In en Uit

Alle spoilers over Thuis komen hier. Inhouden, nieuwe personages, ...
Forumregels
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven. Opgelet: speculaties horen in het speculatieforum thuis!
Plaats reactie
Sandertje
Poster rang 1
Poster rang 1
x 15

In en Uit

Bericht door Sandertje »

Monika Van Lierde is ook een topactrice. Ik heb me aan de Xander verhaallijn soms geërgerd maar Monika Van Lierde speelde het allemaal wel erg knap. Bij deze vind ik het ook jammer dat ze er uit gaat, ook al kon ik me aan "Ann" wel eens ergeren ze mag wel een buiging maken na deze reeks afleveringen.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

In en Uit

Bericht door Christel »

Ook ik ga "Ann" missen, maar dan echt wel veel meer de actrice dan het personage.
Ik heb Ann altijd een plezierig en interessant om te volgen personage gevonden, totdat het met Mayra helemaal de soep indraaide en ik haar vaak onredelijk tot op het ongevoelige af vond. Haar verhaallijnen draaiden vanaf die tijd ook zo goed als altijd om ruzie en ellende, en een vrolijke serene Ann zagen we nog maar amper, dus daar werd ik persoonlijk echt een beetje moedeloos van.

Maar wel echt respect voor al die jaren dat Monika meegespeeld heeft. :bow-yellow: Ze was er toch al bij vanaf de allereerste aflevering.
Eigenlijk wel een beetje jammer dat ze niet een wat grootser afscheid gekregen heeft, en het toont in mijn ogen ook wel aan hoe geïsoleerd haar personage inmiddels geworden was.

Toch wel zonde allemaal, want Monika vind ik ook zeker een fantastische actrice. :yup:
Ik hoop dat ze veel leuke nieuwe uitdagingen in haar leven krijgt :thumbup:
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
tvx1
x 435

In en Uit

Bericht door tvx1 »

Sandertje schreef: do 22 okt 2020, 20:52 Pfoeh... Toch wat definitiever dan de aflevering deed uitschijnen: https://www.facebook.com/thuisopeen/vid ... 793732029/

Of het nu permanent is of een tijdelijk afscheid om wat spanning te brengen toch voor de voorziene toekomst:

Uit: Ann De Decker (Monika Van Lierde)
Wel raar dat ze van 23 jaar spreken. Monika was er al bij tijdens de eerste aflevering. En dat is binnen iets meer dan een maand toch al 25 jaar geleden?

En blijkbaar had ze haar vertrek dus zelf af meer dan een jaar geleden verzocht. Dan hebben de scenaristen met zo veel tijd er toch maar een matig vertrek van gemaakt.
0 x
ikke
x 435

In en Uit

Bericht door ikke »

tvx1 schreef: vr 23 okt 2020, 12:04 Dan hebben de scenaristen met zo veel tijd er toch maar een matig vertrek van gemaakt.
Ben ik nu de enige die geen probleem heeft met het "overhaaste" vertrek van dokter Ann? Ik vond het heel aannemelijk en ontroerend. En kon het ook wel begrijpen dat Ann de relatie niet meer ziet zitten. Wel spijtig. Maar een mooie scène, vond ik.
:thumbup:
Een pluim voor Monika!
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 693
x 532

In en Uit

Bericht door jessie V. »

Ik vind het ook maar raar. Ik had niet precies door dat ze niet meer terug komt. Ik vind dat erg jammer.
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

In en Uit

Bericht door Nickos »

tvx1 schreef: vr 23 okt 2020, 12:04 Wel raar dat ze van 23 jaar spreken. Monika was er al bij tijdens de eerste aflevering. En dat is binnen iets meer dan een maand toch al 25 jaar geleden?
Ze heeft van seizoen 3 tot seizoen 7 niet meegedaan. In seizoen 3 vertrokken naar Italië met Koen de Bouw (Lou), in seizoen 7 kwam ze terug omdat die relatie afgelopen was. En niet veel later komt ze Herbert Flack dan tegen.

Aangezien ze vier jaar niet te zien was toen zou ik eerder denken dat ze 21 jaar heeft meegedraaid.
1 x
ikke
x 435

In en Uit

Bericht door ikke »

tvx1 schreef: vr 23 okt 2020, 12:04 Wel raar dat ze van 23 jaar spreken.
Bij Danira hadden ze het wel degelijk over 25 jaar.
0 x
tvx1
x 435

In en Uit

Bericht door tvx1 »

ikke schreef: za 24 okt 2020, 14:07 Bij Danira hadden ze het wel degelijk over 25 jaar.
Maar in de auto bij Linde zei Ann 23 jaar. :denk:
0 x
tvx1
x 435

In en Uit

Bericht door tvx1 »

Nickos schreef: vr 23 okt 2020, 13:58 Ze heeft van seizoen 3 tot seizoen 7 niet meegedaan. In seizoen 3 vertrokken naar Italië met Koen de Bouw (Lou), in seizoen 7 kwam ze terug omdat die relatie afgelopen was. En niet veel later komt ze Herbert Flack dan tegen.

Aangezien ze vier jaar niet te zien was toen zou ik eerder denken dat ze 21 jaar heeft meegedraaid.
Ik dacht dat ze ook nog eens met Manon naar de VS geweest was, dus ze het totaal nog lager liggen...
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 979
x 582

In en Uit

Bericht door martha »

Ik meen me te herinneren dat Monica destijds een periode uit Thuis ging wegens zwangerschappen. En ook dat ze een belangrijke rol speelde in een TV serie, ik denk Sedes en Belli als Anna (dank je wikipedia).
0 x
ikke
x 435

In en Uit

Bericht door ikke »

tvx1 schreef: za 24 okt 2020, 20:44 Maar in de auto bij Linde zei Ann 23 jaar.
Niet gezien, niet gehoord. Case closed!
0 x
GroteThuisfan!!!
Poster rang 1
Poster rang 1
x 2
x 1

In en Uit

Bericht door GroteThuisfan!!! »

1 x
NERGENS BETER DAN THUIS!!!
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2572

In en Uit

Bericht door satine »

Thanks voor de link!

Olivia terug en Jacques blijft nog tot juni 2021 blijkbaar. :eh:
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 551

In en Uit

Bericht door Kiki_Dee »

satine schreef: wo 18 nov 2020, 10:58 Jacques blijft nog tot juni 2021 blijkbaar
Dat verhaal wordt dus nog serieus gerekt, maar momenteel doet hij niets verkeerd natuurlijk. Hij heeft wel al een en ander op zijn kerfstok, ik ben eens benieuwd wat zijn volgende slag zal zijn
0 x
Sandertje
Poster rang 1
Poster rang 1
x 15

In en Uit

Bericht door Sandertje »

GroteThuisfan!!! schreef: wo 18 nov 2020, 10:49 Vanavond keert op Olivia terug ;)
Een beetje te hard van stapel gelopen. In het artikel staat er enkel binnenkort. Ik had Olivia ook verwacht omdat ze in de korte inhoud spraken over een oude bekende. Dit zal dus mijns inziens eerder Stan geweest zijn.
0 x
Plaats reactie