Denk ik ook. Het is weer haar eigen egocentrische houding die haar (misschien) weer de das zal omdoen!
Karin Baert (Kadèr Gürbüz)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1363
- x 1723
- Contacteer:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
jeff
- Nog geen rang
- x 48
Inderdaad, ik vraag me af hoe lang ze deze verhaallijn gaan rekken terwijl dat op een paar dagen kan uitgeklaard zijn met een DNA-test. Ik vind dat ze de kijkers hier voor dommeriken houden.tvx1 schreef: do 10 sep 2020, 15:06 Ze gaat er zomaar vanuit dat Xander zijn vermoeden ivm zijn vader een feit is zonder enig echt bewijs. Voor hetzelfde geld bewijst een simpele DNA-test dat Tom er niets mee te maken heeft...
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 691
- x 532
Ik denk dat Karin toch een beetje geschrokken is van het wilde beest dat ze in huis gehaald heeft
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Inderdaad Jessie - er is ook niemand die haar kan garanderen dat haar nieuwe cliënt hààr niet gaat aanvallen als er iets niet in zijn kraam past.
Maar dat hij geen doetje is, had ze al voordien moeten merken aan zijn gedrag, toch?
Maar dat hij geen doetje is, had ze al voordien moeten merken aan zijn gedrag, toch?
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1363
- x 1723
- Contacteer:
zij die altijd fijne maniertjes apprecieert en nu moet omgaan met zo'n bullebak. ze heeft er echt veel voor over om Tom erbij te lappen en haar principes (als ze die al heeft) van beleefdheid opzij te schuiven. Alles om haar doel te bereiken!satine schreef: do 17 sep 2020, 10:15 Maar dat hij geen doetje is, had ze al voordien moeten merken aan zijn gedrag, toch?
0 x
0 x
-
ikke
- x 435
't Is haar van ganser harte gegund: een groot verschot(om het op z'n Vlaams te zeggen)!jessie V. schreef: do 17 sep 2020, 08:47 Ik denk dat Karin toch een beetje geschrokken is van het wilde beest dat ze in huis gehaald heeft
Laatst gewijzigd door ikke op do 17 sep 2020, 17:44, 1 keer totaal gewijzigd.
1 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 691
- x 532
Karin had zijn karakter wel min of meer in kunnen schatten inderdaad, Satine. Maar dat het zo uit de hand zou lopen zal ze toch niet gedacht hebben.Ben benieuwd wat ze verder gaat doe.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1363
- x 1723
- Contacteer:
Hoe is het mogelijk dat dat nog vrij rondloopt in de maatschappij zonder een crimineel verleden als je z'n gedrag ziet.
1 x
-
tvx1
- x 435
Ik snap Karin echt niet meer. Als professionele jurist zou overtuigd zijn van haar zaak zonder enig bewijs. Meer nog, ze kan even goed binnen een paar dagen bewijs krijgen helemaal fout te zijn.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1363
- x 1723
- Contacteer:
Was dat haar laatste zwanenzang? Tom komen afdreigen en hem voor een ultimatum stellen om haar niet te laten schrappen uit de orde van advocaten. Magere argumentatie voor een advocaat!
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ook ik kan haar echt totaal niet volgen
Ze moet toch inderdaad zelf ook wel begrijpen dat ze ongelofelijk onderuit gaat als zou blijken dat Tom helemaal de verkrachter niet is?
Zo'n stampij maken, terwijl ze 0% zekerheid heeft van haar beschuldigingen die ook nog eens heel makkelijk te controleren zijn.
Onvoorstelbaar...
Ze moet toch inderdaad zelf ook wel begrijpen dat ze ongelofelijk onderuit gaat als zou blijken dat Tom helemaal de verkrachter niet is?
Zo'n stampij maken, terwijl ze 0% zekerheid heeft van haar beschuldigingen die ook nog eens heel makkelijk te controleren zijn.
Onvoorstelbaar...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Wat had Karin nou eigenlijk verwacht toen ze dat hele spel met Xander in gang zette en hem tijdens elk bezoekje kwader en ongecontroleerder zag worden? Dat zijn bui uiteindelijk wel zou zakken?
Mooi dat ze Tom gisteren toch nog probeerde te waarschuwen voor hem, maar dat was wel serieus mosterd na de maaltijd.
Mooi dat ze Tom gisteren toch nog probeerde te waarschuwen voor hem, maar dat was wel serieus mosterd na de maaltijd.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 691
- x 532
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat zijn ze zeker!
Maar ik vind het wel heel erg raar dat ze zich dat nu ineens pas ten volle lijkt te realiseren...
Het is niet dat Xander ooit al lekker stabiel overkwam, dus die uitbarsting gisteren moest voor haar toch niet als verrassing komen?
Maar ik vind het wel heel erg raar dat ze zich dat nu ineens pas ten volle lijkt te realiseren...
Het is niet dat Xander ooit al lekker stabiel overkwam, dus die uitbarsting gisteren moest voor haar toch niet als verrassing komen?
0 x