Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 11
x 48

Bericht door jessie V. » do 15 okt 2020, 13:17

Ik had het ook te doen met Judith. Wat een toestand. En zij zit er midden in. En heeft er in feite weinig mee te maken.
0 x

Tiboko
Poster rang 4
Poster rang 4
x 2
x 80

Bericht door Tiboko » do 15 okt 2020, 15:00

satine schreef:
do 15 okt 2020, 11:41
Ze heeft zelf ook haar aandeel in het opgefokte gedoe van Xander, ze kon immers niet snel genoeg zijn om Karin bij te treden toen die zei dat het Tom wel zou geweest zijn.

Vergeleken met het aandeel van Tania zélf, is dit maar een klein aandeeltje hé.

Laat ons niet vergeten dat dit drama (met de ontvoering en de DNA-testen enz) zijn oorsprong vindt in het feit dat Tania het na dertig jaar nodig vond om haar zoon Xander te zeggen dat zijn vader niet dood was, maar een verkrachter. DIT heeft alles in gang gezet. Het is dus niet dat Karin (zoals Tom beweert) dé oorzaak is van de ontvoering van Robin, de oorzaak ligt bij Tania, die heel zijn leven (dertig jaar !!!) tegen haar zoon gelogen heeft.

Niet normaal dat hij hierop reageert als een razende stier, maar wél normaal dat die even boos is en nu niet meteen meer gelooft wat zijn moeder hem vertelt. Ook de manier waarop Tania de vraag om hulp van Xander aangepakt heeft, is totaal :thumbdown:

In plaats van met hem af te spreken, zonder de politie te contacteren (zoals hij vroeg) vond ze het nodig nog wat olie op de wond te gooien, door even Tom te gaan verdedigen. "Het was Tom niet, het was Toms vader !!!!"

Alsof dàt het voor Xander allemaal goed maakt. Nee dus.
0 x

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 114
x 194

Bericht door satine » do 15 okt 2020, 15:21

Tiboko schreef:
do 15 okt 2020, 15:00
Vergeleken met het aandeel van Tania zélf, is dit maar een klein aandeeltje hé.
Maar het blijft een aandeel, ze heeft mee de kop van Xander zot gemaakt door direct mee te gaan in de beschuldigingen van Xander en Karin.
Tiboko schreef:
Laat ons niet vergeten dat dit drama (met de ontvoering en de DNA-testen enz) zijn oorsprong vindt in het feit dat Tania het na dertig jaar nodig vond om haar zoon Xander te zeggen dat zijn vader niet dood was, maar een verkrachter. DIT heeft alles in gang gezet. Het is dus niet dat Karin (zoals Tom beweert) dé oorzaak is van de ontvoering van Robin, de oorzaak ligt bij Tania, die heel zijn leven (dertig jaar !!!) tegen haar zoon gelogen heeft.
Dat was inderdaad een niet te begrijpen actie, om na 30 jaar opeens even onder zijn neus te wrijven dat Xander het resultaat is van een verkrachting.
Maar uiteindelijk is het Xander die Robin ontvoerd heeft, niet Tania.
Tiboko schreef:
In plaats van met hem af te spreken, zonder de politie te contacteren (zoals hij vroeg) vond ze het nodig nog wat olie op de wond te gooien, door even Tom te gaan verdedigen. "Het was Tom niet, het was Toms vader !!!!"
Het was niet Tania die de politie erbij gehaald heeft, maar Tom.
Dat ze toen zei dat het Tom niet was, vond ik op dat moment niet zo abnormaal - waarschijnlijk heeft ze gedacht dat het Xander wat zou kalmeren en dat hij tot rede zou komen.
Xander stond daar als een razende voor Tania's neus, er zouden wel meer mensen zijn die op zo'n moment niet meer echt nadenken en er eender wat uitflappen in de hoop de gemoederen te bedaren.
0 x

daffy duck
Poster rang 4
Poster rang 4
x 98
x 183
Contacteer:

Bericht door daffy duck » do 15 okt 2020, 18:13

Ja, maar één schuldige en dat is Xander. Maar heel die omgeving: Ann, Tania, Karin, Judith,...ze hebben het allemaal toch niet zo goed aangepakt en hun eigen problemen, tekortkomingen, frustraties eigen vetes, ... erbij gegooid en dan is het resultaat natuurlijk des te erger.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes

vdbemdsa
Poster rang 1
Poster rang 1
x 9

Bericht door vdbemdsa » vr 16 okt 2020, 09:57

Ann die denkt om terug naar Kaapverdië te gaan, heeft er al iemand haar ticket besteld, anders zal ik het direct doen hoor, en geen retourtje!
3 x

