In en Uit

Alle spoilers over Thuis komen hier. Inhouden, nieuwe personages, ...
Forumregels
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven. Opgelet: speculaties horen in het speculatieforum thuis!
Plaats reactie
Frederique
Nog geen rang
x 21
x 13

In en Uit

Bericht door Frederique »

Jammer dat Clara Cleymans niet beschikbaar was (of geen interesse had). Het verrassingseffect was daardoor toch een stuk minder groot. Ik moest ook diep graven om me nog iets over Nina (en haar relatie met Peter) te herinneren.
‘t Is nog vroeg, maar ik word niet meteen wild van de terugkeer van “die rosse sprinkhaan” (dát herinner ik me dan wel weer!).
1 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2572

In en Uit

Bericht door satine »

Het verrassingseffect was inderdaad een stuk minder.
(ik dacht even dat het Tamara was die bij Leo aan de deur stond).
Maar ik zat ook niet te wachten op de stelende en bedriegende Nina.
Hopelijk brengt ze niet te veel ellende met zich mee.

Zou Yasmine de dochter zijn van Peter en moet hij daarom elke maand (900 euro?) betalen?
Ik dacht dat Nina uit Thuis verdween in 2011, toen is er over een eventuele zwangerschap niks gezegd voor zover ik mij herinner.
Maar dan zou Yasmine nu een jaar of 9 zijn, kan dat kloppen?

Wel straf, als je bedenkt met hoeveel euro's Nina en haar moeder indertijd verdwenen zijn.
Geld waar ze helemaal geen recht op hadden.

En blijkbaar zijn er nog wel meer mensen die niet blij zijn met haar terugkeer...

https://www.een.be/thuis/volgendeweekin ... QUumUzL8x0
2 x
tvx1
x 435

In en Uit

Bericht door tvx1 »

satine schreef: za 20 mar 2021, 10:50 Het verrassingseffect was inderdaad een stuk minder.
(ik dacht even dat het Tamara was die bij Leo aan de deur stond).
Maar ik zat ook niet te wachten op de stelende en bedriegende Nina.
Hopelijk brengt ze niet te veel ellende met zich mee.

Zou Yasmine de dochter zijn van Peter en moet hij daarom elke maand (900 euro?) betalen?
Ik dacht dat Nina uit Thuis verdween in 2011, toen is er over een eventuele zwangerschap niks gezegd voor zover ik mij herinner.
Maar dan zou Yasmine nu een jaar of 9 zijn, kan dat kloppen?

Wel straf, als je bedenkt met hoeveel euro's Nina en haar moeder indertijd verdwenen zijn.
Geld waar ze helemaal geen recht op hadden.

En blijkbaar zijn er nog wel meer mensen die niet blij zijn met haar terugkeer...
Ik vond het verrassingseffect net groter omdat het een volledig nieuw gezicht was. Had ik helemaal niet verwacht.

Als je wat als prinsessen in Belize gaat leven, kan het best zijn dat je op 10 jaar dat geld opgesoupeerd hebt. Had ze daar een inkomen? En weten dat haar moeder ook niet te vertrouwen was met geld.

Wat die zwangerschap betreft kan het best zijn dat ze maar kort voor haar vertrek zwanger is geworden en het pas ginder heeft ontdekt.

En die Yasmine zou wel degelijk 9 jaar kunnen zijn. De actrices is dat alleszinds.
0 x
tvx1
x 435

In en Uit

Bericht door tvx1 »

Frederique schreef: za 20 mar 2021, 05:25 Jammer dat Clara Cleymans niet beschikbaar was (of geen interesse had). Het verrassingseffect was daardoor toch een stuk minder groot. Ik moest ook diep graven om me nog iets over Nina (en haar relatie met Peter) te herinneren.
‘t Is nog vroeg, maar ik word niet meteen wild van de terugkeer van “die rosse sprinkhaan” (dát herinner ik me dan wel weer!).
Ik vond het net groter omdat het een nieuw gezicht was. Had ik helemaal niet verwacht.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2572

In en Uit

Bericht door satine »

tvx1 schreef: za 20 mar 2021, 17:17 Als je wat als prinsessen in Belize gaat leven, kan het best zijn dat je op 10 jaar dat geld opgesoupeerd hebt. Had ze daar een inkomen? En weten dat haar moeder ook niet te vertrouwen was met geld.
Dat geld op geraakt, weten we allemaal wel denk ik.
Ik bedoelde: blijkbaar betaalt Peter 900 euro per maand aan YO, nadat haar moeder indertijd een 800.000 euro achterover gedrukt heeft.
Dat vind ik straf, je moet maar durven.
2 x
ikke
x 435

