Wat er niet klopt in Thuis

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

johan1969 schreef: vr 20 nov 2020, 17:12 Ik vind dat je een job toch vooral op de werkvloer leert, diploma of niet … En ja, dan moet iedereen nog op mekaar ingespeeld zijn. Ik doe al min of meer dezelfde job gedurende 21 jaar en ik leer nog elke dag bij.
Thilly heeft wel degelijk ervaring. Joren bewees wel degelijk verstand te hebben van die zaken. Het enige echte twijfelgeval is Viv. Maar ik denk niet dat Joren Viv zou voorstellen als die daar totaal geen verstand van zou hebben. En Adil werk uiteraard ook mee op de werf.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

ikke schreef: vr 20 nov 2020, 16:44 De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Mensen die net hun studies afmaakten met heel goede schoolresultaten maar met nul ervaring op de werkvloer zullen bewijzen dat wij, ongelovige kijkers, ongelijk hebben.
Een ploeg die op mekaar is ingespeeld en ervaring heeft in dit soort zaken zal wel in staat zijn om een serre af te werken in 2 dagen. Maar deze nieuwe samengeflanste ploeg??? Laat mij toe om daar serieuze bedenkingen bij te hebben.
Maar bedenkingen op welke basis? We hebben gewoon geen idee wat er nog moet gebeuren. Vergeet niet dat het het afwerken van een project betreft waar schijnbaar al een hoop is voor uitgevoerd.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Helemaal niks. Dit project bestaat natuurlijk enkel op papier. Dus maakt het niet uit of Team Adil al dan niet ervaring heeft.

Het moet en zal af zijn. Voilà :violin:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Tiboko schreef: vr 20 nov 2020, 19:32 Helemaal niks. Dit project bestaat natuurlijk enkel op papier. Dus maakt het niet uit of Team Adil al dan niet ervaring heeft.

Het moet en zal af zijn. Voilà
En het is af. Voillà
0 x
ecorvers
Nog geen rang

Bericht door ecorvers »

De beker die Angele vast had toen ze met Frank stond te praten, daar stond precies het logo van het leger op of zo? Wel raar voor in een ziekenhuis!
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Lowieke had n zware kater, maar n paar uur later ziet hij er al ok uit en heeft grote honger (zin in n hamburger met frietjes). Als ik n kater heb, kan ik heel de dag niet eten, laat staan werken
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

johan1969 schreef: di 01 dec 2020, 21:04 Lowieke had n zware kater, maar n paar uur later ziet hij er al ok uit en heeft grote honger (zin in n hamburger met frietjes). Als ik n kater heb, kan ik heel de dag niet eten, laat staan werken
Lowie is een man van staal. :mrgreen:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Hij is ook nog jong he.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

johan1969 schreef: do 03 dec 2020, 10:10 Hij is ook nog jong he.
En dan is 't toegelaten om als zaakvoerder zo onverantwoordelijk te doen? Denk het niet.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Nee, dat vind ik ook niet. En Bob zegt er niet veel van …

Ik bedoelde met 'hij is nog jong' dat hij beter tegen katers kan dan oudere mensen …

Hoewel, als je zwaar feest en je moet om 8 a 9 u weer werken, dan heb je volgens mij geen kater maar ben je nog onder invloed !
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Wat klopt er nog niet in Thuis : Angele vlucht naar Simonne, maar neemt haar gsm niet mee.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

johan1969 schreef: do 03 dec 2020, 12:15 Wat klopt er nog niet in Thuis : Angele vlucht naar Simonne, maar neemt haar gsm niet mee.
??? Een mens die overstuur zijn/haar huis verlaat kan de gsm niet vergeten? Volgens mij is dat perfect mogelijk.
1 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

johan1969 schreef: do 03 dec 2020, 12:15 Wat klopt er nog niet in Thuis : Angele vlucht naar Simonne, maar neemt haar gsm niet mee.
ikke schreef: do 03 dec 2020, 12:42 ??? Een mens die overstuur zijn/haar huis verlaat kan de gsm niet vergeten? Volgens mij is dat perfect mogelijk.
Ja, ik vind dat eerlijk gezegd ook niet zo uitzonderlijk... :)
Ze was helemaal ondersteboven van de uitbarsting van Eddy, dus ja...
Bovendien is Angèle sowieso niet het type dat constant bezig is met haar GSM, dus als die dan niet toevallig in je tas of jas zit als je overhaast vertrekt, dan kun je die zelfs gewoon wel eens vergeten als je niet helemaal overstuur bent. :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

johan1969 schreef: di 01 dec 2020, 21:04 Lowieke had n zware kater, maar n paar uur later ziet hij er al ok uit en heeft grote honger (zin in n hamburger met frietjes). Als ik n kater heb, kan ik heel de dag niet eten, laat staan werken
Sommige mensen kunnen beter tegen alcohol (en de gevolgen) dan anderen. Een leeftijd is niet de enige factor. Ik zou dat dus niet oplijsten als iets dat gewoonweg niet klopt.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

ikke schreef: do 03 dec 2020, 12:42 johan1969 schreef: ↑do dec 03, 2020 1:15 pm
Wat klopt er nog niet in Thuis : Angele vlucht naar Simonne, maar neemt haar gsm niet mee.
??? Een mens die overstuur zijn/haar huis verlaat kan de gsm niet vergeten? Volgens mij is dat perfect mogelijk.
Als je van plan bent om bij je zus te blijven slapen, en er voor n paar dagen te blijven, is n gsm meenemen toch wel handig denk ik
0 x
Plaats reactie