Christine Leysen (Daphne Paelinck)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ja, dat wordt nog leuk bij ACE !
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Denk ook dat hij weer bij Lowie gaat wonen en dan weer een 3 vriendentrio: Bob, Lowie en Adil.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik denk dat Adil best wegblijft uit het gemeenschapshuis zolang hij nog gevoelens heeft voor Christine.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Lowieke kan hem daarover helpen. Weer samen op de lappen enzo :lol:
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Je kunt je toch de vraag stellen hoe zij verder in het leven zal staan. Zij moet gekoppeld worden aan een schotelvod man die aan alles toegeeft. Anders blijft haar relatie toch niet duren!
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik denk dat ze toch wel wat te maken heeft met de brand bij Frank en Simonne. Ze ging naar Adil om n alibi te hebben … Adil zal wel liegen over t uur dat zij daar was.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Christine heeft spijt is op zich al iets wat niet klopt. En dan komt ze midden in de nacht bij Adil aankloppen als de brand al bezig is.
Aan de andere kant de plotseling op gevoerde gourmet set. En de krakkemikkige elektrische toestanden en het geknoei daarbij.
We kunnen nog alle kanten op.
2 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

jessie V. schreef: do 17 dec 2020, 20:49 Christine heeft spijt is op zich al iets wat niet klopt.
Inderdaad, Waldek stond ook met z'n mond open toen Adil het hem vertelde. Vertrouw haar niet! Er zal weer meer achter zitten! Zo plots 360° draaien.... alles was nog in mineur voor Adil toen hij haar bij haar ouders belde en nu plots is alles weer dik in orde wat haar betreft! Klopt niet hé! :eek:
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Ik denk niet dat Christine er iets mee te maken heeft. Het ligt er wat te dik op. Nuja in Thuis weet je nooit he.
0 x
Trouwe kijker
Nog geen rang
x 110
x 27

Bericht door Trouwe kijker »

Kiki_Dee schreef: vr 18 dec 2020, 06:59 Ik denk niet dat Christine er iets mee te maken heeft. Het ligt er wat te dik op. Nuja in Thuis weet je nooit he.
Ik denk dat je gelijk hebt! Ik zie Christine niet met een jerrycan naft of wat dan ook sleuren om een huis in brand te steken.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

En daarbij als Christine brandversnellers of iets van dergelijke aard gebruikt heeft, dan moet Adil of Waldek daar de sporen van ruiken op haar kledij of haar haar of op haar lichaam of ze moet wel heel rap zijn om a) brand te stichten; b) naar huis te gaan, te douchen en andere kledij aan te trekken en c) aan te kloppen bij Adil :denk:

Ik moest wel lachen toen ze daar halfnaakt bij Adil in de zetel lag maar daarbij nog haar blauwe pumps droeg :lol:
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Rare gedachtenkronkel van Adil.

Was Christine die nacht niet naar hem toe gekomen, zou hij haar nooit van brandstichting verdenken. Nu zij wél naar hem toe kwam, gaat hij twijfelen.

Idem dito voor Bob. Quote: "Ze liep gisteren voorbij ons huis, nochtans heeft ze daar niks te zoeken. Ik ben zeker dat zij ons huis in brand heeft gestoken".

Qua argumentatie kan dat 2x tellen.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Tiboko schreef: vr 18 dec 2020, 15:00 Rare gedachtenkronkel van Adil.

Was Christine die nacht niet naar hem toe gekomen, zou hij haar nooit van brandstichting verdenken. Nu zij wél naar hem toe kwam, gaat hij twijfelen.
Het laat in mijn ogen vooral zien dat Adil eigenlijk dondersgoed weet dat zijn vriendin nogal extreem obsessief in elkaar zit en daardoor akelig uit de hoek kan komen. Als hij haar al zo snel verdenkt van zo'n ernstige feiten, dan vraag ik me toch echt af wat hij bij haar doet. Kan die kerel echt zo slecht alleen zijn? :-?
Tiboko schreef: vr 18 dec 2020, 15:00 Idem dito voor Bob. Quote: "Ze liep gisteren voorbij ons huis, nochtans heeft ze daar niks te zoeken. Ik ben zeker dat zij ons huis in brand heeft gestoken".
Bob trekt nogal rap conclusies inderdaad... :roll:
Ik heb me vooral geërgerd aan zijn uitspraken toen Tamara zich voorzichtig afvroeg of Christine wel tot zoiets extreems als brandstichting in staat is. Dat Bob haar herinnerde aan de manier waarop Christine "hen heeft geprobeerd te boycotten door een zwangerschap te faken".
Hoezo heeft Christine, Tamara & Bob proberen te boycotten? Die 2 waren toch helemaal niet samen toen?
Hij heeft blijkbaar écht niet in de gaten hoe krom zijn eigen gedrag in elkaar stak destijds, en dat hij gewoon zélf van de een naar de ander gefladderd is. Hoe misselijk Christine ook in elkaar zit; zij was echt niet schuldig aan het feit dat hij en Tamara niet samen waren. Net zo goed als dat hij nu zelf verantwoordelijk is voor zijn obsessief kopersgedrag met dat huis.
Ik vind het tenenkrommend dat Bob eeuwig en altijd over heel de lijn het slachtoffer uithangt :sick:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Ook de reactie van Tamara was duidelijk. Zo geef je dus iemand verkeerdelijk een slechte naam: Bob had nog maar gezegd dat Christine daar onterecht in de straat was of het werd: Christine zou ons huis in brand gestoken hebben?? Tot onmiddellijk het besluit: Christine heeft ons huis in brand gestoken! :thumbdown:
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Het is natuurlijk niet uitgesloten. Wie had ooit gedacht dat zakske "zomaar" iemand zou vermoorden? Dus in Thuis kan alles.

Maar dan zullen ze toch met iets straffer dan "ze liep gisteren voorbij ons huis" moeten afkomen.

En inderdaad. Als Adil écht denkt dat zijn lief in staat is tot moordpoging (s nachts een bewoond huis in brand steken), dan kan hij beter voorgoed met haar breken. En omgekeerd (Christine zijnde) zou ik hem vanwege die argwaan (zou ze...) toch wel definitief de bons geven.
0 x
Plaats reactie