongewenste intimiteiten...
Ik denk dat Dieter in die periode niet meer bij de politie werkte. Want de hele Stan-historie was na de dood van Sandrine denk ik?

Maar idd heel veel toeval.

Trouwens, voor één keer moet ik Tim wel gelijk geven: voor een buitenstaander is het verhaal van Dieter totaal van de pot gerukt en totaal onverklaarbaar wegens geen enkel motief. Ze zullen eerst de verkrachting van Thilly moeten oplossen.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Icarus123 schreef: ma 22 mar 2021, 22:27 Ik denk dat Dieter in die periode niet meer bij de politie werkte. Want de hele Stan-historie was na de dood van Sandrine denk ik?
Klopt, Dieter was toen geen politieagent.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 933
x 1494

Bericht door heidiw »

tvx1 schreef: di 23 mar 2021, 16:31 Icarus123 schreef: ↑ma 22 mar 2021, 23:27
Ik denk dat Dieter in die periode niet meer bij de politie werkte. Want de hele Stan-historie was na de dood van Sandrine denk ik?
Klopt, Dieter was toen geen politieagent.
En de politie heeft ook beroepsgeheim, dus Tim mocht er tegen Dieter niets over vertellen als hij op dat moment al ontslag had genomen.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

Met dié regel nemen de Thuis-agenten niet zo nauw hoor :lol:

Hoe vaak Tim aan Sam of (in het verleden) Dieter aan Nancy dingen verteld hebben over een lopend onderzoek.

Trouwens, vorige week nog. Toen Nancy wilde weten waarom Britney niet naar Zihame mocht, heeft Dieter toch een en ander verteld over Harry, die volgens hem in drugs doet. Dat is ook onderdeel van een onderzoek, daarover moet hij dus zwijgen.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Tiboko schreef: wo 24 mar 2021, 14:22 Met dié regel nemen de Thuis-agenten niet zo nauw hoor
En niet allen de Thuis-agenten. Ook de Thuis-artsen en de Thuis-advocaten kennen daar wat van...
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1369
x 1726
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

IK dacht dat ik vandaag naar Ketnet of het kinderuurtje zat te kijken i.p.v. Thuis. Eerst het robotje van Lowie, dan de absurde scenes van Nancy, gevolgd door de onvermoeibare fietstochtjes van de dames om tot slot te eindigen met de agenten en hun gamewoede!
3 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

Inderdaad Daffy!
En dan nog dat 'grappige' plannetje van Zihame en Britney...
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 980
x 582

Bericht door martha »

Gaan montainbiken en terugkomen zonder één spatje modder. Zelfs de fietsen waren nog proper ondanks het feit dat Sam daar met de lans stond om die af te spuiten. :lol:
0 x
Plaats reactie