Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Die voicemail van Marianne Bastiaans.
"Dit is de voicemail van... Laat uw naam en telefoonnummer achter en ZIJ belt u zo spoedig mogelijk terug".
Opvallend ivm die ruzie tussen Adil en Christine. Blijkbaar heeft ze dan toch haar huis al verkocht en al dat geld in ACE gestoken, waarmee de kijker toch wel in snelheid is genomen. Denk dat Adil daar nog serieuze problemen mee gaat krijgen, als er een haar in de boter komt (zoals nu met dat huis).
"Dit is de voicemail van... Laat uw naam en telefoonnummer achter en ZIJ belt u zo spoedig mogelijk terug".
Opvallend ivm die ruzie tussen Adil en Christine. Blijkbaar heeft ze dan toch haar huis al verkocht en al dat geld in ACE gestoken, waarmee de kijker toch wel in snelheid is genomen. Denk dat Adil daar nog serieuze problemen mee gaat krijgen, als er een haar in de boter komt (zoals nu met dat huis).
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 583
De som van het huis van Frank & Simonne is ondertussen al gestegen tot 301.000 euro. Adil na een goed gesprek met een opvallende rustige Thilly ziet het niet meer zitten om daarover te gaan en gaat zijn Christine daarover zijn gedacht zeggen maar .... Christine die gaat helemaal over de rooie vooral als ze dan nog hoort dat Thilly Adil haar mening heeft gezegd. Simonne wil dat Jacques ophoudt met de prijs omhoog te drijven vooral omdat Bob Simonne haar werkgever is en ze geen verdere ambras meer wil. Jacques belooft dat "plechtig" en nadat Simonne haar rug gekeerd heeft, belt hij direct naar Adil om de prijs te verhogen .. valsaard eerste klas dus. Daarna zet hij zijn GSM uit.
Marianne confronteert Dieter met zijn voornemen om terug bij de politie te gaan. Zij is niet akkoord.
Stan komt onverwacht bij Judith langs en ziet dat Dries in de keuken bezig is een "saus" te maken. Dries maakt zich vriendelijk uit de voeten en Judith wringt zich in alle bochten bij haar zoon maar deze zegt dat hij haar haar geluk gunt (wat ik persoonlijk vreemd vind).
Dit is bedoeld als antwoord op de vraag van Jessie.
Marianne confronteert Dieter met zijn voornemen om terug bij de politie te gaan. Zij is niet akkoord.
Stan komt onverwacht bij Judith langs en ziet dat Dries in de keuken bezig is een "saus" te maken. Dries maakt zich vriendelijk uit de voeten en Judith wringt zich in alle bochten bij haar zoon maar deze zegt dat hij haar haar geluk gunt (wat ik persoonlijk vreemd vind).
Dit is bedoeld als antwoord op de vraag van Jessie.
0 x
-
ikke
- x 435
Het voornaamste dat ik onthouden heb, is dat Christine bijna uit haar vel gesprongen is omdat Adil niet meer wil opbieden om haar droomhuis te kopen.
Het was voor mij overduidelijk ( en zo te zien aan 't gezicht van Adil) dat het haar wel degelijk om wraak te doen is. Wordt vervolgd!
Het was voor mij overduidelijk ( en zo te zien aan 't gezicht van Adil) dat het haar wel degelijk om wraak te doen is. Wordt vervolgd!
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Bedankt Martha. Christine is een bazig kreng, maar ik vind Jacques veel erger. Hij is een stiekemerd, wat niemand in de gaten heeft. Misschien begint Simonne hem door te krijgen.
1 x
-
ThuisStan123
- Poster rang 1

- x 19
- x 52
'Gij hebt toch wel chance met Leo, madam Marianne.'
'Ja, ik weet het, Nancy.'
Hè hè, ze beseft het eindelijk
Voorts hoop ik dat Stan nu niet weer gaat ontsporen. Ik heb niet voldoende afleveringen gezien om precies te weten wat er is tussen Dries en Judith, maar veel meer had Stan destijds bij Jacques ook niet nodig.
'Ja, ik weet het, Nancy.'
Hè hè, ze beseft het eindelijk
0 x
-
tvx1
- x 435
Ik zie niet in waarom dat zou gebeuren. Hij heeft toch al aan zijn mama gezegd dat hij er geen probleem mee heeft?
0 x
-
ThuisStan123
- Poster rang 1

- x 19
- x 52
O, in dat geval excuseer ik mij. Ik moet tegenwoordig studeren en heb al tijden niet meer geconcentreerd een volledige aflevering gezien. Merci voor de rechtzetting
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Die uitleg van karin was er toch totaal over ! Wie doet nu zoiets ? belachelijk hoe ze dat personnage de laatste tijd weer afschilderen . Eventjes leek het alsof ze menselijk was, toen Robin verdwenen was maar nu ....