In en Uit

Bericht door ikke »

Nu begrijp ik het: Nina heeft heel Leo's spaarpot uitgegeven aan face-en andere lifts!
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1368
x 1725
Contacteer:

In en Uit

Bericht door daffy duck »

Ze zal zich toch moeten in alle bochten wringen om het contact weer goed te maken. Volgens dat ik mij herinner waren zowel moeder als dochter gekwikste oplichtsters. Ze hebben er nog niet te lang over gedaan om dit pak geld erdoor te jagen!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
tvx1
x 435

In en Uit

Bericht door tvx1 »

daffy duck schreef: zo 21 mar 2021, 16:24 Ze zal zich toch moeten in alle bochten wringen om het contact weer goed te maken. Volgens dat ik mij herinner waren zowel moeder als dochter gekwikste oplichtsters. Ze hebben er nog niet te lang over gedaan om dit pak geld erdoor te jagen!
10 jaar vind ik anders toch wel een hele tijd...
0 x
tvx1
x 435

In en Uit

Bericht door tvx1 »

satine schreef: za 20 mar 2021, 18:42 Dat vind ik straf, je moet maar durven.
Stel dat ze Peter zijn dochter is, is dat toch wel het minste dat hij kan doen als vader zeker.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2572

In en Uit

Bericht door satine »

tvx1 schreef: zo 21 mar 2021, 19:16 Stel dat ze Peter zijn dochter is, is dat toch wel het minste dat hij kan doen als vader zeker.
900 euro per maand? Ik denk niet dat veel vaders dat elke maand betalen aan alimentatie voor 1 kind.
Tenzij het mee voor Nina is, maar dat zal de toekomst dan uitwijzen.
0 x
ikke
x 435

In en Uit

Bericht door ikke »

Ik ben zeker dat niet alle vaders over voldoende provisie beschikken om naast hun eigen noodzakelijke uitgaven ook nog eens 900 euro per maand te kunnen betalen voor allimentatie...
2 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2572

In en Uit

Bericht door satine »

Op de Facebookpagina staat een filmpje, waar Katrien en Elise ook afscheid nemen van elkaar.
Dus blijkbaar komt Emma voorlopig niet meer terug.
En er vloeien blijkbaar toch wel een paar traantjes, wat me niet zo vreemd lijkt als je zolang samen geacteerd hebt.

https://www.facebook.com/watch?v=2636465669993846

Ik kan het filmpje ook zien als ik niet ingelogd ben, dus normaal moeten mensen die geen FB hebben het ook kunnen bekijken.
1 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1038

In en Uit

Bericht door Tiboko »

satine schreef: za 11 sep 2021, 09:57 Dus blijkbaar komt Emma voorlopig niet meer terug.
Is een open eind hé, net zoals bij Kaat, Renzo, Charité, Katrien, Olivia, Mayra... die allemaal in het buitenland wonen en misschien ooit wel terugkeren, als het script het toelaat :denk:

Veel vlees was er niet meer aan haar rol, buiten wat grapjes maken en afspreken met Jef in Bar Madame. Denk dat - nu zowel zij als Stan uit the picture zijn - er meer "gefocused" zal worden op de relatie van haar moeder met Dries.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

In en Uit

Bericht door Christel »

Tiboko schreef: za 11 sep 2021, 11:27 Veel vlees was er niet meer aan haar rol, buiten wat grapjes maken en afspreken met Jef in Bar Madame.
Dat klopt wel, maar mochten ze gewild hebben, dan hadden ze toch nog van alles kunnen verzinnen voor haar in feite. Mij lijkt het dat het afzwakken van haar rol dan ook wel een bewuste keuze is geweest.
Hoe dan ook; ik ga "Emma"/Elise iig wel missen in Thuis. Ik vond het een goede, heel natuurlijk spelende actrice, en dat al vanaf dag 1 toen ze toch echt nog wel heel jong was... :thumbup: :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1038

In en Uit

Bericht door Tiboko »

Christel schreef: zo 12 sep 2021, 13:46 Ik vond het een goede, heel natuurlijk spelende actrice.
Dat is zeker, in tegenstelling tot anderen uit de cast was ze spontaan in haar dialogen, je had nooit de indruk dat ze het tekstje weer even van buiten had geleerd, zoals je wel eens bij... hum, ik ga het niet zeggen - ziet.
1 x
Plaats reactie