Personage waar ik mij het meest aan erger

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

martha schreef: vr 05 feb 2021, 16:58 En waar ik me gisteren aan ergerde was het feit dat er enkel kon betaald worden met de smartphone :crazy: Er wordt altijd vergeten dat niet iedereen zo één heeft of er mee kan of wil werken.
Me eraan ergeren heb ik niet gedaan, maar ik vond het toch ook wel een beetje raar dat er zo vanuit gegaan werd dat iedereen daar wel mee uit de voeten kon. Ook het scannen van die QR code, wat niet als directe optie op een GSM zit (je moet daar tussen de apps naar zoeken en het is zelfs zo dat niet eens iedere GSM daar standaard mee uitgerust is, dus dan zou je daar speciaal een app voor moeten downloaden), vond ik best een beetje vreemd / geforceerd. ;)
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Zo gaat het er tegenwoordig aan toe: de beleidsmensen willen iedereen digitaal krijgen en op de fiets. Zo was er hier een digitaal referendum ivm een maandelijkse autoloze zondag. Geen mogelijkheid om op een andere manier je stem uit te brengen. Uit protest heb ik er niet aan meegedaan. Ik zou dus ook niet meegedaan hebben aan die benefiet want ik heb niet zo'n app.
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

ikke schreef: za 06 feb 2021, 08:10 Ik zou dus ook niet meegedaan hebben aan die benefiet want ik heb niet zo'n app.
Heb dat wel maar zou weigeren om eraan deel te nemen! Heb er een hekel aan als iets door m'n strot geduwd wordt :problem: als zijnde het van het! Men moet de mensen keuzes laten i.p.v. op te dringen! ;) De coördinator van dat systeem daar in thuis is gekend! Bowie!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
ikke
x 435

Bericht door ikke »

@Daffy, we zijn van 't zelfde gedacht, hé?!
1 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik erger me ook aan Paulien, hoor. Drammen en zagen. Alles wat ze in haar hoofd heeft moet NU.
Ik erger me ook aan Kobe. Omdat hij een meeloper is. Als hij in eerste instantie iets "misschien wel eens niet" zou willen wat Paulien voor stelt, uiteindelijk gaat hij toch overstag.
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

ikke schreef: za 06 feb 2021, 08:10 Ik zou dus ook niet meegedaan hebben aan die benefiet want ik heb niet zo'n app.
Ik ook niet maar vooral ik heb geen geld voor iets te kopen op die benefiet en zeker niet voor wat oude rommel te kopen neen dank u.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Nancy. toen ze belde met Eddy vond ze het de moeite niet om een zinvolle uitleg te geven over Britney. Ze wilde zogezegd niet aan de telefoon komen. Heeft ze het gevraagd. Toch erg als ze weet hoe erg Eddy ermee zat. Gelukkig heeft Dieter dat met een gesprek goed gemaakt. Maar het was toch eerder haar taak vond ik! :yup:
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Paulien en Kobe, die snakken naar rust nu Tom en Karin bij hen wonen. Wat gaan ze dan doen als ze een kindje hebben... :eh:

Tom en Karin wonen maar voor een korte periode bij hen in, of liever gezegd Paulien en Kobe wonen bij Tom en Karin in.
2 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Kiki_Dee je moet het toch niet meemaken dat je samen woont met Karin en Tom. :razz:
Hoe die twee met elkaar omgaan, daar wil je toch niet constant getuige van zijn?
Uiteindelijk komt het toch ook door Karin dat ze zo moeten wonen. Hadden daar vanaf het begin niet mee akkoord moeten gaan.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Kiki_Dee schreef: za 13 feb 2021, 08:38 of liever gezegd Paulien en Kobe wonen bij Tom en Karin in.
Inderdaad - en dat vergeten ze blijkbaar wel eens.
Dat het geen pretje is, kan ik me voorstellen.
Maar niemand houdt hen tegen om tijdelijk iets anders te huren.
Of een gelijkaardig huis te zoeken in die buurt, met semi-professionele keuken, vloerverwarming en alles netjes gerenoveerd.
Maar daar zullen ze waarschijnlijk wel meer moeten voor betalen dan voor het huis van Tom. :mrgreen:
1 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

jessie V. schreef: za 13 feb 2021, 11:49 Hadden daar vanaf het begin niet mee akkoord moeten gaan.
Het blijft Karin haar huis, dus ze mogen blij zijn dat ze er mogen blijven wonen zolang hun huurhuis gerenoveerd wordt.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

jessie V. schreef: za 13 feb 2021, 11:49 Hadden daar vanaf het begin niet mee akkoord moeten gaan.

Denk niet dat ze elders een huisbaas zouden vinden die speciaal voor hen een nieuwe keuken + vloerverwarming gaat installeren. Meeste huisbazen willen zo veel mogelijk opbrengst en zo weinig mogelijk kosten.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Kobe en Paulien nemen eigenlijk alles als vanzelfsprekend omdat het zo in hun schoot geworpen wordt. De wijngaard, het huis van Steven, waar hij toch een deel van krijgt, het huis van Tom dat nu tot in de puntjes zal vernieuwd worden en niks anders dan commentaar en negativiteit komt er daar ui! :thumbdown:
2 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Paulien is niet bepaald mijn favoriete personage, maar de manier waarop Karin zich tegenover haar gedraagt vind ik nog steeds bijzonder irritant. :twisted:
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

jessie V. schreef: di 16 feb 2021, 21:13 Paulien is niet bepaald mijn favoriete personage, maar de manier waarop Karin zich tegenover haar gedraagt vind ik nog steeds bijzonder irritant.
Omgekeerd geldt natuurlijk ook. Paulien gedraagt zich als een verwende kleuter. Iedereen moet haar foto's de hemel in prijzen (anders zijn ze onvriendelijk), ze wil voorrang in de badkamer (nochtans hebben Tom en Karin een échte job) en ze klaagt erover dat Tom verbeteringswerken aan "hun" huurhuis uitvoert.

Nochtans stopt niemand hen om (1) tijdelijk op hotel te gaan of (2) tijdelijk bij Jacques en Rosa in te trekken (helaas gaat dat niet, want Kobe heeft dan weer een hekel aan Jacques).

Durf het haast niet te denken (owee), maar als Paulien binnenkort slecht nieuws "zou" krijgen (wat mogelijk is) van de adoptie organisatie, dan vrees ik dat in haar hoofd de boel serieus gaat ontploffen. Het is namelijk een tikkende tijdbom.
1 x
Plaats reactie