Misschien kan dat wel. Ze heeft toch gans haar leven als advocaat gewerkt en als je weet hoeveel die rekenen...Vond het wel onrealistisch dat die schatter nog maar buiten was en ze al de uitslag kregen.Tiboko schreef: vr 13 nov 2020, 16:28 Lijkt me dus allesbehalve realistisch dat ze ineens 460 000 euro op tafel zou kunnen leggen, t
Wat er niet klopt in Thuis
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1363
- x 1723
- Contacteer:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- x 435
460 000 euro was niet de vraagprijs, maar de geschatte waarde. De meeste mensen zullen de vraagprijs een beetje hoger leggen dan de geschatte waarde. Kobe wilde die echter lager leggen, maar Karin wilt gewoon de geschatte waarde geven. Zou ook wel te gek zijn moest Karin beginnen afbieden tegen haar eigen zoon. Ze wil duidelijk dat hij een beetje reserve heeft.Tiboko schreef: vr 13 nov 2020, 16:28 Wie betaalt nu de vraagprijs bij het kopen van een woning? Tenzij er meer kandidaten zijn (in dit geval niet) doet de kandidaat-koper toch bijna altijd een bod?
0 x
-
- x 435
Inderdaad. Bovendien heeft ze nog een eigen woonst die ze gaat verhuren.daffy duck schreef: vr 13 nov 2020, 17:56 Misschien kan dat wel. Ze heeft toch gans haar leven als advocaat gewerkt en als je weet hoeveel die rekenen...
0 x
-
- x 435
Wat was dat nu weer voor een idiote situatie? Nancy, Dieter, Angèle en Simonne weten allemaal dat Eddy (en Frank) achter die oplichters aan gaan en geen enkele van hen heeft het verstand om Tim te verwittigen?!? 

0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1363
- x 1723
- Contacteer:
Lowie die koffie maakt! Wat was dat: hij giet de helft van het koud water in de koffiemachine en zet vervolgens de kan, met nog de helft van het koud water erin onder de filter.
moest ik van hem zijn , ik zou nog geen carrière als barrister ambiëren! 

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Dat is wat ze zeggen water bij de wijn doen of liever bij de koffie doen.daffy duck schreef: za 14 nov 2020, 17:24 hij giet de helft van het koud water in de koffiemachine en zet vervolgens de kan, met nog de helft van het koud water erin onder de filter. moest ik van hem zijn , ik zou nog geen carrière als barrister ambiëren!

Lowie zal dan verwonderd zijn dat die koffie zo flauw zal smaken.
0 x
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 112
En dat niet alleen, Eddy heeft zijn enkelband toch nog altijd aan, die permiteert hem wel heel veel met die enkelband.tvx1 schreef: za 14 nov 2020, 15:25 Wat was dat nu weer voor een idiote situatie? Nancy, Dieter, Angèle en Simonne weten allemaal dat Eddy (en Frank) achter die oplichters aan gaan en geen enkele van hen heeft het verstand om Tim te verwittigen?!?
0 x
-
- x 435
Gisteren bij de confrontatie tussen de dieven en de politie zat er een foutje. Er kwam eerst een beeld van "Didier" dat na de confrontatie met Eddy uit een galerij komt gelopen en plots Tim en Lexi ziet. Hij stopt en draait zich om, om in de andere richting weg te lopen. Het daaropvolgende beeld zien we echter, dit keer vanuit een verder standpunt, opnieuw "Didier" die de politie opmerkt en die zich dus een tweede maal omdraait om in de andere richting weg te lopen.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Wat wel klopt maar gigantisch dom is, zelfs een beetje té om nog aanvaardbaar te zijn...
Iemand die in Thuis-dorp drie keer serieus strafbare feiten pleegt en de derde keer zelfs "getuige" was van een overval/diefstal op een taxi-chauffeur, zou toch moeten weten dat de opgeroepen agenten hem als getuige zullen willen horen. Wetende dat je een valse naam hebt opgegeven kan je er donder opzeggen, dat je dan verdachte nummer één bent. En toch ga je heel relax in datzelfde dorpje lekker buiten aan een tafeltje (op een paar meter van waar de feiten zich voordeden) een terrasje doen, ervan uitgaand dat geen enkele van de drie slachtoffers (Angèle, Rosa, Nancy...) daar wel ooit nog zal komen.
Iemand die in Thuis-dorp drie keer serieus strafbare feiten pleegt en de derde keer zelfs "getuige" was van een overval/diefstal op een taxi-chauffeur, zou toch moeten weten dat de opgeroepen agenten hem als getuige zullen willen horen. Wetende dat je een valse naam hebt opgegeven kan je er donder opzeggen, dat je dan verdachte nummer één bent. En toch ga je heel relax in datzelfde dorpje lekker buiten aan een tafeltje (op een paar meter van waar de feiten zich voordeden) een terrasje doen, ervan uitgaand dat geen enkele van de drie slachtoffers (Angèle, Rosa, Nancy...) daar wel ooit nog zal komen.

