Omdat het ook makkelijker op te starten is wellicht.Lazylady schreef:Waarom in godsnaam? Waarom moet iedereen maar smoelenboek hebben voor zoiets? Jammer.annekeHU schreef:het is de Beau Séjour discussiegroep, maar het is een besloten groep, dus je moet je wel aanmelden.
Het spijtige voor jou is wel ,dat er spoilers instaan, en dat het misschien nog wat te vroeg is, om je aan te melden... gezien het feit dat je nog alles moet zien.
Beau sejour
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
-
lord F.
- Poster rang 5

Re: Beau sejour
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Crackers
- Poster rang 5

Neen maar ik begrijp wel de meeste dialecten, toch als ze traag spreken zoals in LimburgLazylady schreef:Crackers is een Limburger?!Crackers schreef:Na drie keer luisteren heb ik de tekst gemakkelijk kunnen transcriberen. Je moet wel vlug kunnen krabbelen op mijn gazet![]()
De volledige tekst:
De bloemen verbleken,
de kou is weer hier.
De vogels,
die fluiten zelfs 's morgens niet meer.
En het gras in de wei begint te verdorren,
en buiten in het donker hoor je buur noch vriend.
Alleen en verlaten door iedereen.
Kan iemand mij horen?
Kan iemand mij zien?
Ik ben verdomme alleen,
verdomme alleen.
Bedankt!!![]()
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Glenny
- Poster rang 1

tja, zoals Lordie zegt, er zit veel volk op en is allemaal vrij makkelijk te bedienen...lord F. schreef:Omdat het ook makkelijker op te starten is wellicht.Lazylady schreef:Waarom in godsnaam? Waarom moet iedereen maar smoelenboek hebben voor zoiets? Jammer.annekeHU schreef:het is de Beau Séjour discussiegroep, maar het is een besloten groep, dus je moet je wel aanmelden.
Het spijtige voor jou is wel ,dat er spoilers instaan, en dat het misschien nog wat te vroeg is, om je aan te melden... gezien het feit dat je nog alles moet zien.
0 x
-
Glenny
- Poster rang 1

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/video ... =1.2929949
heeft niet echt meer met de serie te maken maar toch even posten hier !
heeft niet echt meer met de serie te maken maar toch even posten hier !
0 x
-
Glenny
- Poster rang 1

0 x
-
spookske
- Nog geen rang
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1041
Beau sejour
Ben ik de enige die seizoen één veel beter vond dat wat ze er nu van gebrouwen hebben ??
Heel het verhaal hangt aan elkaar met haken en ogen. Het veelvuldig gebruik van flashbacks maakt het er ook niet vlotter op en dat * dit is een spoiler * de andere gezinsleden het normaal vinden dat ze de "dode" Maurice kunnen zien, maar de "dode" Jasper niet is totaal van de pot gerukt.
Ga toch kijken tot de finale, maar als er een seizoen drie komt, hoop ik dat ze het beter aanpakken.
Heel het verhaal hangt aan elkaar met haken en ogen. Het veelvuldig gebruik van flashbacks maakt het er ook niet vlotter op en dat * dit is een spoiler * de andere gezinsleden het normaal vinden dat ze de "dode" Maurice kunnen zien, maar de "dode" Jasper niet is totaal van de pot gerukt.
Ga toch kijken tot de finale, maar als er een seizoen drie komt, hoop ik dat ze het beter aanpakken.
0 x
-
ikke
- x 435
Beau sejour
Nee, je bent niet de enige, ik deel je mening.
Als er een derde seizoen komt, zal ik niet meer kijken.
ps: een spoiler, ik heb de reeks al uitgekeken en zit nog met een vraag... Die ga ik pas volgende week stellen, als de reeks op TV helemaal getoond is... Tenzij je mij via pb contacteert..
Als er een derde seizoen komt, zal ik niet meer kijken.
ps: een spoiler, ik heb de reeks al uitgekeken en zit nog met een vraag... Die ga ik pas volgende week stellen, als de reeks op TV helemaal getoond is... Tenzij je mij via pb contacteert..
0 x