Ja maar die tijd was niet mooi voor Frank.Tiboko schreef: di 08 dec 2020, 15:04 En Luc heeft hij enkel onthouden als de Luc van de rolstoel, terwijl Luc toch ook een mooie tijd voor de zelfmoordpoging had.
Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
tvx1
- x 435
0 x
-
tvx1
- x 435
Het laatste wat je moet dan is thuis-personages als ook maar iets van realistisch aanzien. En dan nog zeker Jacques, waarvan we weten dat die compleet onbetrouwbaar is.ikke schreef: di 08 dec 2020, 09:22 In Thuis bevestigen ze mijn mening over makelaars= geldwolven tot alles bereid om het onderste uit de kan te halen.
0 x
-
ikke
- x 435
Je moet wel weten dat zo'n makelaars wel bestaan. Zelf meegemaakt! Dus is deze verhaallijn volgens mijn ervaring wel mogelijk ondanks dat ik dat bod van Bob en Tamara er ver over vond. Maar dat laten opbieden, dat is heel zeker realistisch.
0 x
-
Icarus123
- Nog geen rang
- x 18
- x 49
Vond ik ook een ontroerende scène. Prachtig!martha schreef: di 08 dec 2020, 14:37 wat ik vooral onthouden heb gisteren was de trip van Frank naar Memory lane : Florke en Rogeeke met kleine Franky op hun schoot, zo mooi gebracht
Ik hoop nu vooral dat Frank zich snel bedenkt. Want ik kijk er echt niet naar uit dat Bob & Tamara of Christine & Adil er komen wonen. En beide koppels willen ook nog eens verbouwingen uitvoeren
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
De vraagprijs was 295.000 en zij hebben 275.000 geboden, dan is dat er toch niet over?
Dat de vraagprijs te hoog zou zijn, is een andere kwestie.
Maar hun bod was niet te hoog.
0 x
-
ikke
- x 435
Vóór gisteren had ik geen idee van de vraagprijs. En ja, die is mijns inziens schromelijk overdreven.
Maar ik ga niet verder vitten over die prijs. Ik blijf bij mijn mening: de prijs is te hoog, voor die prijs of een kletske meer kan ik alhier iets beters kiezen. Wat ik ook nog niet ga doen.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Ik denk dat beide partijen al (ver) boven hun budget zitten. Cursus:" hoe koop ik een huis met verstand"zou niet overbodig zijn.
1 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Je weet toch wel dat ze in Thuis met monopoly geld betalen ?
Ann's geld zit voor een groot stuk in die praktijk en dat huis, maar haar ex woont daar nu gratis en Judith heeft haar deel van de praktijk niet overgekocht, zoals dat wél met Tom en Karin gebeurde. Natuurlijk, want Ann leeft nu op kosten van haar andere ex in Kaapverdië.
Waldek was (voor 60 of 70 ?? procent) eigenaar van de Kabouters, maar nu is dat bedrijf anders gestructureerd en heeft Christine zich ingekocht. Wat dan met Waldeks aandelen ??
Het fortuin van Luc zat in wat toen nog niet de Withoeve was, maar veranderde van eigenaar omdat Peter Luc anders zou aangeven bij de politie en hij dan in de gevangenis zou belanden. Alleen - volgens de fiscus zou het in dit geval om een verkoop gaan (ook al heeft Peter niks betaald) en dan moet daar toch belastingen op betaald worden. Niet gebeurd bij Peter.
Enz enz.
Ann's geld zit voor een groot stuk in die praktijk en dat huis, maar haar ex woont daar nu gratis en Judith heeft haar deel van de praktijk niet overgekocht, zoals dat wél met Tom en Karin gebeurde. Natuurlijk, want Ann leeft nu op kosten van haar andere ex in Kaapverdië.
Waldek was (voor 60 of 70 ?? procent) eigenaar van de Kabouters, maar nu is dat bedrijf anders gestructureerd en heeft Christine zich ingekocht. Wat dan met Waldeks aandelen ??
Het fortuin van Luc zat in wat toen nog niet de Withoeve was, maar veranderde van eigenaar omdat Peter Luc anders zou aangeven bij de politie en hij dan in de gevangenis zou belanden. Alleen - volgens de fiscus zou het in dit geval om een verkoop gaan (ook al heeft Peter niks betaald) en dan moet daar toch belastingen op betaald worden. Niet gebeurd bij Peter.
Enz enz.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1370
- x 1726
- Contacteer:
IK vond dat ze vandaag allemaal nogal rozig gekleed waren. Vooral bij Simonne viel het op. Staat haar totaal niet! Judith had ook iets aan van Oostpriesterhulp!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Waar ik me groen en geel aan erger is het feit dat iedereen zich met de zaken van anderen bemoeit op een ergerlijke manier.
Dat kwam vandaag weer duidelijk tot uiting. Wordt er iemand opgebeld dan staat er altijd wel iemand mee te luisteren of er wordt gewoon gekeken door wie hij/zij opgebeld wordt. Zijn er twee mensen gewoon met elkaar in gesprek dan luistert er iemand van een afstandje mee en ziet er geen been in om zich in het gesprek te mengen.
Jessica die Kobe weer vertelt wat hij doen moet en dan ook weer gaat staan luisteren. Nancy die zo nodig Marjan moet inlichten voordat Dieter zelf zijn verhaal kan doen.
En oh, oh. Dries en Judith, daar moet ook weer iedereen zijn mening over kwijt.
Dat kwam vandaag weer duidelijk tot uiting. Wordt er iemand opgebeld dan staat er altijd wel iemand mee te luisteren of er wordt gewoon gekeken door wie hij/zij opgebeld wordt. Zijn er twee mensen gewoon met elkaar in gesprek dan luistert er iemand van een afstandje mee en ziet er geen been in om zich in het gesprek te mengen.
Jessica die Kobe weer vertelt wat hij doen moet en dan ook weer gaat staan luisteren. Nancy die zo nodig Marjan moet inlichten voordat Dieter zelf zijn verhaal kan doen.
En oh, oh. Dries en Judith, daar moet ook weer iedereen zijn mening over kwijt.
0 x
-
Icarus123
- Nog geen rang
- x 18
- x 49
Die laatste scène had inderdaad weer een enorm FC De Kampioenen-gehalte. Het stoort me echt hoe dom ze personages als Nancy en Angèle maken.
Los daarvan vind ik het geweldig dat Marianne eindelijk terug is
Los daarvan vind ik het geweldig dat Marianne eindelijk terug is
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1370
- x 1726
- Contacteer:
en laat ons Peter niet vergeten. Stond te luistervinken toen Dieter aan het bellen en babbelen was en moest het zo nodig aan Tom gaan overbrieven. Voor een advocaat, weinig tactvol.jessie V. schreef: wo 09 dec 2020, 21:00 dat iedereen zich met de zaken van anderen bemoeit op een ergerlijke manier.
2 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Wilde het vorige keer al eens zeggen (toen kwam dat tijdens een ontbijt wel 30 seconden in beeld), maar ook gisteren weer verdoken reclame voor yakult 
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1370
- x 1726
- Contacteer:
Yakult koppelen aan Karin= anti-reclame!
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Wil iemand mij in korte zinnen (het mogen ook hele lange zinnen zijn) even bijpraten over de aflevering van gisteravond.
Alvast hartelijk dank.
Alvast hartelijk dank.
0 x