Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Een vorm van chantage inderdaad - of in elk geval een "vaste last" die voor Peter van belang is om te voldoen - om zijn huidige (manier van) leven in stand te kunnen houden. Hij houdt Femke er niet voor niks buiten... 
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- apestaart
- Poster rang 4

- x 185
Maar als zij er achter komt dan zal hij het mogen uitleggen al dan niet met (ferme) ruzies.
0 x
-
tvx1
- x 435
Ik denk eerder aan een lening bij een of ander onguur type, die hij maandelijks moet afbetalen. Maar door de recente financiële problemen lukt dat niet meer zo goed.martha schreef: ma 01 mar 2021, 15:12 ja inderdaad, als het voor Els is, dan zou Peter toch niet zo geheimzinnig doen tov Femke Maar ik vind 1800 euro veel te weinig is voor bvb gokschulden of chantagegeld. Maar dat neemt niet weg dat de withoeve /peter financieel flink in de problemen moet zitten als Peter zelfs die 1800 euro moet gaan lenen.
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 549
Peter was precies niet zo happy met Waldek die in Femke haar project investeerde.
Dat mysterieuze gedoe is nog eens een interessante verhaallijn.
Dat mysterieuze gedoe is nog eens een interessante verhaallijn.
0 x
-
tvx1
- x 435
Het wordt hoe langer hoe vreemder. Nu blijk hij een rekening in Belizaanse dollars te hebben en was hij een overschrijving naar Belize aan het doen.
0 x
-
Icarus123
- Nog geen rang
- x 18
- x 49
Vreemd inderdaad. Heeft iemand weet van Thuis-personages in Belize? Els?
Of misschien is het een typisch soapverhaal: verloren zoon? Alleszins een erg mysterieuze twist rond Peter en ik moet wel bekennen dat ik erg benieuwd ben hiernaar.
Heb net de aflevering eens herbekeken en er staat "Y.O." als initialen bij de naam van de ontvanger (denk ik). Zou dat iets betekenen?
Edit: ik kijk nog maar een 8tal jaren naar Thuis, dus Belize zei me niets. Nu vond ik op Wikipedia dat Nina Oostvoghels (van haar had ik wel al gehoord) destijds naar Belize is gevlucht.
En Oostvoghels begint toevallig ook met een O. Dus Y.O. is misschien een zoon/dochter van Peter? En toevallig had Leo het deze week nog over zijn familie. Mmmmm...
Of misschien is het een typisch soapverhaal: verloren zoon? Alleszins een erg mysterieuze twist rond Peter en ik moet wel bekennen dat ik erg benieuwd ben hiernaar.
Heb net de aflevering eens herbekeken en er staat "Y.O." als initialen bij de naam van de ontvanger (denk ik). Zou dat iets betekenen?
Edit: ik kijk nog maar een 8tal jaren naar Thuis, dus Belize zei me niets. Nu vond ik op Wikipedia dat Nina Oostvoghels (van haar had ik wel al gehoord) destijds naar Belize is gevlucht.
En Oostvoghels begint toevallig ook met een O. Dus Y.O. is misschien een zoon/dochter van Peter? En toevallig had Leo het deze week nog over zijn familie. Mmmmm...
1 x
-
tvx1
- x 435
Els heeft in Argentinië gewoond, maar woont nu al een tijdje terug in België. Nooit in Belize dus. De enige uit Thuis waarvan ik weet dat die in Belize verblijft is Marianne's broer Charles. Maar ik heb eens een beetje gegraven en Dominique/Hermine en Nina zijn inderdaad ook zeker in Belize geweest. Zou wel raar zijn moest Peter nu ineens zelfs een bankrekenening van hebben terwijl hij hen destijds helemaal niet wist te vinden.Icarus123 schreef: do 18 mar 2021, 21:32 Vreemd inderdaad. Heeft iemand weet van Thuis-personages in Belize? Els?
0 x
-
catherine
- Poster rang 1

- x 55
- x 86
Destijds, toen het personnage van Tom nog gespeeld werd door Donald Madder is Tom naar Belize vertrokken, met of naar zijn oom Carlos.Icarus123 schreef: do 18 mar 2021, 21:32 Vreemd inderdaad. Heeft iemand weet van Thuis-personages in Belize? Els?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Tom_De_Decker
Hij is toen een tijd uit de reeks geweest (als ik me niet vergis na het plotse overlijden van de acteur), waarna hij terug kwam vertolkt door Wim Stevens.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1363
- x 1723
- Contacteer:
Inderdaad, Carlos Bastiaens was de oom van Tom en is naar Belize gegaan in één van de eerste afleveringen. Maar hoe de relatie tussen Peter en die Carlos nu is, daar hebben we geen zicht op. Was dat ook geen advocaat? Misschien dat de link daar ligt.

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Als ik mij goed herinner was de reden dat Carlos en de moeder van zijn kinderen uit elkaar gingen, dat hij hen niet de sociale status kon geven die de familie van Marijke (?) voor hen in petto had.
Hij werkte in die tijd gewoon in een café omdat hij niet in de voetsporen van zijn vader (de rechten) wou lopen.
Dus advocaat zal hij niet zijn, neem ik aan.
En zou hij nog leven?
Hij is in 1997 naar Belize vertrokken, hij was toen seropositief.
Hij werkte in die tijd gewoon in een café omdat hij niet in de voetsporen van zijn vader (de rechten) wou lopen.
Dus advocaat zal hij niet zijn, neem ik aan.
En zou hij nog leven?
Hij is in 1997 naar Belize vertrokken, hij was toen seropositief.
0 x
-
ikke
- x 435
Nee, als ik mij goed herinner is zijn dood ter sprake gekomen. Maar vraag mij niet in welk seizoen.
Laatst gewijzigd door ikke op za 20 mar 2021, 08:42, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
tvx1
- x 435
Wat er ook van zij ivm Charles, zoals ik eerder al aangaf en zoals Icarus ook correct opmerkte zijn Hermine Dominique en Nina ]ook in Belize geweest. Waarschijnlijk moeten we dus eerder in die richting kijken.
0 x
-
eviva
- Nog geen rang
- x 28
- x 13
Ik weet het niet zeker, maar het zou kunnen. En hij was inderdaad seropositief. Van mij zou hij anders best nog eens mogen opduiken.ikke schreef: vr 19 mar 2021, 15:27 Nee, als ik mij goed herinner is zijn door ter spraken gekomen. Maar vraag mij niet in welk seizoen.
Zus Claire was archeologe in Egypte, zij is wel overleden meen ik.
Carlos werd overigens gespeeld door Leo Madder, de vader van Donald/Tom.
0 x
-
tvx1
- x 435
Dat Claire zou overleden zijn is iets waar nog niets over gehoord heb. Claire is ook wat jonger dan Marianne. Zij is na de breuk met Geert gewoon teruggekeerd naar Oman. De actrices die Marianne en Claire vertolken zijn trouwens ook echt zussen.eviva schreef: vr 19 mar 2021, 18:27 Ik weet het niet zeker, maar het zou kunnen. En hij was inderdaad seropositief. Van mij zou hij anders best nog eens mogen opduiken.
Zus Claire was archeologe in Egypte, zij is wel overleden meen ik.
Carlos werd overigens gespeeld door Leo Madder, de vader van Donald/Tom.
Laatst gewijzigd door tvx1 op vr 19 mar 2021, 22:41, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x