In zijn ogen: kwestie van prioriteiten stellen en hij moeilijk multitasken, dat is geweten!

In zijn ogen: kwestie van prioriteiten stellen en hij moeilijk multitasken, dat is geweten!
Viv gaat er ook werken denk ik bij de Kabouters, tesamen met Joren, en die gaat op de beelden uitkomen, die jongeren zijn veel slimmer met die computers om op zo iets uit te komen.jeff schreef: vr 23 okt 2020, 00:02 Momenteel zit er niet direct een volgend misdrijf (slachtoffer?) door Jacques aan te komen, dus het zou wel eens kunnen dat dit pas tegen het einde van dit seizoen zal zijn.
Denk het niet. Hij heeft de beelden die er waren (van de dood van Jasper) duidelijk gewist. Daar kan je dan gewoon niet zomaar meer op uitkomen. Je moet al echt het interne geheugen van een computer ontleden. En ondertussen is die ook al zo herhaaldelijk gebruikt dat de restanten normaal al weg zijn. Tenslotte denk ik niet dat die twee worden aangenomen voor de administratie. Denk dus niet dat die aan de computer van hun bazen gaan moeten komen.vdbemdsa schreef: vr 23 okt 2020, 11:32 Viv gaat er ook werken denk ik bij de Kabouters, tesamen met Joren, en die gaat op de beelden uitkomen, die jongeren zijn veel slimmer met die computers om op zo iets uit te komen.
Die moeten meehelpen aan de vernieuwingen, en daar hoort ook vanalles op pc op, denk toch dat er via dit iets zal loskomen, of dat Jacques hem niet kan inhouden en Vivke gaat aanvallen.tvx1 schreef: vr 23 okt 2020, 11:47 Denk dus niet dat die aan de computer van hun bazen gaan moeten komen.
Ik vermoed dat die beelden nog wel ergens zullen opduikenjeff schreef: vr 23 okt 2020, 20:23 Jacques heeft alle sporen naar zijn 2 vorige misdaden doen verdwijnen
we hebben, na de dood van Xander, nog 2 slechteriken over: Jacques, die wel zal ontmaskerd worden, en Christine, een slechterik in schapenvacht, die zichzelf niet zo gauw zal blootgeven. En dan is er nog Karin, is zij plots zo gedisciplineerd als ze wil doen uitschijnen?? Er staat nog zoveel op de agenda de komende afleveringenjeff schreef: vr 23 okt 2020, 20:23 want voor mij moeten er niet meer slachtoffers van deze schurk zijn.
Dat heb ik ook een hele tijd gedacht, totdat ze ons hebben getoond dat de hele boel gewist is en er ook niemand verder die computer opgeëist heeft om de bewakingsbeelden na te kijken. Ze hebben Jacques de eerste keer gewoon op zijn woord geloofd dat die beelden er niet waren, en van de tweede keer weet de politie niet eens dat Jasper bij de kabouters gestorven is, laat staan wanneer precies. Dat daar een gat valt in de bewakingsbeelden zou normaal gesproken dus ook niet uitkomen lijkt mij.
Denk dat Christine ze nog ergens op haar weg zal tegenkomen als ze het bureelwerk van 'haar' nieuwe firma zal overnemen. Per toeval? Door een plaats waar ze nog online te vinden zijn? door een back up ergens ten velde?? In thuis komen er veel toevalligheden hun kop opsteken als je het niet meer verwacht!
Denk het niet. Zoals Christel al aangaf moet je er nu gericht gaan naar zoeken om nog iets van die beelden te kunnen vinden. Die zijn nu niet meer op een vrij toegankelijke wijze beschikbaar op die computer. Men kan die dus gewoon niet meer toevallig tegenkomen.daffy duck schreef: ma 26 okt 2020, 17:01Denk dat Christine ze nog ergens op haar weg zal tegenkomen als ze het bureelwerk van 'haar' nieuwe firma zal overnemen. Per toeval? Door een plaats waar ze nog online te vinden zijn? door een back up ergens ten velde?? In thuis komen er veel toevalligheden hun kop opsteken als je het niet meer verwacht!
Stel dat hij ze enkel naar de prullenbak had verplaatst, dan zou ik toch verwacht hebben dat iemand ze in de weken sindsdien had tegengekomenChristel schreef: ma 26 okt 2020, 10:27 Die beelden per ongeluk tegenkomen of op een gemakkelijke manier terug halen, lijkt me dan ook lastig.
Of het moet zijn dat hij gewoon op "delete" geklikt heeft, en ze dus nog gewoon in de prullenbak zitten, maar dat zou wel heel knullig zijn...
Indien ze zo een systeem zouden hebben zou ik toch verwacht hebben dat dat al eens ter sprake gekomen zou zijn destijds bij de aanschaf en installatie of wanneer de politie toen eens naar de camera's vroeg.Christel schreef: ma 26 okt 2020, 10:27 Wat ook nog een eventuele optie zou zijn, is een automatische online backup waar Jacques geen weet van heeft. Dan zouden de beelden dus al online opgeslagen zijn voordat hij ze lokaal verwijderde, en zouden ze daar nog op kunnen duiken.
Ik heb mij daaraan geërgerd.