Personage waar ik mij het meest aan erger

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Kan iemand misschien eens een beetje gezond verstand in Angèle te voorschijn toveren?
Daar word je toch niet goed van. :twisted:
2 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1720
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

jessie V. schreef: vr 27 nov 2020, 11:03 Daar word je toch niet goed van.
En we hebben er nu 2 hé die precies een beetje aan het dementen zijn: Angèle en Nancy taxi!
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Thilly. Ze kan en weet alles, trekt haar zus in t belachelijke en springt van t ene bed in t andere om Waldek te pesten.
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Bob, omdat hij denkt dat Christine het huis wil kopen om hen terug te pakken. Hij denk echt dat de evenaar door zn gat loopt...
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1720
Contacteer:

Kiki_Dee schreef: za 05 dec 2020, 15:22 Bob, omdat hij denkt dat Christine het huis wil kopen om hen terug te pakken. Hij denk echt dat de evenaar door zn gat loopt...
0 x
Bob en tamara voor hun onvolwassen houding tijdens het huisbezoek! :shock:
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Die twee koppels zouden eigenlijk een paar motten krijgen en dat om tijdens een bezichtiging ambras te maken of liever een vendetta uit te vechten, kunnen ze dat niet elders doen, precies 4 kleine kinderen die bezig zijn, zijn ze eigenlijk niet beschaamd. :mad:
Simonne moest tussenkomen of het ging waarschijnlijk op een gevecht uitdraaien, hoe is dat in godsnaam mogelijk? :mad:
Goed dat er geen andere mensen bij waren, wat gingen ze er moeten van denken? :thumbdown:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

apestaart schreef: zo 06 dec 2020, 21:49 Goed dat er geen andere mensen bij waren, wat gingen ze er moeten van denken?
Die zouden gegarandeerd meteen hun kar keren en niet meer terugkeren. In deze Coronatijd is het gewoon ondenkbaar dat er meer dan 2 mensen een huis mogen bezichtigen.
En in normale tijd is het louche als een makelaar meerdere mensen op 't zelfde moment een woning laat bezichtigen. Dat is om de kandidaat-kopers tegen elkaar te doen opbieden. Dat heb ik in 't echt ooit een keer meegemaakt. Nooit nog die makelaar gecontacteerd.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik erger me aan Adil. Ik zou die man wel eens door elkaar willen rammelen. Grrr.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1720
Contacteer:

Frank voor z'n snode plannen om Joren of ACE de schuld te geven voor zijn stommiteiten.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

daffy duck schreef: di 22 dec 2020, 17:31 Frank voor z'n snode plannen om Joren of ACE de schuld te geven voor zijn stommiteiten.
We weten toch helemaal nog niet of Frank een stommiteit gedaan heeft? Kan best dat Joren echt iets fout heeft gedaan. Niet vergeten dat hij dat allemaal rap rap heeft gedaan terwijl hij met zijn gedachten bij Emma zat. En zowieso is Adil wel in de fout gegaan. Hij had nooit Frank op zijn woord mogen geloven en daarop afgaande een factuur mogen maken voor die werken. Hij had dat werk altijd eerst moeten inspecteren.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Je kan moeilijk verwachten dat de baas elke klus die een van zijn werkmensen (Thilly, Eddy, Joren, Viv...) uitvoert, achteraf gaat keuren hé.

Dit was een op zich eenvoudige klus, die Joren nog even snel mocht doen omdat hij die bewuste dag een uurtje vroeger klaar was dan gepland.

En in feite weten we ook niet of de oorzaak gelinkt is aan die bewuste klus, want de brand was niet dezelfde dag maar een weekje later.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Tiboko schreef: wo 23 dec 2020, 00:17 Je kan moeilijk verwachten dat de baas elke klus die een van zijn werkmensen (Thilly, Eddy, Joren, Viv...) uitvoert, achteraf gaat keuren hé.

Dit was een op zich eenvoudige klus, die Joren nog even snel mocht doen omdat hij dag een uurtje vroeger klaar was dan gepland.
Niet altijd nee. Maar dit was een speciaal geval waarbij er ook nog een derde had aangewerkt. Daarom had hij dat altijd moeten controleren alvorens dat werk op zijn bedrijf te factureren. Adil is toen zelfs langs geweest bij Frank. Reden te meer om het werk dus effectief te controleren. Bovendien was het geen eenvoudige klus. Wat Adil en Joren aanvankelijk dat eenvoudig weg het vervangen van een differentieelschakelaar was, en dus waarom hij dat nog rap op een uurtje mocht doen, bleek uiteindelijk bij aankomst van Joren bij Frank op het vervangen van de hele elektriciteitskast uit te draaien. Iets waar Joren helemaal niet mee rekening had gehouden.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik erger me aan Thilly : ze kan alles, weet alles, heeft alles meegemaakt en dat voor zo'n jong persoon.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Ik vreesde dat het Harry zou zijn, maar Roxanne heeft hem met vlag en wimpel de loef afgestoken.
Wat een irritant en zelfvoldaan mens...
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Karin maar weer eens. Daar komt geen normaal woord uit. Hoe komt een mens zo ver?
0 x
Plaats reactie