Dat denk ik niet, ze hebben hem vorig jaar nog maar in de serie geschreven.
Wanneer we weten wie in de rode tentjes ligt...
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 551
0 x
- apestaart
- Poster rang 4

- x 186
In de trailer voor de volgende aflevering zie ik Jacques een Engelse sleutel pakken zou hij Christine daarmee de kop inslaan?

0 x
-
tvx1
- x 435
Die indruk wilden ze wel geven. Maar uiteindelijk zal dan waarschijnlijk blijken dat hij hem gewoon op z'n plaats wilde leggen.apestaart schreef: di 29 sep 2020, 23:19 In de trailer voor de volgende aflevering zie ik Jacques een Engelse sleutel pakken zou hij Christine daarmee de kop inslaan?
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
Ho! als dat zou kunnen! Dan is dat vervelend vrouwmens ineens van m'n scherm verdwenen!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1041
Te oordelen wat er in de laatste spoilers staat, zou Jasper wel eens in dat tentje kunnen liggen.
Misschien is hij degene die ontdekt dat het Jacques was die Thilly verkracht heeft en krijgt hij een slag van de hamer bij de confrontatie.
Misschien is hij degene die ontdekt dat het Jacques was die Thilly verkracht heeft en krijgt hij een slag van de hamer bij de confrontatie.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
Tiboko, en nu moet ik denken aan het gesprek van Kobe en Jacques gisterenavond; Kobe suggereerde ook zoiets waardoor Jacques heel zenuwachtig werd.
0 x
-
tvx1
- x 435
Het was blijkbaar iemand anders die op bezoek was bij de kabouters...apestaart schreef: di 29 sep 2020, 23:19 In de trailer voor de volgende aflevering zie ik Jacques een Engelse sleutel pakken zou hij Christine daarmee de kop inslaan?
0 x
-
Tristian
- Nog geen rang
- x 1
Jasper is de eerste dus. Jammer eigelijk zag hem graag spelen
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
Ja hé! maar dan denk ik aan Eddy en al hetgeen de kabouters te bieden hebben...en dan dat allemaal vernietigd zien door een betweter die nog van toeten of blazen weet over het runnen en werksfeer van dat bedrijf.. maar was wel figuurlijk bedoeld hoor!
0 x
-
tvx1
- x 435
Dat wil toch niets zeggen? Er zijn veel personages geweest die maar een half jaar meespeelden. Of zelfs minder, zoals bijvoorbeeld Frederieke...Kiki_Dee schreef: ma 28 sep 2020, 20:45 Dat denk ik niet, ze hebben hem vorig jaar nog maar in de serie geschreven.
0 x
-
Tsds
- Nog geen rang
- x 2
Ja, maar voor hem hebben ze wel Bianca eruit geschreven... Denk niet dat ze dat zouden doen voor een personage die maar eventjes mee speelt.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Inderdaad, en hij zit tegenwoordig ook in de begingeneriek. Niet dat dat alles wil zeggen, maar toch...Tsds schreef: za 03 okt 2020, 14:38 Ja, maar voor hem hebben ze wel Bianca eruit geschreven... Denk niet dat ze dat zouden doen voor een personage die maar eventjes mee speelt.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
tvx1
- x 435
Thilly heeft ook al meermaals in de begingeneriek gezeten, maar verwijnt er telkens even snel weer uit als ze zelf verdwijnt. Jacques zit ook in de begingeneriek, maar je voelt toch dat zijn verhaal door zijn daden wel eens een einde zal krijgen.Christel schreef: ma 05 okt 2020, 12:23 Inderdaad, en hij zit tegenwoordig ook in de begingeneriek. Niet dat dat alles wil zeggen, maar toch...
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
Weet niet hoor!tvx1 schreef: ma 05 okt 2020, 15:57 je voelt toch dat zijn verhaal door zijn daden wel eens een einde zal krijgen.
0 x
0 x