Bob Sleeckx (Christophe Haddad)

Gesloten
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Nu kan ik toch even niet meer volgen. Bob zat iets te lezen over lymfeklieroedeem door kankerbehandelingen. Maar hij heeft toch geen dergelijke behandelingen gehad? Dus die zwelling/knobbel die hij voelde kan toch niet door zoiets veroorzaakt zijn?
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Volgens mij niet, inderdaad :nope:
Maar het is wel eigen aan mensen die schrik voor een ziekte of behandeling hebben, en die bijgevolg zelf maar naar info over hun symptomen op zoek gaan. Die verzanden vaker in informatie die in feite niet op hun situatie van toepassing is, maar die ze wel alleen maar meer angst aanjaagt.
Bob zou inderdaad beter gewoon hulp zoeken in plaats van zelf naar ziektes en diagnoses te zoeken, voordat hij dadelijk helemaal niet meer durft...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
catherine
Poster rang 1
Poster rang 1
x 53
x 86

Bericht door catherine »

Dokter Google....
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1362
x 1721
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Christel schreef: wo 13 jan 2021, 10:16 Bob zou inderdaad beter gewoon hulp zoeken in plaats van zelf naar ziektes en diagnoses te zoeken, voordat hij dadelijk helemaal niet meer durft...
1 x
Ja, door te wachten zal hij de ziekte niet verbeteren, alleen maar erger maken. Zowel voor z'n fysiek als voor z'n geest. raakt er alleen maar meer moedeloos door...
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
ikke
x 435

Bericht door ikke »

catherine schreef: wo 13 jan 2021, 13:26 Dokter Google....
Niet de beste raadgever..
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik snap niet dat hij zijn bezorgdheid niet deelt met Tamara.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Goede raad voor onze Bob: zoek nooit op het internet naar de oorzaak van je klachten.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1362
x 1721
Contacteer:

Allee, we hebben de uitslag over de ziekte van Bob. Toch even reageren hierop, maar dat is m'n persoonlijke mening. :smile: Het is natuurlijk een negatieve periode voor velen. Thuis heeft gekozen om Corona niet te introduceren in de afleveringen. Om mensen even niet te confronteren met miserie. Alle begrip hiervoor. Maar moet het nu : zo'n delicaat, moeilijk onderwerp dat ons naar ziekenhuizen zal brengen. Het was toch effentjes slikken. Waarom kan je dan niet de serie dichter bij de werkelijkheid brengen. Misschien was het toch beter om Coronatoestanden in gelijke lijn met de werkelijkheid te laten meelopen. Zou natuurlijker overkomen en liever dat dan nog eens een dubbele negatieve 'vibe' op ons af te gooien.
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Ik ben persoonlijk blij dat corona niet in thuis terugkomt.
Had ik liever een andere diagnose gezien voor Bob? Natuurlijk. Maar ze proberen alles in de verhaallijn te verweven, zoals een transgender, onverwachte zwangerschap, adoptie, brand, drugs... Zal de verhaallijn van Bob overeenkomen met de realiteit waarschijnlijk niet, maar de adoptie van Paulien en Kobe is ook niet echt realistisch.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Ik mis corona ook niet in Thuis.
Niet alleen omdat dan sommige verhaallijnen drastisch zouden moeten veranderd worden (horeca dicht, dus ook Bar Madam, de Withoeve, de dancing van Harry, mensen werken van thuis uit, dus geen scènes meer bij Boowie, om maar een paar dingen te noemen), maar vermits de meeste scènes weken voor ze uitgezonden worden, opgenomen worden, zou het nooit kloppen.
Tenzij de schrijvers op voorhand weten wanneer alles terug open mag, wanneer we geen mondmaskers meer hoeven te dragen in winkels, wanneer het thuiswerken achter de rug is,...
Als ik er aan denk dat er in het verleden al geklaagd werd als er in december nog ergens groene blaadjes aan een boom te zien waren, of als mensen in maart nog met een winterjas liepen als het al 20 graden was,... dan denk ik dat het voor veel kijkers niet goed genoeg zou zijn. En niet realistisch.
Dus laat die corona maar achterwege.

En verder hoopte ik dat het allemaal een storm in een glas water zou zijn bij Bob.
Dit is een verhaallijn waar ik niet naar uitkijk, eerlijk gezegd.
2 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

satine schreef: za 23 jan 2021, 13:37 En verder hoopte ik dat het allemaal een storm in een glas water zou zijn bij Bob.
Dit is een verhaallijn waar ik niet naar uitkijk, eerlijk gezegd
Inderdaad, iemand had gezegd dat het misschien klierkoorts ging zijn, dat hoopte ik dan ook. Maar natuurlijk denk ik dat iedereen die een knobbeltje voelt, hoopt dat het maar klierkoorts of iets dergelijks is...

Het is sinds Jenny geleden dat er nog een kankerdiagnose gevallen is in thuis denk ik :denk:
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

En ik die dacht dat ze bewust corona uit Thuis hielden, zodat mensen tijdens dat half uurtje per dag even aan de ellende konden ontsnappen.

Krijg je deze shit weer voorgeschoteld. Erg voor wie het meemaakt, maar moet dit echt NU ??

Ze hadden Bob ook gewoon een burn out oid kunnen laten krijgen, dan hadden we ook meegeleefd.

Maar wéér xx ziekenhuisscènes en dergelijke?
2 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1362
x 1721
Contacteer:

Tiboko schreef: za 23 jan 2021, 15:37 Maar wéér xx ziekenhuisscènes en dergelijke?
Dat is nu juist wat ik bedoel: waarom weer die ziekenhuizen op zo'n moment opvoeren. Daar hebben de kijkers nu totaal geen behoefte aan.
1 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Absoluut ! Een beetje meer vrolijkheid zou niks teveel zijn . En de mimiek uit de stomme film van Bob beginnen stilaan TE te worden !
1 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Ik ga helemaal akkoord met wat hierboven gezegd wordt.
Waarschijnlijk moet de ziekte van Bob ervoor zorgen dat het met Boowie helemaal fout loopt.
Bob had volgens mij nooit ingestemd met de veranderingen die Harry wou en die door Karin ook werden afgeraden.
Dus moest hij een tijdje van de werkvloer weg en ontzien worden door zijn collega's, zodat hij niet weet wat daar gebeurt.
Allemaal begrijpelijk, maar dat had met klierkoorts of een burn-out ook gekund.

En ik ben normaal gezien wel fan van Bob, maar ik hoop dat dit 'stille lijden' niet te lang duurt.
Bob is een binnenvetter, maar dit kan hij toch wel best delen met de mensen die hem graag zien.
0 x
Gesloten