Maar uiteraard snap ik volledig dat Lut niet op de set is
Daar kan je donder op zeggen. Hij was véél te snel terug van zijn vergadering en dan die verhaaltjes over zijn succes en tripje naar Parijs enz, hum ik geloof er niet zo veel van.satine schreef: wo 28 okt 2020, 09:54 Hopelijk heeft die man geen slechte bedoelingen, waar Angèle dan voor opdraait.
En dat ze zo rap haren beer vergeet, dan snap ik niet... Dat geld die die don juan in de kluis zag stoppen zal opgelost zijn tegen dat Angèle terug in bar Madam arriveert.jessie V. schreef: wo 28 okt 2020, 10:44 Ik ook niet. Het is een gluiperd en Angèle is meteen in de zevende hemel.
Ze heeft hem niet goed toe gedaan, ze heeft niet meer aan de hendel gedraait om hem terug op slot te doen, ze heeft hem gewoon tegenaan geduwd
Is maar een rare wending in de thuishistorie. Hoe kan die kwakzalver en tjeemer nu weten dat Angèle dat geld in die kluis zal stoppen. Ik kan niet goed de zijstap in het Barmadam verhaal vatten. Vulling??ikke schreef: wo 28 okt 2020, 12:21 Dat geld die die don juan in de kluis zag stoppen zal opgelost zijn tegen dat Angèle terug in bar Madam arriveert.
Idem dito, past precies niet bij de Thuispersonages! Te uitgestreken !