En ze heeft het helemaal niet slecht gedaan. Ik wens iedereen zo'n bezorgde partner toe die er staat en lieve raad brengt. Zo begripvol en ik zou dat nu geen bemoeienissen noemen. Eerder gemeend meeleven

En ze heeft het helemaal niet slecht gedaan. Ik wens iedereen zo'n bezorgde partner toe die er staat en lieve raad brengt. Zo begripvol en ik zou dat nu geen bemoeienissen noemen. Eerder gemeend meeleven
Haar constant mekkeren dat hij niet mag werken en achter zijn rug naar zijn collega’s bellen om hem te controleren vind ik toch wel bemoeienissen.daffy duck schreef: di 02 feb 2021, 17:15 En ze heeft het helemaal niet slecht gedaan. Ik wens iedereen zo'n bezorgde partner toe die er staat en lieve raad brengt. Zo begripvol en ik zou dat nu geen bemoeienissen noemen. Eerder gemeend meeleven
Weet niet...als het uit het hart komt en heel goed gemeend is en ondersteunend werkt, dan vind ik het niet eens zo erg. Zoals vandaag, hoe Tamara meeleefde met hem en blij was dat Marianne en Leo op bezoek kwamen, toch wel hartverwarmend!
Dat kan ik geloven Nanouke! Inderdaad een zielige vertoning als je zelf die trieste ervaring hebt moeten meemaken. Hier ook er het hart van in als ik zoveel pijn en miserie lees. Het moet onvoorstelbaar zijn. Zo'n mentale dreun is onoverkomelijk, maar vaak misschien de start van mooie herinneringen, als dat al enigszins mogelijk is. Ze heeft waarschijnlijk het verschil gemaakt en jullie zoveel mooie souvenirs gelaten.