Christine Leysen (Daphne Paelinck)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Ze kan natuurlijk ook om heel andere redenen "nukkig" zijn, die olijke Christine.
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Tiboko schreef: wo 20 jan 2021, 12:35 Ze kan natuurlijk ook om heel andere redenen "nukkig" zijn, die olijke Christine.
Wanneer is zij niet nukkig? Zij is dat meer dan niet, Adil moet nogal veel geduld hebben als een paard.
Zij mag haar beide pollekes kussen dat Adil zo veel geduld heeft want bij vele mannen zoals ik zouden dat niet blijven verdragen en hadden haar allang gedumpt.
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Ik zou het wel een interessante verhaallijn vinden. Wie weet verandert Christine compleet, van bitch naar moederkloek
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Kiki_Dee schreef: wo 20 jan 2021, 13:32 Wie weet verandert Christine compleet, van bitch naar moederkloek
Dat zie ik nog niet zo direct gebeuren. Ik kan haar niet voorstellen als een mama met veel empathie, eerder een dominante, niet te pruimen zuurpruim mama! 8)
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
ThuisStan123
Poster rang 1
Poster rang 1
x 19
x 52

Bericht door ThuisStan123 »

Christine is in verwachting. Ik vond het echt goed om een meer onzekere, meer emotionele kant te zien. Dat had ik echt niet verwacht.

Voorts zal Paulien wel heel tevreden zijn eens ze verneemt dat ze haar "impotente" spermadonor toch beter niet had kunnen buitenbonjouren :bye:
1 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Voor Paulien zou het niet veel verschil maken, na haar val van de trap kan ze sowieso niet meer zwanger worden.
Dat het zuur voor haar zal zijn, dat wel.

En het was inderdaad fijn om eens een andere kant van Christine te zien.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Waarom ging ze dan weg bij Adil? Was ze er niet van overtuigd dat Adil impotent was? En hij?
Als hij hetzelfde denkt als Paulien destijds kan die zwangerschap nog reden tot veel wantrouwen geven.
Hij keek alvast niet erg blij.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

jessie V. schreef: do 21 jan 2021, 12:08 Waarom ging ze dan weg bij Adil? Was ze er niet van overtuigd dat Adil impotent was? En hij?
Geen idee waarom ze toen zo vreselijk boos was op Adil, dat is 1 van de dingen die nooit uitgepraat zijn.
Ze heeft hem na het nieuws dat zij geen kinderen meer kon krijgen, gewoon aan de kant geschoven.
En steriel is niet hetzelfde als impotent ;) Adil is geen van beide (neem ik aan), maar hij heeft trage zwemmers.
Hoe hij er dan bij komt om tegen Christine te zeggen dat hij geen kinderen kan krijgen, is mij een raadsel.
Het is mij ook niet duidelijk waarom Christine 'we moeten eerlijk en open zijn tegen elkaar' dan ook maar gewoon stopt met de pil zonder overleg.
De communicatie tussen die twee is blijkbaar toch niet schitterend.
1 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Dat heeft ze ook met Bob gedaan hé.

En dat "open" met elkaar praten bestaat niet in Thuis. Ook Bob vertelde niet tegen zijn geliefde dat hij mogelijk kanker heeft.

BTW Adil is toch een ezel. Verdacht Christine eerst van brand stichten en nu van vreemd gaan. Dat ze "dit" niet eerder zei is juist daarom.

Ze zou dat leeghoofd beter dumpen.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Je gaat niet bij je man weg omdat hij steriel is. Omdat Paulien zeer resoluut vertrok bij Adil moest ze er volgens mij wel vanuit gegaan zijn dat hij impotent is. Lijkt mij. Duidelijk is het nooit geweest
0 x
Icarus123
Nog geen rang
x 18
x 49

Bericht door Icarus123 »

Toen Adil aan Christine vroeg met wie zij hem had bedrogen, moest ik eens nadenken wie het eventueel zou kunnen zijn als het kind toch niet van Adil is. En ik moest meteen aan Jacques denken :wtf:. Een tijdje geleden waren Christine en Jacques nu ook niet bepaald de beste vrienden...
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Wat ik me afvraag: weet Christine nou eigenlijk hoe het gesteld is met Adil (om het zo maar eens uit te drukken).
Misschien ben ik niet erg snugger of let ik niet helemaal goed op maar ik kan het niet meer volgen.
Vraagt ze zich nou niet af hoe hij erbij komt om te denken dat ze vreemd is gegaan?
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

satine schreef: do 21 jan 2021, 12:18 En steriel is niet hetzelfde als impotent Adil is geen van beide (neem ik aan), maar hij heeft trage zwemmers.
Inderdaad. Paulien is toch TWEE keer zwanger geweest van hem. Dat kan niet van iemand die steriel is. Het ging bij hen trouwens moeilijk omdat ze BEIDE vruchtbaarheidsproblemen hadden. Ze hebben dan voor IVF geopteerd omdat de kans daarmee veel hoger lang dan via de natuurlijke weg. Bij een andere vrouw, die geen vruchtbaarheidsproblemen heeft, kan het gebeuren dat het wel eens lukt via de natuurlijke weg.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

jessie V. schreef: do 21 jan 2021, 12:08 Waarom ging ze dan weg bij Adil? Was ze er niet van overtuigd dat Adil impotent was? En hij?
Nee, omdat ZIJ geen kinderen meer kon krijgen en om één of andere reden Adil als zondebok zag.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

jessie V. schreef: do 21 jan 2021, 21:30 Wat ik me afvraag: weet Christine nou eigenlijk hoe het gesteld is met Adil (om het zo maar eens uit te drukken).
Misschien ben ik niet erg snugger of let ik niet helemaal goed op maar ik kan het niet meer volgen.
Vraagt ze zich nou niet af hoe hij erbij komt om te denken dat ze vreemd is gegaan?
Ja ze wist dat. Dat gaf ze al te kennen toen ze bij Judith was.
0 x
Plaats reactie