Wie of wat heeft je doen lachen in Thuis ?
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Dieter, toen hij Lexi bedankte voor het feit dat hij nu al die mails niet moest gaan sturen. 

0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Waldek, met zijn serviette altijd in z´n tshirt, hemd, pyjama, badjas...
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Angele
"geef mij maar een glas rode wijn, dan zet ik die in de microgolf oven"
En het boris johnson kapsel van Frank

En het boris johnson kapsel van Frank

0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Dieter: 'Ik zal proberen mij niet te hard te amuseren'. 

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Lowie toen hij terug kwam van bij Harry en hoorde dat het contract waterdicht was:
'Fuck, fuck, godver, fuck'.
Tania: 'En vloeken zal er ook niks aan veranderen.
Godverdomme he Lowie, ik had u nog zo gewaarschuwd.'
'Fuck, fuck, godver, fuck'.
Tania: 'En vloeken zal er ook niks aan veranderen.
Godverdomme he Lowie, ik had u nog zo gewaarschuwd.'

1 x
-
- x 435
Dieter:Verdorie, dat spoor naar de Kabouters loopt ook dood.
Ja, zo is het Jasper letterlijk vergaan.
Ja, zo is het Jasper letterlijk vergaan.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Christine en Thilly.
Ik vind het wel grappig hoe Thilly zonder het te willen meegesleurd wordt in een wereld die helemaal niet de hare is.
En vooral dat ze het laat gebeuren, zonder al te veel te morren.
En toen Christine over haar poppen begon en zei dat ze altijd spontaan de neiging had om van alles te vertellen tegen Thilly, vroeg ik mij meteen af wat ze nog allemaal gaat 'opbiechten'.
Dit zouden wel eens interessante gesprekken kunnen zijn.
Ik vind het wel grappig hoe Thilly zonder het te willen meegesleurd wordt in een wereld die helemaal niet de hare is.
En vooral dat ze het laat gebeuren, zonder al te veel te morren.
En toen Christine over haar poppen begon en zei dat ze altijd spontaan de neiging had om van alles te vertellen tegen Thilly, vroeg ik mij meteen af wat ze nog allemaal gaat 'opbiechten'.
Dit zouden wel eens interessante gesprekken kunnen zijn.

0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Ja, als Tilly niet afhaakt. Want aan haar lichaamstaal te zien was ze toch al op het randje van verveling. Of komt Christine ook te dicht bij haar verleden? En is Tilly toch zo sterk niet als ze ons doet geloven?
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Hoe het ook verder gaat, ik vind het grappig. Waarschijnlijk heeft Christine weinig mensen ontmoet waar ze nou eens haar hart bij kon uitstorten, totdat ze uitgerekend Tilly tegen kwam. Tilly probeert beleefd te blijven, maar het is inderdaad toch goed te zien hoe ze zich in vreemde bochten wringt 

0 x
-
- x 435
Ik hoop dat Thilly het nog een tijdje uithoudt met Christine want ik heel erg genoten van die scéne's. Met uitzondering van Christine's gezever over haar gewicht en angst om te worden zoals die vrouw... Ik hoopte dat die vrouw die stomme opmerking niet hoorde...LOLjessie V. schreef: do 18 mar 2021, 13:05 Hoe het ook verder gaat, ik vind het grappig. Waarschijnlijk heeft Christine weinig mensen ontmoet waar ze nou eens haar hart bij kon uitstorten, totdat ze uitgerekend Tilly tegen kwam. Tilly probeert beleefd te blijven, maar het is inderdaad toch goed te zien hoe ze zich in vreemde bochten wringt
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Marianne
Ik herinner me nog haarfijn haar reactie toen ze de woonkamer (jaren geleden dus) binnenkwam en Ann en Manon in de zetel zag kussen
Ik ben die uitdrukking op haar gezicht nooit vergeten (denk dat Marianne samen met Smeekens was en dat ze het niet tegen hem durfde zeggen).

0 x
-
- x 435
Ik denk dat je hier Manon en Sandrine aan het verwisselen bent. Ik denk niet dat Geert al in Thuisdorp rondliep ten tijde van Ann en Manon. Dat met die kus waarover Marianne niet wilde vertellen was Sandrine, en dat wilde ze niet vertellen aan Geert om dat Sandrine zijn dochter was.martha schreef: vr 19 mar 2021, 11:57 Marianne Ik herinner me nog haarfijn haar reactie toen ze de woonkamer (jaren geleden dus) binnenkwam en Ann en Manon in de zetel zag kussen Ik ben die uitdrukking op haar gezicht nooit vergeten (denk dat Marianne samen met Smeekens was en dat ze het niet tegen hem durfde zeggen).
Laatst gewijzigd door tvx1 op za 20 mar 2021, 17:03, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Leo
"je bent veranderd" (of iets in dien trant). Ik zou het geloven : is helemaal niet meer dezelfde Nina als jaren geleden 

1 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532