Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Gesloten
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Zeer door"slag"gevend. Letterlijk en figuurlijk
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

daffy duck schreef: wo 16 sep 2020, 17:16 Hoe dan ook: Ann als huisdokter zou zich toch wat professioneler kunnen gedragen en daardoor ook een grotere steun zijn voor Tania. Nu maakt ze de zaken alleen maar erger door haar gedrag.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Ann loopt er de laatste dagen bij als de grootmoeder uit jaren vervlogen! Dom om als dokter en zus zo maaar direct alles te slikken en dan nog haar broer gaan aanvallen ...hoognodige opname in pychiatrie afdeling van winterlicht .
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

daffy duck schreef: di 15 sep 2020, 18:24 Xander moet dan wel over heel doorslaggevende elementen beschikken om iemand zomaar aan te wijzen!
Die heeft Tom al kunnen voelen. ;)
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Nu de DNA-test er komt zal alles wel snel uitgeklaard worden zeker? Tenzij dat nog onverwachte wendingen voortbrengt. Zoals Ann en Tom die geen zus en broer blijken te zijn of Tania die een geheime dochter van Walter blijkt te zijn...
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Nu de DNA-test er komt zal alles wel snel uitgeklaard worden zeker? Tenzij dat nog onverwachte wendingen voortbrengt. Zoals Ann en Tom die geen zus en broer blijken te zijn of Tania die een geheime dochter van Walter blijkt te zijn...

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
1 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

tvx1 schreef: do 17 sep 2020, 20:07 Tenzij dat nog onverwachte wendingen voortbrengt. Zoals Ann en Tom die geen zus en broer blijken te zijn
Vermits ze indertijd allebei in aanmerking kwamen om een nier te doneren voor Marianne, neem ik aan dat ze op zijn minst dezelfde moeder hebben.

Maar ik vraag me wel af waarom ze gisteren op het einde van de aflevering zo overstuur was.
Was dit weer een overbodige flash forward, of heb ik iets gemist?
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef: vr 18 sep 2020, 09:36 Maar ik vraag me wel af waarom ze gisteren op het einde van de aflevering zo overstuur was.
Het waarom van die "paniekaanval" was mij ook niet helemaal duidelijk moet ik zeggen (al vind ik dat Ann sowieso nogal heftig reageert op die situatie), en ik geloof ook niet dat we iets gemist hebben wat dat betreft. Er is in de aflevering gisteren iig toch niks gebeurd wat het in mijn ogen verklaart... :-?

Maar goed, misschien legt ze ons vanavond uitgebreid uit waarom ze daar zo goed als stond te hyperventileren buiten... :mrgreen: ;)
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Christel schreef: vr 18 sep 2020, 10:19 Het waarom van die "paniekaanval" was mij ook niet helemaal duidelijk moet ik zeggen
ja, was heel raar en heftig! Om zo te reageren moet er toch tenminste wat bloed of slachtoffers bij zijn! Heel benieuwd naar de reden van die paniekaanval!
2 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

satine schreef: vr 18 sep 2020, 09:36
tvx1 schreef: do 17 sep 2020, 20:07 Tenzij dat nog onverwachte wendingen voortbrengt. Zoals Ann en Tom die geen zus en broer blijken te zijn
Vermits ze indertijd allebei in aanmerking kwamen om een nier te doneren voor Marianne, neem ik aan dat ze op zijn minst dezelfde moeder hebben.

Maar ik vraag me wel af waarom ze gisteren op het einde van de aflevering zo overstuur was.
Was het juist niet zo dat Ann niet in aanmerking kwam als donor, waardoor Tom na jaren terugkeerde naar Thuisdorp om zich te laten testen en uiteindelijk als donor te dienen? :denk:

Wat dat einde van gisteren betreft, denk ik toch dat het een flash forward betrof. Die scène begon namelijk op de zelfde manier als die scenes met de tentjes...
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Het is natuurlijk ook niet niks.

Je broer die beschuldigd wordt van de verkrachting van je lief, waaruit een kind geboren werd dat er rotsvast (waarom weten we niet, hij dacht dit al VOOR hij Karin leerde kennen ) van overtuigd is dat Tom zijn vader is. Een kind dat je pas onlangs voor het eerst zag, want Tania hield zijn bestaan voor haar verborgen. Daardoor stond de relatie ook even onder druk, want hun afspraak was altijd "geen geheimen voor elkaar hebben".

Dus ja. Ook Ann zit een beetje in een emotionele rollercoaster. En aan Judith heb je natuurlijk niet veel. Als het over Tom gaat (waarmee ze ook één en ander meegemaakt heeft, bv op haar huwelijk) kijkt die altijd als "niks verbaast me nog".
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

tvx1 schreef: vr 18 sep 2020, 11:38 Was het juist niet zo dat Ann niet in aanmerking kwam als donor, waardoor Tom na jaren terugkeerde naar Thuisdorp om zich te laten testen en uiteindelijk als donor te dienen?
Ann kwam wel degelijk in aanmerking, maar wou toen die zware ingreep niet ondergaan ivm Sandrine.
En in die periode was Tom al een tijdje terug in het Thuisdorp.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Nu weten we nog niet waarom ze donderdagavond zo totaal ontdaan kwam thuis gelopen ....of was ik in slaap gevallen ?
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

nounake schreef: za 19 sep 2020, 10:28 Nu weten we nog niet waarom ze donderdagavond zo totaal ontdaan kwam thuis gelopen ....of was ik in slaap gevallen ?
Dat was naar alle waarschijnlijkheid een flash forward...
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Is Ann nu helemaal aan het doorslaan. Hoe zij als dokter, als een kip zonder kop, zomaar Tom beschuldigt, tegen Marianne.... da's er nu toch over! :thumbdown:
2 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

daffy duck schreef: ma 21 sep 2020, 23:12 Is Ann nu helemaal aan het doorslaan. Hoe zij als dokter, als een kip zonder kop, zomaar Tom beschuldigt, tegen Marianne.... da's er nu toch over! :thumbdown:
Behoorlijk ja, vind ik ook... :thumbdown:
Sowieso haar rotsvaste overtuiging dat Tom de verkrachter wel moet zijn geweest, zonder één spatje bewijs, vind ik verbijsterend. Hij krijgt niet eens het voordeel van de twijfel totdat er een DNA-uitslag is. :-?
Van je familie moet je het hebben... :crazy:

En dan gooit ze die giftige gedachten ook nog eens plompverloren voor de voeten van hun onwetende moeder, die nog niet eens zo heel lang geleden serieuze hartklachten heeft gehad en die sowieso over een een zwakkere gezondheid beschikt met maar 1 nier.
Hoe ze vervolgens wat sputterend achter haar moeder aan hobbelde omdat ze die niet zo overstuur wilde laten vertrekken, was wel echt mosterd na de maaltijd. :roll:
Goed bezig, "Anneke" :sick: :thumbdown:
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gesloten