Wat er niet klopt in Thuis

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
ikke
x 435

Bericht door ikke »

johan1969 schreef: do 03 dec 2020, 17:23 Als je van plan bent om bij je zus te blijven slapen, en er voor n paar dagen te blijven, is n gsm meenemen toch wel handig denk ik
Juist, we leven in een tijd dat een GSM onontbeerlijk is? :naughty: Je kan het ook anders bekijken: als je niet wilt dat je Tarzan je kan bereiken, laat je best je GSM thuis. ;)
0 x
Renée
Nog geen rang
x 5
x 36

Bericht door Renée »

Dries mag nog niet pleiten, hij is dan wel master in de rechten, een stage aan de balie heeft hij nog niet gedaan.
0 x
Icarus123
Nog geen rang
x 18
x 49

Bericht door Icarus123 »

De verkoop van het huis van Frank en Simonne lijkt me echt totaal ongeloofwaardig. Ze wonen er al bijna vijventwintig jaar zonder klachten en het huis betekent veel voor hen (en het betekent ook veel voor de Thuis-kijker). En toch beslissen ze plotsklaps om te verhuizen en anderhalve week (!) later staat het huis al te koop :crazy:. Het papierwerk alleen duurt in het echt al veel langer. En dan komt daar nog eens bij dat het personage Frank totaal niet iemand is die zou willen verhuizen, en al zeker niet op zo'n korte tijd.

Ik wil er echt niet aan denken dat er een ander koppel komt wonen.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 975
x 579

Bericht door martha »

Dat is hetzelfde toen die schatter in het huis van Rosa en kobe kwam : die kwam kijken, zond direct zijn verslag door en ze konden direct naar de notaris om de koop te bekrachtigen en dat allemaal in 25 minuutjes. Vond ik heel straf :mrgreen:
johan1969 schreef: do 03 dec 2020, 12:15 maar neemt haar gsm niet mee.
Wie heeft er nog nooit in zijn/haar leven de GSM thuis vergeten ?
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Als ik buiten ga, neem ik altijd mijn gsm en portefeuille mee, al is het maar om naar de bakker te gaan.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

johan1969 schreef: za 05 dec 2020, 09:53 Als ik buiten ga, neem ik altijd mijn gsm en portefeuille mee, al is het maar om naar de bakker te gaan.
Dat is nog geen bewijs dat dit een fout is in Thuis. Ik ben al meermaals het huis uitgegaan zonder mijn GSM, en ik leef nog... Nu ja, onkruid vergaat niet zo snel.
1 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

ikke schreef: za 05 dec 2020, 13:39 Als ik buiten ga, neem ik altijd mijn gsm en portefeuille mee, al is het maar om naar de bakker te gaan.
Vind ik ook geen fout, wat ik dan meeheb is geld en mijn autosleutel want dat is dan belangrijk, dat ik er kan geraken, en dat ik geld heb om te betalen.
0 x
eviva
Nog geen rang
x 28
x 13

Bericht door eviva »

Dat Tom als advocaat zegt dat Bob en Tamara niet verantwoordelijk zijn voor de kosten.
Het risico ligt bij de koper vanaf het ondertekenen van de compromis en niet vanaf de notariële akte.
0 x
catherine
Poster rang 1
Poster rang 1
x 55
x 86

Bericht door catherine »

Hangt toch van de overeenkomst in de compromis af? Er zijn immers vaak opschortende voorwaarden die een verkoop niet laten doorgaan.
Ik kan me vergissen maar in mijn ervaring moet je als verkoper verzekerd blijven tot de akte verleden is en moet de koper er vanaf die dag voor opdraaien. De koper heeft na compromis immers nog geen genot van de woning En moet afwachten.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

eviva schreef: vr 18 dec 2020, 23:15 Dat Tom als advocaat zegt dat Bob en Tamara niet verantwoordelijk zijn voor de kosten.
Het risico ligt bij de koper vanaf het ondertekenen van de compromis en niet vanaf de notariële akte.
De brand is ontstaan aan de elektriciteitskast. Dus sowieso zijn Bob en Tamara niet verantwoordelijk.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Ik weet dat het niet mogelijk is om de weersomstandigheden voor buitenopnames steeds te kunnen laten passen met wat je voor de tijd van het jaar qua uitzending verwacht, maar een scène met mensen die rustig op een terras van een frituur te zitten eten voor een aflevering voor midden december is er nu toch wel echt met de pet naar gooien.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

tvx1 schreef: za 19 dec 2020, 01:34 Ik weet dat het niet mogelijk is om de weersomstandigheden voor buitenopnames steeds te kunnen laten passen met wat je voor de tijd van het jaar qua uitzending verwacht, maar een scène met mensen die rustig op een terras van een frituur te zitten eten voor een aflevering voor midden december is er nu toch wel echt met de pet naar gooien.
We hebben deze maand al heel mooie dagen gehad. Ik geloof wel dat men, goed gekleed een frietje kan stekken op een terras. Dat duurt geen uren, hé?!
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

ikke schreef: za 19 dec 2020, 07:43 Ik geloof wel dat men, goed gekleed...

Als ik goed kijk (ook deze week weer) dan lopen ze daar allemaal rond alsof het +20 graden is (zoals het wellicht ook tijdens de opnames was). Ik heb de voorbije weken niet echt meer temperaturen in die aard gezien hoor.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1363
x 1723
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Wat er volgens mij niet klopt over die brand is het feit dat iedereen de blauwe lichten zagen staan, geluid gehoord hebben, maar niks geroken hebben. Het eerste bij brand is toch de geur die overal doordringt!
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

daffy duck schreef: za 19 dec 2020, 11:32 Wat er volgens mij niet klopt over die brand is het feit dat iedereen de blauwe lichten zagen staan, geluid gehoord hebben, maar niks geroken hebben. Het eerste bij brand is toch de geur die overal doordringt!
En de temperatuur. Zowel Tom als de bende van Sam en Lowie wonen letterlijk twee huizen verder. Elk aan een andere zijde. Het huis van Tom is zelfs fysiek verbonden met dat van Frank&Simonne. Dan moet je toch wel iets van hitte voelen van zo'n brand.
0 x
Plaats reactie