Personage waar ik mij het meest aan erger
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Tilly die echt van kwaad naar erger gaat ! Wanneer gooit Waldek die eindelijk buiten ?
0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Dat is ondertussen al gebeurd, hij heeft haar vriendelijk gevraagd om haar boeltje te pakken en voort te gaan.
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
En het Thilly precies niets dat Waldek haar heeft buiten gebonjourd...
0 x
-
- x 435
Toch wel, ze is heel opgelucht dat zij de beslissing om te breken niet moest nemen. De laffe trien!Kiki_Dee schreef: do 12 nov 2020, 07:39 En het Thilly precies niets dat Waldek haar heeft buiten gebonjourd...
1 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Het is voor Tilly allemaal zo vanzelfsprekend. komt na een lange reis weer vrolijk bij Waldek binnen, gaat een nachtje aan de haal met Tania, trekt nadat ze buiten gegooid is door Waldek weer zonder boe of ba weer bij haar zus in en komt weer "gewoon"werken in de wijngaard.
Vreemd meisje toch. Waarom hangt ze zo de stoere uit?
Vreemd meisje toch. Waarom hangt ze zo de stoere uit?
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1362
- x 1721
- Contacteer:
Stoere buitenzijde, maar laffe binnenzijde en zooooooo egoïstisch!

1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578
Das waar Daffy : Judith heeft het ons kijkers al meermaals verteld : Thilly is een parasiet. Zuigt de mensen die haar helpen volledig uit en vertrekt dan terug om gewoon terug te keren alsof er niets gebeurd is
En altijd altijd zijn er die in haar netten verstrikt geraken
Maar ik denk niet dat Waldek zo vergevensgezind zal zijn. Ik herinner me nog hoe hij Mayra heeft behandeld toen haar bedrog tov hem aan het licht kwam om nog maar over Peggy en Rosa te spreken.

1 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Ik vind niet dat je die zaken kan vergelijken. Thilly was vanaf het begin eerlijk tegenover hem dat zij géén klassieke relatie zag zitten, ze wilde haar vrijheid behouden (om te gaan wanneer het haar uitkwam). Waldek heeft daar nooit een probleem van gemaakt. Ik zie niet in waarom hij nu dan wraak zou willen of moeten nemen.martha schreef: do 12 nov 2020, 14:23 Ik herinner me nog hoe hij Mayra heeft behandeld toen haar bedrog tov hem aan het licht kwam om nog maar over Peggy en Rosa te spreken.
Zich ergeren aan Thilly kan natuurlijk wél (door ons dan) omdat zij iedereen "for granted" neemt. Haar zus moet altijd voor haar klaarstaan, bijvoorbeeld. Maar als Judith eens in de shit zit, zit Thilly meestal in Vietnam of Rusland of waar dan ook en kan Judith nooit op haar rekenen.
Waar ik me dan weer aan erger. De manier waarop de scenaristen personages laten evolueren. Paulien die op de rand van het dak stond om te springen en een paar weken later introk bij Kobe, de liefde van haar leven. Huh? Tania die enkele weken geleden haar zoon voor haar ogen zag vermoorden door haar levenspartner én tegelijk ontdekt had dat de vader van haar lief haar verkrachter was. Bij om het even welk ander "normaal" mens zou dat er zo hard inharken dat het een trauma veroorzaakt dat vele maanden lang zou aanslepen. Maar niet bij Tania. Die gaat een paar weken later al rollebollen met de eerste de beste passant, gaat vrolijk werken en is toe aan een avondje boksen. Huh ?
1 x
-
- x 435
Ik deel 100% je mening. En ik erger mij heel vaak aan de ***verhaallijnen. Het meest ergerlijke is dan nog dat ik toch gewoon blijf volgen... Stel dat ik iets leuks zou missen!Tiboko schreef: do 12 nov 2020, 14:36 Waar ik me dan weer aan erger. De manier waarop de scenaristen personages laten evolueren. Paulien die op de rand van het dak stond om te springen en een paar weken later introk bij Kobe, de liefde van haar leven. Huh? Tania die enkele weken geleden haar zoon voor haar ogen zag vermoorden door haar levenspartner én tegelijk ontdekt had dat de vader van haar lief haar verkrachter was. Bij om het even welk ander "normaal" mens zou dat er zo hard inharken dat het een trauma veroorzaakt dat vele maanden lang zou aanslepen. Maar niet bij Tania. Die gaat een paar weken later al rollebollen met de eerste de beste passant, gaat vrolijk werken en is toe aan een avondje boksen. Huh ?

1 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Tja, dat is allemaal fictie en dat moet men eenmaal met een korreltje zout nemen. 

1 x
-
- x 435
Hele pakken zout! Maar dat onderwerp hebben we al meer dan eens behandeld... Ik pas.apestaart schreef: do 12 nov 2020, 18:40 Tja, dat is allemaal fictie en dat moet men eenmaal met een korreltje zout nemen.
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578
Zoals gisteren Jansen en Janssen van plan zijn om de "Didier" aan te pakken. De interactie tussen Frank en Eddy vond ik heel amusant, zat met een glimlach te kijken.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1362
- x 1721
- Contacteer:
Begin mij wel meer en meer te ergeren aan Nancy. Dat kinderlijk gedrag! Foei! en dan de anti- favoriet van de meesten: Christine! Ze begint door te wegen op het bedrijf: zoals ze zei: ik wil ook iets te zeggen hebben in het bedrijf toen Viv haar mama voorstelde als secretaresse.
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Nickos
- Poster rang 2
- x 1
- x 7
Niet de eerste keer dat mensen gebeurtenissen héél snel verwerken in Thuis. Zo vond ik het rouwproces van Frank toen Bianca stierf belachelijk kort. Ze zeggen dat een kind verliezen het ergste is dat een mens kan overkomen. Niet in Thuis blijkbaar.Tiboko schreef: do 12 nov 2020, 14:36 Waar ik me dan weer aan erger. De manier waarop de scenaristen personages laten evolueren. Paulien die op de rand van het dak stond om te springen en een paar weken later introk bij Kobe, de liefde van haar leven. Huh? Tania die enkele weken geleden haar zoon voor haar ogen zag vermoorden door haar levenspartner én tegelijk ontdekt had dat de vader van haar lief haar verkrachter was. Bij om het even welk ander "normaal" mens zou dat er zo hard inharken dat het een trauma veroorzaakt dat vele maanden lang zou aanslepen. Maar niet bij Tania. Die gaat een paar weken later al rollebollen met de eerste de beste passant, gaat vrolijk werken en is toe aan een avondje boksen. Huh ?
0 x