Mo
- Luc
- Poster rang 4
-
- Poster rang 4
Ja en Mo moet ni veel zeggen hè van de eer van de familie.
Hij is getrouwd met een niet-islam, dat wordt toch ook ni zo gemakkelijk aanvaard hè bij hun geloof.
En as hij zo doordoet gaat hij ook nog scheiden van Veronique, en dat is al helemaal taboe...
Hij is getrouwd met een niet-islam, dat wordt toch ook ni zo gemakkelijk aanvaard hè bij hun geloof.
En as hij zo doordoet gaat hij ook nog scheiden van Veronique, en dat is al helemaal taboe...
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
-
- Nog geen rang
Ja , Mo begint echt irritant te doen eh ik snap nie dat hij tot zoiets in staat is ik bedoel zijn dochter op straat zetten daz toch gewoon afschuwelijk en kdenk dat als hij Aischa nie terughaalt dat veronique ook direct weg gaat zijn hoor die wil niet een man die zijn dochter aan de deur zet en ongelijk kan ik haar nie geven hijj is gewoon helemaal zot aan het worden
0 x
go fuckyourself
-
- Poster rang 1
Uhu! Ik had trouwens verwacht dat ze zou zeggen, als ge Aicha buiten zet ga ik mee. Ik zou da alleszins gedaan hebben, ik zou gezegd hebben ik ben samen met Aicha weg en onderdak gezocht hebben voor haar en mij. Maarja, ik denk niet dat Veronique dit zo nog lang zal volhouden hoor..
0 x
Runaway Dreamer
-
- Nog geen rang
ik had ook verwacht dat veronique met aisha zou meegaan dan.Mlies schreef:Uhu! Ik had trouwens verwacht dat ze zou zeggen, als ge Aicha buiten zet ga ik mee. Ik zou da alleszins gedaan hebben, ik zou gezegd hebben ik ben samen met Aicha weg en onderdak gezocht hebben voor haar en mij. Maarja, ik denk niet dat Veronique dit zo nog lang zal volhouden hoor..
trouwens ze zitten daar toch in een hotel veronique had toch aan rosa kunnen vragen of aisha efkes een kamer zou krijgen totdat mo gekalmeerd is?
0 x
You know what is a "diet" is, don't you? It's "die" with a "t," that's what it is!
-
- Poster rang 1
-
- Poster rang 4
-
- Poster rang 1
-
- Nog geen rang