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 114
x 194

Bericht door satine » vr 16 okt 2020, 10:33

Van mij mag ze ook een hele lange tijd genieten van de vredige rust in Kaapverdië.
Verder vond ik de scène tussen Tom en Karin nogal euhm... opmerkelijk.
En eindelijk een teken van leven van Robin, hopelijk loopt alles goed af en wordt de zaak afgerond vanavond.
0 x

daffy duck
Poster rang 4
Poster rang 4
x 98
x 183
Contacteer:

Bericht door daffy duck » vr 16 okt 2020, 11:34

satine schreef:
vr 16 okt 2020, 10:33
Verder vond ik de scène tussen Tom en Karin nogal euhm... opmerkelijk.
Ja, wat was dat? Wat hadden die 2 daar gedaan op die vloer?? Eerst ging hij haar slaan...en ineens zit ze daar en is haar schoenen kwijt! Bedenkelijk :| bedenkelijk! :cry: :eh: Gaat toch niet weer aanpappen met dat vrouwmens zeker??? :nope: en z'n kantoor ??ligt dat nu volledig stil?? :denk: Precies als bij Bowie...met Lowie...is daar precies een' betrapelijke ' ziekte in dat complex! ;)
0 x

Tiboko
Poster rang 4
Poster rang 4
x 2
x 80

Bericht door Tiboko » vr 16 okt 2020, 13:15

daffy duck schreef:
vr 16 okt 2020, 11:34
Gaat toch niet weer aanpappen met dat vrouwmens zeker??
In ieder geval spannend gisteren en hopelijk vanavond idem dito :smile:
Moderator bericht:
Stukje tekst verwijderd wegens spoiler.
0 x

ikke
Poster rang 5
Poster rang 5
x 225
x 98

Bericht door ikke » vr 16 okt 2020, 13:38

Ann: afstand nemen van haar verleden. Ach ja, in Kaapverdië heeft ze geen verleden. Moehahaha, subiet hebben we weer Mayra aan ons been... :thumbdown:
0 x

martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 46
x 59

Bericht door martha » vr 16 okt 2020, 18:10

Bwa Mayra mag gerust weer opdagen : kan ik me dan zo heerlijk ergeren :angel:

En ja, Tom en Karin, wat hebben die daar gedaan op de vloer ? Ik denk :romance-kisscheek: en een tikkeltje meer :mrgreen:
0 x

daffy duck
Poster rang 4
Poster rang 4
x 98
x 183
Contacteer:

Bericht door daffy duck » vr 16 okt 2020, 20:10

martha schreef:
vr 16 okt 2020, 18:10
Ik denk en een tikkeltje meer
ge meent dat niet hé! Die driften van Tom kennen geen grenzen! Hoeveel stenen moet ie nog over vallen!
0 x

Icarus123
Nog geen rang
x 1
x 9

Bericht door Icarus123 » vr 16 okt 2020, 21:59

Dit was dus de échte afsluiter van seizoen 25 met het meest iconische personage Frank in de hoofdrol. Een seizoensfinale die voor mij alleszins stukken beter was dan de vorige, toen Bob niet met Christine wilde trouwen :crazy:
Normaal gezien zou de "dood van Frank" een vrij saaie cliffhanger geweest zijn (Frank Bomans overleeft het toch altijd), maar nu weten we natuurlijk dat er nog een rood tentje moet komen, wat bij mij de twijfel wel doet stijgen.

De bevrijding van Robin vind ik mooi gedaan en ik schoot niet meteen in de lach toen de "POSA" in actie kwam. Bij de gijzeling met Danny was dat nogal stuntelig in beeld gebracht.
0 x

Tiboko
Poster rang 4
Poster rang 4
x 2
x 80

Bericht door Tiboko » za 17 okt 2020, 09:08

Alleen zonde dat Robin er bij de bevrijding (na 10 dagen in een auto te hebben geslapen, met ook wat verwondingen van zijn ontsnapping) uitzag alsof hij net een geslaagd weekendje strand achter de rug had.

Haartjes netjes gewassen, een knalwitte bandana, mooi blozend :denk:

Ook de afloop. Toevallig lag Xanders gsm daar in die auto en toevallig had die ook geen wachtwoord. Het zat goed mee dit keer :smile:
0 x

jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 11
x 48

Bericht door jessie V. » za 17 okt 2020, 10:06

Pfffffffffffff Misschien kan er nog eens een positief berichtje af?
0 x

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 114
x 194

Bericht door satine » za 17 okt 2020, 11:20

Ik was blij om Robin ongedeerd te zien, eender hoe wit zijn bandana was. :mrgreen:
0 x

Plaats reactie