0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Dat de klus bij Berghmans op 2 dagen geklaard is met een pas afgestudeerde Joren zonder rijbewijs, Viv die enkel als poetsvrouw en serveerster gewerkt heeft en Thilly die blijkbaar ook alles kan …
Ik dacht dat ACE/Bowie enkel 'innovatieve projecten', it, artificiele intelligentie, domotica etc deden, maar de klus bij Berghmans is het plaatsen van een serre ???
Ik vind het ook straf dat Christine zoveel kent van technische zaken en het werk kan plannen ! Die geplande termijn van 2 dagen zie ik niet lukken en ik hoop dat ze het deksel op de neus krijgt !
Ik dacht dat ACE/Bowie enkel 'innovatieve projecten', it, artificiele intelligentie, domotica etc deden, maar de klus bij Berghmans is het plaatsen van een serre ???
Ik vind het ook straf dat Christine zoveel kent van technische zaken en het werk kan plannen ! Die geplande termijn van 2 dagen zie ik niet lukken en ik hoop dat ze het deksel op de neus krijgt !
0 x
-
- x 435
Thilly heeft al eens een hele tijd voor Adil gewerkt. Ik heb hem nooit over haar horen klagen dus zij zal wel voldoende vaardigheden hebben. Anders had Adil haar immers niet teruggevraagd. Over Joren hoorden we de voorbije weken niets dan lovende worden mbt zijn vaardigheden en Viv heeft met gelijkaardige resultaten komen met Joren haar school afgemaakt (er werd nooit iets gezegd dat één van de twee erg slechte resultaten had of zo), dus die zal ook wel een gelijkaardige kennis van zaken hebben. We hebben geen idee van de omvang van die serre en van wat er precies allemaal nog geplaatst moet worden, dus kunnen we eigenlijk onmogelijk gaan oordelen over de haalbaarheid. Aangezien het een project van Boowie betrof zal het waarschijnlijk om een moderne serre met geïntegreerde sturing van verlichting en beregening, dus inderdaad met it, enzo gaan en dus niet enkel het gebouw. En volgens wat Bob zei was er reeds het een en ander afgewerkt. We zullen wel zien hoe het afloopt.johan1969 schreef: vr 20 nov 2020, 09:24 Dat de klus bij Berghmans op 2 dagen geklaard is met een pas afgestudeerde Joren zonder rijbewijs, Viv die enkel als poetsvrouw en serveerster gewerkt heeft en Thilly die blijkbaar ook alles kan …
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
-
- x 435
De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Mensen die net hun studies afmaakten met heel goede schoolresultaten maar met nul ervaring op de werkvloer zullen bewijzen dat wij, ongelovige kijkers, ongelijk hebben.

Een ploeg die op mekaar is ingespeeld en ervaring heeft in dit soort zaken zal wel in staat zijn om een serre af te werken in 2 dagen. Maar deze nieuwe samengeflanste ploeg??? Laat mij toe om daar serieuze bedenkingen bij te hebben.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik vind dat je een job toch vooral op de werkvloer leert, diploma of niet … En ja, dan moet iedereen nog op mekaar ingespeeld zijn. Ik doe al min of meer dezelfde job gedurende 21 jaar en ik leer nog elke dag bij.
0 x
-
- x 435
Hoe moeten wij daarover nu gaan oordelen?? We hebben totaal geen idee van wat er precies nog moet gebeuren?
0 x