Ik dacht ook: " die is op haar hoofd gevallen en is blijven "bokken"?"
Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- x 435
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Een lap voor Thilly.
Ook al is het blijkbaar allemaal heel erg bekoeld tussen haar en Waldek - even laten weten dat je 'huisgenoot' niet moet wachten met het eten, is gewoon basisbeleefdheid.
Als zelfs dat te veel moeite is...

Ook al is het blijkbaar allemaal heel erg bekoeld tussen haar en Waldek - even laten weten dat je 'huisgenoot' niet moet wachten met het eten, is gewoon basisbeleefdheid.
Als zelfs dat te veel moeite is...

1 x
-
- x 435
Ik heb blijkbaar wat gemist. Heeft iemand een idee wat er (onzichtbaar) is fout gegaan tussen Waldek en Thily?satine schreef: za 07 nov 2020, 14:37 Ook al is het blijkbaar allemaal heel erg bekoeld tussen haar en Waldek -
En waarom gaat zij dan niet in het grote huis bij haar zus wonen als ze Waldek moe is?
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
goed idee. Ze begint toch ook op m'n systeem te werken met haar 'ik doe alleen waar ik zin in heb' attitude. Kan men met zo iemand samenwonen. Ik denk dat Waldek toch één van die dagen haar het voorstel zal doen om op te hoepelen. En wat er mis tussen die 2..geen idee...ikke schreef: za 07 nov 2020, 16:10 En waarom gaat zij dan niet in het grote huis bij haar zus wonen als ze Waldek moe is?
ik snap er de ballen van. Ze is zo teruggekomen en van Waldek z'n kant: hij wil zich waarschijnlijk niet meer binden aan iemand die zo onbetrouwbaar is en telkens weer op z'n hart trapt door weg te gaan. En ongelijk kan je hem niet geven...

1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- x 435
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Trek mijn maliënkolder aan en voila een ferme mep voor Jacques.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Heb ook m'n harnasje uitgehaald en geef hem ook een ferme opdonder! wie zal z'n volgende slachtoffer worden: fysiek of moreel. Alhoewel hij met dat laatste al goed bezig is bij rosa. Gelukkig heeft ze wat levenservaring om hiertegenover sterk in haar schoenen te staan!martha schreef: zo 08 nov 2020, 15:05 Trek mijn maliënkolder aan en voila een ferme mep voor Jacques.
0 x
-
- x 435
Hoe komt het dan dat ze, met al haar levenservaring alweer haar vertrouwen stelt in een gangster ?daffy duck schreef: zo 08 nov 2020, 17:15 Gelukkig heeft ze wat levenservaring om hiertegenover sterk in haar schoenen te staan!
Ik geef Rosa een lap tegen haar hersens en hoop dat die op hun plaats schuiven.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Ook levenservaring kan soms niet genoeg zijn om iemand te ontmaskeren ! Als je de achtergrond van Jacques kent, zoals wij al enkele keren gezien hebben, is het natuurlijk een stuk makkelijker om hem in te schatten. Heb je die niet, dan zou je hem de absolute geven zonder biechten. Z'n jaloers kantje daar gelaten! Maar de ervaring helpt hem wel om van antwoord te dienen op z'n soms franke 'teut'.
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
-
- x 435
Waldek omdat ie zich voor de gek laat houden door Thilly
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Lowie. Wat een moeial en onbeschofterik. Zo uitdagend voor Tania gaan staan en haar de wormen uit haar neus vragen. Treiterend en niks respect voor privacy. Hij is nu ook niet het braafste schaapje uit de kudde! 

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Inderdaad! Rosa weet niet wat wij als kijker weten, dus van mij geen lappen voor Rosa.daffy duck schreef: ma 09 nov 2020, 17:43 Als je de achtergrond van Jacques kent, zoals wij al enkele keren gezien hebben, is het natuurlijk een stuk makkelijker om hem in te schatten.
Lappen voor Lowie? Heel zeker!!!
En doe Bob er ook maar een paar.
Voor zijn plan om nog jaaaaaaren in dat ene kamertje te blijven, liefst met nog een tweede kind erbij.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Wat bizar is. Want toen Bob met Christine was en Leootje nog bij Tamara, was hij wel akkoord om met haar in een huis te gaan wonen.
Nu dat ze daar ook nog Viv en Dries bij hebben (= nog drukker) wil hij in dat krappe kamertje blijven.
Ook voor Simonne een lap. Zij was de eerste om Tania uit te vragen, al hield die wél de boot af.
Nu dat ze daar ook nog Viv en Dries bij hebben (= nog drukker) wil hij in dat krappe kamertje blijven.
Ook voor Simonne een lap. Zij was de eerste om Tania uit te vragen, al hield die wél de boot af.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik was de lap voor Simonne nog vergeten.
Vrijdag belooft ze aan Angèle om het tegen NIEMAND te zeggen, maar maandag weet Frank het al, terwijl Eddy bij hen logeert.
Vrijdag belooft ze aan Angèle om het tegen NIEMAND te zeggen, maar maandag weet Frank het al, terwijl Eddy bij hen logeert.

0 x