martha schreef: zo 14 feb 2021, 16:25 En waar waren Judith en Emma toen Thilly en Eddy blijkbaar de ganse nacht en deel van de dag onnozel hebben zitten/staan doen in het doktershuis ?
Die hadden toen geen draaidag 🥳

martha schreef: zo 14 feb 2021, 16:25 En waar waren Judith en Emma toen Thilly en Eddy blijkbaar de ganse nacht en deel van de dag onnozel hebben zitten/staan doen in het doktershuis ?

Jenny is toch niet dood, die woont toch gewoon bij haar halfzus Aïsha?
Die zouden daar beter eens gelijk volwassenen samen rond de tafel gaan zitten, zodat ze 1 en ander kunnen uitpraten.apestaart schreef: di 16 feb 2021, 01:28 Het is al zover gekomen dat Paulien haar tanden in de keuken moet poetsen omdat Karin de badkamer lang bezet houdt want het is immers HAAR huis, geloof me binnenkort zal de bom nog eens barsten
Maar ze weten ook dat Jasper van een lijntje (of meerdere) niet vies was, dus dat er een verband zou kunnen zijn tussen de Impulse en de dood van Jasper.Tiboko schreef: di 16 feb 2021, 01:37 Niet dat ik ervan wakker lig... maar voorlopig hebben Tim en Dieter niks concreet tegen Harry, buiten dat er mogelijk in zijn club drugs verhandeld worden.

Dat is het dochtertje van Mo en Bianca, is vernoemd naar haar oma.Lydiaclemance schreef: di 16 feb 2021, 00:08 De verrijzenis van Jenny,Tom aan de telefoon met Robin!

In België kan men al enige tijd geen anonieme SIM kaarten meer aankopen tenzij men die dingen in Nederland of een ander land koopt waar dat wel nog mogelijk is.Tiboko schreef: di 16 feb 2021, 21:25 Al die "dealers" hebben één ding gemeen, ze lopen altijd met meerdere wegwerp gsm's op zak - plus anonieme simkaarten.
In zekere zin akkoord maar andere dingen zoals dat geleuter over die waterpompen en het reukvermogen van Eddy moeten ook aan bod komen want Thuis is immers een soapserie en geen politieserie à la Flikken (Maastricht of Rotterdam).Frederique schreef: wo 17 feb 2021, 00:32 Het zou pas leuk worden als ze die Roxanne straks dood zouden aantreffen. Overdosis of moord? Dat zou al een pak spannender zijn dan al dat geleuter over warmtepompen en zonnepanelen.

Van mij mag alles aan bod komen, maar het moet wel een béétje boeiend blijven. Als ik wil geïnformeerd worden over zonnepanelen, dan kijk ik wel naar het journaal. Van mijn dagelijkse soap verwacht ik vooral ontspanning, geen verveling.apestaart schreef: wo 17 feb 2021, 09:13 In zekere zin akkoord maar andere dingen zoals dat geleuter over die waterpompen en het reukvermogen van Eddy moeten ook aan bod komen want Thuis is immers een soapserie en geen politieserie à la Flikken (Maastricht of Rotterdam).

Hij is ook bezig met een louche zaak om geld in 't laatje te krijgen?Frederique schreef: do 18 feb 2021, 01:26 Wat de aflevering van woensdag betreft: wat zou er aan de hand zijn met Peter?