Bob Sleeckx (Christophe Haddad)

Gesloten
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

jessie V. schreef: do 12 dec 2019, 14:38 Ze zien hem op de kinderopvang beslist graag komen
Ze zien liever zijn hielen dan zijn tenen. :mrgreen:
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 929
x 1487

Bericht door heidiw »

Leootje niest EEN keer en volgens Bob is ie al op sterven na dood :crazy: Calm down dude!
1 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Dat gaat "leuk"worden als dat ventje ouder wordt. Ik krijg nou al het heen en weer van Bob.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

heidiw schreef: wo 18 dec 2019, 11:34 Leootje niest EEN keer en volgens Bob is ie al op sterven na dood
Dat niet alleen, onze overbezorgde vader heeft blijkbaar niet eens een thermometer in huis.
Bij zo'n klein kindje 'denk' je niet dat het koorts heeft, dat meet je!

Bob is echt ergerlijk aan het worden, zijn schattige betrokkenheid van in het begin is helemaal weg.
Arme kleine Leo!
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1362
x 1721
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

satine schreef: wo 18 dec 2019, 13:41 onze overbezorgde vader heeft blijkbaar niet eens een thermometer in huis.
Wat heeft hij in huis voor een klein kind?Ik vraag me dat soms af. Bij peuters heb je een half huis nodig voor hun spulletjes. Moet dat bij hen allemaal in dat slaapkamertje opgeborgen worden?
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 929
x 1487

Bericht door heidiw »

satine schreef: wo 18 dec 2019, 13:41 Bij zo'n klein kindje 'denk' je niet dat het koorts heeft, dat meet je!
Wij wel Satine, wij wel :yup:
Maar Bob? Die zal eerst meten of die thermometer wel in het poepke van Leo past. Dan zal hij de foutmarge incalculeren en dan zal hij nog wel iets anders uitvinden dat eerst gecheckt moet worden. Tegen dan is 't pasen...
3 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Dat Bob maar een digitale thermometer gebruikt want indien hij een klassieke kwikthermometer zou gebruiken dan zou er een parallax (afleesfout) optreden indien hij die thermometer per ongeluk schuin houdt dus inplaats van 37°C zou hij aflezen 39°C dan zal hij onnodig in paniek schieten, ik zou niet willen hebben dat hij een hartaanval krijgt. :mrgreen:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Bob en zijn vennoot waren er duidelijk niet met hun gedachten bij. Zaten ze verdorie een vergadering te plannen bij Bowie...........op Paasmaandag...
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Als ik die hoe Bob reageert elke keer als hij Christine ziet, dan vraag ik me af of hij nog gevoelens heeft voor haar. :eh:
1 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik vind het ook straf dat Bob Lowies escapades blijft pikken, dat is toch niet goed voor de zaak ?
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1362
x 1721
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

satine schreef: zo 06 dec 2020, 09:22 of hij nog gevoelens heeft voor haar.
Daar twijfel ik over. Ik denk meer dat het een diepgewortelde haat is i.p.v. meer een gevoel van liefde.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

johan1969 schreef: zo 06 dec 2020, 12:37 Ik vind het ook straf dat Bob Lowies escapades blijft pikken, dat is toch niet goed voor de zaak ?
Doet hij toch niet? Lowie mag nog geen vinger verkeerd wijzen of Bob begint hem al de les te spellen.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Ik snap echt niet dat zo’n knappe kop als Bob, die zoveel knappe dingen creeërt voor Boowie, er niet in slaagt om zijn vele verstand vijf seconden te laten draaien om tot het besef te komen dat Christine haar interesse in dat huis niets met hen te maken heeft simpelweg omdat zij op geen enkele manier kon weten dat hij en Tamara ook interesse hadden aangezien enkel hij en Tamara van hun eigen interesse op de hoogte waren.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Christine is een obsessie geworden voor Bob. Met bijkomende waandenkbeelden. Ik weet niet meer wie er het eerst sprak in de termen van : ze doen dit om ons te pesten". Waarschijnlijk Bob.
Degenen die straks het huis kunnen kopen met het hoogste bod zal zich aardig in de financiële nesten gewerkt hebben
1 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

jessie V. schreef: wo 09 dec 2020, 09:46 Christine is een obsessie geworden voor Bob. Met bijkomende waandenkbeelden.
Daar lijkt het zeker op, ja :yup:

Het is inderdaad niet rationeel van Bob om te denken dat Christine alleen geïnteresseerd is in dat huis vanwege hem. Maar dat is zoals altijd bij Bob (vind ik toch); hoe intelligent hij ook is in zijn werk, op persoonlijk vlak is hij allesbehalve wijs. Sowieso heb ik grote vraagtekens bij zijn manier van reageren op Christine. Ze doet hem nog veel (teveel?), blijkbaar, en hij gedraagt zich alsof zij de grote boze heks is geweest in heel hun verleden. Alsof hij zelf totaal geen aandeel heeft gehad in alles wat er gebeurd is. Als hij een stapje terug zou doen en eens eerlijk naar zijn eigen acties zou kijken, dan zou hij beseffen dat - hoewel haar gedrag akelig en allesbehalve normaal was - Christine niet de enige was die fout zat in hun relatie.

Het had hem misschien met beide benen op de grond gezet en toch wat kalmer naar het verleden doen kijken, en hij had zich meer kunnen richten op een goede toekomst met Tamara en Leo, in plaats van uit de pan te blijven flippen elke keer als hij Christine nog maar ziet. Door de selectieve oogkleppen die hij elke keer opzet, maakt hij de puinhoop vaak alleen maar groter, met inmiddels ook mogelijk grote gevolgen voor Tamara en hun zoon.

Maar Bob stelt zich nooit vragen bij zijn eigen gedrag. HIJ heeft gelijk, linksom of rechtsom, en als hij ongelijk heeft dan wil hij er niet meer over gepraat hebben.
Mensen die zo rechtlijnig denken, zullen nooit veel wijzer worden en kunnen een hoop schade aanrichten aan hun omgeving... :thumbdown:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gesloten