Christine Leysen (Daphne Paelinck)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Kleine aanvulling: Waldek heeft Adil er ook op gewezen dat de relatie nog pril is.
Dat het allemaal nog kan veranderen.
Maar Adil is blijkbaar heel zeker van zijn zaak.
Hij leek ook wel wat gekwetst, vond ik, dat Waldek hierover begon.
Christine heeft Adil al helemaal waar ze hem hebben wou.
Ik vind het ook wel cynisch dat ze het cadeau dat ze van Bob gekregen heeft (het huis), wil gebruiken om via concurrentie wraak te nemen op Bob.
Dat het allemaal nog kan veranderen.
Maar Adil is blijkbaar heel zeker van zijn zaak.
Hij leek ook wel wat gekwetst, vond ik, dat Waldek hierover begon.
Christine heeft Adil al helemaal waar ze hem hebben wou.
Ik vind het ook wel cynisch dat ze het cadeau dat ze van Bob gekregen heeft (het huis), wil gebruiken om via concurrentie wraak te nemen op Bob.
0 x
-
- x 435
Christine verkoopt het vel van de beer... "Haar" huis is nog niet eens verkocht! En nu al wordt gezegd dat ze de grootste aandeelhouder zal zijn... 

0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Zo werd het gisteren toch voorgesteldikke schreef: do 22 okt 2020, 10:52 En nu al wordt gezegd dat ze de grootste aandeelhouder zal zijn...

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
En dan vragen die doodgewoon of ze bij Waldek mogen wonen ???? Niks te huur daar in dat dorp ? En hoeveel plaats is er in dat klein appartementje van Waldek ???ikke schreef: do 22 okt 2020, 10:52 Christine verkoopt het vel van de beer... "Haar" huis is nog niet eens verkocht! En nu al wordt gezegd dat ze de grootste aandeelhouder zal zijn...
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Dat noemt dan een opdringerig geval die Christine. Ze vindt het maar natuurlijk dat ze iemand anders privacy zomaar komt verstoren!nounake schreef: za 24 okt 2020, 07:55 En hoeveel plaats is er in dat klein appartementje van Waldek ???
0 x

0 x
-
- x 435
We weten nu toch al dat huizen en appartementen in Thuis, heel rekbaar zijn? In een appartement voor 2 personen kunnen daar zonder moeite 4 personen heel comfortabel samen leven, geen probleem in Thuis
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Ik krijg totaal geen hoogte van dat personage
Meent zij dat nu dat Eddy in haar bovenste schuif ligt ?

0 x
-
- x 435
Bahneenzij! Niet op haar gezicht gelet toen Eddy zo euforisch werd door de E in de nieuwe naam voor het bedrijf van haar... en Adil?!
Laatst gewijzigd door ikke op za 24 okt 2020, 17:35, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Ja, typisch voor zulke mensen. Is soms verwarrend hoe ze iemand kunnen bij de neus nemen om dan op het einde van de rit hun gedacht te krijgen.

1 x
-
- x 435
Het zijn twee koppels. Die hebben dan toch maar gewoon elk één kamers nodig. En ik dacht er toch wel zeker twee kamers waren in dat appartement.nounake schreef: za 24 okt 2020, 07:55 En hoeveel plaats is er in dat klein appartementje van Waldek ???
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Gaat meer over personal space, natuurlijk.
Toen Adil bij Waldek & Thillly logeerde, voelde hij zich vaak 5de wiel aan de wagen, maar zet daar ook nog eens Christine bij. Uit wat we gezien hebben in het studentenhuis van Lowieke (toen Christine er vaak over de vloer kwam) zal het zeker niet lang duren of daar komen vodden van.
Toen Adil bij Waldek & Thillly logeerde, voelde hij zich vaak 5de wiel aan de wagen, maar zet daar ook nog eens Christine bij. Uit wat we gezien hebben in het studentenhuis van Lowieke (toen Christine er vaak over de vloer kwam) zal het zeker niet lang duren of daar komen vodden van.
1 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik vond dat Christine wel erg snel was om te zeggen dat ACE geen externe administratieve hulp nodig heeft.
En ook al is het inderdaad een beginnend bedrijf, een paar uurtjes per week kan misschien financieel wel?
Tenzij ze zich absoluut onmisbaar wil maken binnen het bedrijfje, of iets te verbergen heeft.
En ook al is het inderdaad een beginnend bedrijf, een paar uurtjes per week kan misschien financieel wel?
Tenzij ze zich absoluut onmisbaar wil maken binnen het bedrijfje, of iets te verbergen heeft.

0 x
-
- x 435
Dat is Christine ten voeten uit. Ik vraag mij wel af hoe het in haar klas gaat?satine schreef: ma 16 nov 2020, 08:47 Tenzij ze zich absoluut onmisbaar wil maken binnen het bedrijfje, of iets te verbergen heeft.
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Christine was precies wel heel moe, dat kan ze niet volhouden.
0 x
-
- x 435
Allez, ze kreeg hulp bij 't verbeterwerk. Mooi van Waldek en Adil, maar ik zat te wachten tot ze furieus reageerde omdat Waldek te rap pluimen uitdeelde.
En wonder boven wonder, Christine was blij met de hulp die ze kreeg, ik geloofde mijn ogen niet!
En wonder boven wonder, Christine was blij met de hulp die ze kreeg, ik geloofde mijn ogen niet!
0 x