Dit personage krijgt van mij een pluim

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
ikke
x 435

Bericht door ikke »

daffy duck schreef: do 04 feb 2021, 15:35 Soms wat gegeneerd als onze ouders zo'n initiatief namen en onze vrienden/vriendinnetjes het niet zo gepast vonden.
Dan ben ik de uitzondering op de regel. Voor mij kwamen mijn ouders niet supporteren. Dus ook geen gênante momenten in bijzijn van mijn vrienden en vriendinnen. ... Aan alles zit een goede kant...
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

ikke schreef: do 04 feb 2021, 18:42 Dan ben ik de uitzondering op de regel. Voor mij kwamen mijn ouders niet supporteren.
Voor mij ook niet, en al zeker niet met een spandoek :mrgreen: :lol:

Ook van mij een pluim voor Eddy, voor zijn spontaan enthousiasme en zijn liefde voor zijn dochter. Ze brengt toch wel keer op keer het beste in hem naar boven, vind ik, ook al was Britney er niet echt heel blij mee. Ik kan haar overigens wel begrijpen, hoor, want zowel Nancy en Eddy zijn in hun aanmoedigingen al net zo onbehouwen als in alle andere rest van hun reacties, en dat is natuurlijk niet "cool" voor zo'n meisje. Maar dat neemt niet weg dat ik dat persoonlijk wel een enorm sympathieke karaktertrek vind van hen allebei. En Britney vindt dat waarschijnlijk ook wel, als ze wat ouder is, inderdaad... ;)
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik geef alle mensen die zich uitgesloofd hebben voor "de benefiet" een dikke pluim. En dat zijn er heel wat.
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

jessie V. schreef: vr 05 feb 2021, 14:49 Ik geef alle mensen die zich uitgesloofd hebben voor "de benefiet" een dikke pluim. En dat zijn er heel wat.
INderdaad, het vraagt toch van allemaal een grote inspanning en ze hebben het allemaal gedaan met hun hart om Simonne en...Frank te helpen. Maar de kip zonder pluimen blijft toch Frank. Wat hij als liefdadigheid bestempelt zou hij beter als vriendschap en goede hulp zien.
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Viv, heeft de benefiet wat gered nadat Roxanne niet kwam opdagen.
En wat een stem :clap:
4 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Angèle en haar poging om met haar aria den Eddy op te beuren. Het trok wel op niks, maar het kwam uit het 💓 en Eddy was er toch wel heel blij mee!
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

daffy duck schreef: za 06 feb 2021, 10:49 Eddy was er toch wel heel blij mee!
JA, Eddy was gelukkig, wij veel minder...Zo'n kattengejank, moest dat echt zo lang duren? Van ons mocht Lowieke er wel eerder een einde aan gebreid hebben. :mrgreen:
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Ja je hebt Angèle Backx en je hebt de echte zangeres die ook Angèle heet, ik verkies die laatste desondanks ik niet zo warm loop voor die zangeres maar nog liever dat nog dan Angèle Backx haar gekweel.

https://www.youtube.com/watch?v=vs61OHs2g-w
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Adil krijgt van mij een pluim. Een hele grote...
Dan ben je jaren samen geweest met iemand, en diegene dumpt je van de ene op de andere dag als een stuk vuil terwijl ze je de schuld geeft van alle tegenslagen die jullie beiden zijn overkomen en waar je zelf net zo goed verdriet van hebt, vervolgens papt ze binnen de kortste keren met iemand anders aan, trouwt er in sneltreinvaart mee en weigert om nog ooit een woordje uitleg te geven over hoe alles tussen jullie zo misgelopen is, zodat de zaken ook voor jou toch nog een beetje fatsoenlijk afgesloten kunnen worden.
Dan ben je - kortom - dus zo verschrikkelijk slecht behandeld door je ex, en dan tóch nog het gevoel hebben en het fatsoen vinden om haar netjes en fijngevoelig zelf in te lichten als je eindelijk gelukkig bent met een ander en een kindje samen verwacht, gewoon omdat je weet dat het haar eventueel zou kunnen kwetsen.
Ik maak daar een diepe buiging voor. Paulien beseft volgens mij niet half wat ze zo gemeen aan de kant gegooid heeft...
3 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Christel schreef: do 18 feb 2021, 15:35 Adil krijgt van mij een pluim. Een hele grote
Zeker en vast. Respect voor Adil!
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Veel respect voor hem. We hebben nog niet echt de reactie gezien, maar ik denk dat het weer boekdelen zal spreken!
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Gezien Paulien haar gedrag tegenover hem zou hij dat eigenlijk helemaal niet hoeven doen. Toch gedaan. Pluim
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

een voor Paulien : hoe zij op haar strepen stond bij Kobe. Inderdaad, we leven niet meer in de eerste helft van de 20ste eeuw toen het bon ton was dat de vrouwen hun job opgaven om een huishoud sloof te worden. :crazy: Wel jammer dat er na al die jaren van emancipatie nog altijd mannen en het zijn niet alleen de oude pépés die het vanzelfsprekend vinden dat de vrouwen op de arbeidsmarkt minderwaardig zijn.
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

martha schreef: za 20 feb 2021, 15:26 een voor Paulien
Voor mij krijgt ze een omdat ze terecht blij was voor Adil.

Ze kon eerst met Kobe overlegd hebben over haar nieuwe, voltijdse baan. Kobe had gelijk toen hij zei dat hij eigenaar was van een zaak en hij als eerste voltijds werkt.
1 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Viv en haar preek tegen Lowie. Hopelijk gaan die jongen z'n ogen open en herpakt hij zich
0 x
Plaats reactie