Zou wel eens kunnen ! Ze vond Adil toch n knap gastje zei ze.Tiboko schreef: ma 07 dec 2020, 18:01 Tot Dries haar beu is (die lange doktersuren) en Thilly haar aan Wald3k koppelt, tenslotte wil die ook niet op zijn eentje Kerstmis vieren.
Ongetwijfeld gaat Thilly intussen proberen om Adil binnen te doen. Wordt vervolgd
Dries Van Aken (Yemi Oduwale)
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Voor Thilly gaat het natuurlijk enkel om het spel, ze wil testen of ze elke man kan krijgen.
Dat ze die hautaine Christine daarmee tegelijk een hak kan zetten, zal ze met plezier doen. Kan ze er achteraf in Bar Madame met haar vriendinnen nog eens uitgebreid om lachen.
Ik vraag me trouwens af wat Dries in Judith ziet.
Dat ze die hautaine Christine daarmee tegelijk een hak kan zetten, zal ze met plezier doen. Kan ze er achteraf in Bar Madame met haar vriendinnen nog eens uitgebreid om lachen.
Ik vraag me trouwens af wat Dries in Judith ziet.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
De relatie ts Dries en Judith vind ik maar raar … Ik ben niet enggeestig maar ik zou het toch vreemd vinden moest mijn ma een vriend hebben die mijn leeftijd heeft (Dries is niet veel ouder dan Stan). Stan was er nogal cool onder.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Dries is geboren in 1990 en Stan in 2001.
Het is nu niet alsof ze samen op school gezeten hebben he.
Ik vond het wel mooi dat Stan zijn moeder gewoon haar geluk gunt.
En dat het hem blijkbaar niet veel kon schelen of dat met Dries is of met iemand anders.
Als ze zich maar goed voelt in haar vel.

Ik vond het wel mooi dat Stan zijn moeder gewoon haar geluk gunt.
En dat het hem blijkbaar niet veel kon schelen of dat met Dries is of met iemand anders.
Als ze zich maar goed voelt in haar vel.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Ik denk niet dat hij veel alternatieven heeft hé, anders belandt hij weer in hetzelfde stramien als toen ze met Jacques aanpapte.satine schreef: vr 11 dec 2020, 10:02 Ik vond het wel mooi dat Stan zijn moeder gewoon haar geluk gunt.
Verbaast me eigenlijk dat Dries Emma daar nog niet tegen het lijf is gelopen.
Toch wel apart. Binnenkort gezellige ontbijtjes daar bij Judith, als ook Thilly mee aanschuift. Kunnen ze gezellig ervaringen uitwisselen

0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik wist niet dat je tot je 30 moest studeren om stagiair-advokaat te wordensatine schreef: vr 11 dec 2020, 10:02 Dries is geboren in 1990 en Stan in 2001.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik vind haar wel knap en ze zal ook wel tof en intelligent zijn, maar ze komt meestal zo braaf en saai over.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Wie zegt dat? Het kan even goed zijn dat Dries een aantal jaren gewerkt heeft, voor hij aan zijn hogere studies begon.johan1969 schreef: ma 14 dec 2020, 15:37 Ik wist niet dat je tot je 30 moest studeren om stagiair-advokaat te worden
En Dries heeft een Master-diploma, ik denk niet dat hij nog stagiair is.
0 x
-
- x 435
Toch wel. Tom heeft hem aangenomen als stagair-advocaat. Hij en Karin spreken hem regelmatig zo aan.satine schreef: ma 14 dec 2020, 15:43 En Dries heeft een Master-diploma, ik denk niet dat hij nog stagiair is.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Starten als advocaat betekent een stagemeester en stageplaats zoeken, de eed afleggen en ingeschreven worden op de lijst van de stagiairs. Tijdens uw stage bent u al advocaat, maar u wordt 3 jaar onder de vleugels genomen door een stagemeester (patroon). Hij begeleidt u en maakt u wegwijs in de wondere wereld van de advocatuur.satine schreef: ma 14 dec 2020, 15:43 En Dries heeft een Master-diploma, ik denk niet dat hij nog stagiair is.
Bron: Advocaat.be
De stage is een door de wetgever opgelegde wijze van opleiding van de advocaat, die de opname op het Tableau van de advocaten voorafgaat.
Ieder beginnend advocaat moet drie jaar stage lopen. De stage wordt vervuld bij en onder toezicht van een advocaat met minstens 10 jaar beroepservaring, de zogenaamde stagemeester of patroon. Deze stagemeester is door de Orde erkend
Bron: Balieantwerpen.be
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Hopelijk plant hij z'n aanklacht heel zorgvuldig en onderbouwd. Is niet niks wat hij gaat ondernemen: een klacht tegen een rechter.
Ofwel wordt hij gevolgd in z'n opinie ofwel mag hij de rest van z'n carrière vergeten! Als je ziet hoe het establishment kan de rangen sluiten... het wordt moeilijk en interessant om te volgen welke richting dat uitgaat. Die Alexander is zo vol van zichzelf en heeft waarschijnlijk een flink pak vrienden in die kringen die hem steunen. Ook boeiend om te zien zal zijn hoe Tom zal reageren: laat hij z'n zoetverdiende golfvrienden vallen of kiest hij de kant van Dries?
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Hij is wel redelijk licht van vertrouwen, nu gaat hij afspreken met iemand die op kantoor van Alexander stage heeft gedaan. Wat als die Alexander op de hoogte brengt ??
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Dat Dries als advocaat niet weet dat hij zich niet zo mag laten meeslepen door commentaren op social media verbaast me wel.
Verder is Alexander geen rechter meer, maar toch is Dries verre van tevreden.
Heb ik iets gemist?
Verder is Alexander geen rechter meer, maar toch is Dries verre van tevreden.
Heb ik iets gemist?
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Ja. Dries wou dat Alexander oneervol ontslagen werd uit zijn ambt maar doordat Alexander zelf ophoepelt ziet hij dit door zijn neus geboord.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Mja, dat is dan wel begrijpelijk. Maar hij had moeten wachten tot hij een sterk dossier had dan.
Met alle respect voor Dries, maar dat had hij kunnen weten.
In principe wil dat dan zeggen dat Alexander nog terug kan komen als de storm is gaan liggen?
Of kan dat niet meer?
Met alle respect voor Dries, maar dat had hij kunnen weten.
In principe wil dat dan zeggen dat Alexander nog terug kan komen als de storm is gaan liggen?
Of kan dat niet meer?
0 x