0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 583
Met verbijstering en open mond heb ik zitten toekijken naar het smerige spelletje van Jacques
van 301.000 euro naar 305.000 naar 310.000 euro
Stan is blijkbaar niet opgezet met de relatie tussen zijn moeder en Dries. Daar komen terug verwijten van.
En de hoofdrollen waren natuurlijk voor Karin en Christine. Karin met haar kinderachtig gedrag (beetje jaloers op Dries en Judith ????) en Christine de wraakgodin.
Stan is blijkbaar niet opgezet met de relatie tussen zijn moeder en Dries. Daar komen terug verwijten van.
En de hoofdrollen waren natuurlijk voor Karin en Christine. Karin met haar kinderachtig gedrag (beetje jaloers op Dries en Judith ????) en Christine de wraakgodin.
0 x
-
ThuisStan123
- Poster rang 1

- x 19
- x 52
Ik ben eigenlijk heel blij dat Christine het uitgemaakt heeft, maar echt, wat wilt dat mens? De tijd van keizerinnen die een persoonlijke nagelknipper hadden, is wel al voorbij, zulle.
Lap, de miserie kan weer beginnen. Ik houd mijn volumeknop al klaar, voor wanneer het schreeuwen terug begint.martha schreef: za 12 dec 2020, 14:49 Stan is blijkbaar niet opgezet met de relatie tussen zijn moeder en Dries. Daar komen terug verwijten van.
0 x
-
tvx1
- x 435
Hoe kom je daarbij? Hij heeft toch meteen nadat hij Dries bij zijn moeder in de keuken aantrof gezegd dat hij er geen probleem mee had?martha schreef: za 12 dec 2020, 14:49 Stan is blijkbaar niet opgezet met de relatie tussen zijn moeder en Dries. Daar komen terug verwijten van.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Dat klopt.
Aan de andere kant heeft Judith haar best gedaan om Stan ervan te overtuigen dat Dries 'een goede vriend is die af en toe eens binnen springt'.
Waarna Karin iets helemaal anders vertelt.
Aan de andere kant heeft Judith haar best gedaan om Stan ervan te overtuigen dat Dries 'een goede vriend is die af en toe eens binnen springt'.
Waarna Karin iets helemaal anders vertelt.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Waarmee ze de problemen weer uitlokt.satine schreef: za 12 dec 2020, 17:35 Aan de andere kant heeft Judith haar best gedaan om Stan ervan te overtuigen dat Dries 'een goede vriend is die af en toe eens binnen springt'.
Waarom haar zoon behandelen als een kleuter? Gewoon de waarheid vertellen is zoals steeds net een brug te ver voor Judith. Als er vodden van komen, heeft ze het uitsluitend aan zichzelf te danken.
Want intussen weet half Thuis-dorp (ook Nancy & co) dat de dokter aanpapt met de ex-gigolo. Maar dat zorgenkindje van een Stan mag het niet weten hé. Want stel dat hij eens fout reageert.
0 x
-
tvx1
- x 435
Problemen die helemaal niet bestaan. Gisteren heeft Stan nog maar eens duidelijk gemaakt aan Judith dat hij er geen probleem mee heeft wat er tussen haar en Dries gaande. Hij heeft haar enkel gewaarschuwd dat er over haar wordt geroddeld.Tiboko schreef: za 12 dec 2020, 18:03 Waarmee ze de problemen weer uitlokt.
Waarom haar zoon behandelen als een kleuter? Gewoon de waarheid vertellen is zoals steeds net een brug te ver voor Judith. Als er vodden van komen, heeft ze het uitsluitend aan zichzelf te danken.
Want intussen weet half Thuis-dorp (ook Nancy & co) dat de dokter aanpapt met de ex-gigolo. Maar dat zorgenkindje van een Stan mag het niet weten hé. Want stel dat hij eens fout reageert.
0 x
-
ThuisStan123
- Poster rang 1

- x 19
- x 52
Ik was aangenaam verrast dat Stan er zo goed mee omging. Als hij zo doorgaat, komt het zeker in orde met hemtvx1 schreef: di 15 dec 2020, 17:58 Problemen die helemaal niet bestaan. Gisteren heeft Stan nog maar eens duidelijk gemaakt aan Judith dat hij er geen probleem mee heeft wat er tussen haar en Dries gaande. Hij heeft haar enkel gewaarschuwd dat er over haar wordt geroddeld.
En het was in de aflevering van gisteren, maar alsnog: fijn om Leo en Marianne als vanouds te zien kibbelen. Dat is iets wat ik wel gemist heb de laatste tijd.
0 x