Viv Van Rooy (Lynn Van den Broeck)

Gesloten
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

ze zat daar wat triestig te zitten en troost te zoeken bij Lowie. Niet haar gewoonte om daar zo kwetsbaar op te stellen!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik vind haar niet bij Lowie passen.
0 x
jono
Nog geen rang
x 3

Bericht door jono »

johan1969 schreef: wo 02 sep 2020, 12:17 Ik vind haar niet bij Lowie passen.
Ik vind het personage eerlijk gezegd gewoon zéér unlikable.
1 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Idd, gewoon haar problemen verzwijgen tegen haar partner of beste vriend (met Joren heeft ze precies ook niet veel contact meer ?) en het gewoon afbollen als het haar niet aanstaat.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik probeer mij niet te veel te ergeren aan Viv, maar dat is niet altijd even makkelijk.
Zeker gisteren niet.
Je haalt je vriend 's nachts uit bed omdat het vriendje van de mama terug thuis gekomen is, waarschijnlijk met veel ambras.
Je slaapt beneden bij de mama, biedt haar water en thee aan - iets wat ze vroeger niet meteen zou gedaan hebben, denk ik.

En dan, als beloning voor degenen die je opgevangen hebben, vind je het te veel moeite om eventjes brullende Leo uit zijn bedje te halen.
Dat ze dat zelf niet even voorstelde! :roll:
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

satine schreef: za 12 sep 2020, 17:56 Dat ze dat zelf niet even voorstelde!
0 x
Daar had ze geen tijd voor. Ze zat haar studieboek door te nemen, heel belangrijk op dat moment dat iedereen in paniek was om op tijd te zijn! Beetje veel egoïstisch toch! :-? Nog raar dat ze niet vroeg waar het ontbijtje voor mama bleef!
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Ik heb zo de indruk dat wij haar niet meer zullen terugzien: de manier waarop ze met Lowie uitmaakte en dan bovendien het gaan aftrappen bij ACE onder het mom van een vriendin gaan helpen; ook haar moeder is al een hele tijd niet meer te zien.
Dus mijn conclusie is dat die 2 personages plots in één klap verdwenen zijn.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

apestaart schreef: vr 11 dec 2020, 21:14 Dus mijn conclusie is dat die 2 personages plots in één klap verdwenen zijn.
Denk het niet. We moeten nog de moordenaar van Jasper ontmaskeren, enfin het flikkenteam toch! En dan misschien nog een confrontatie als Olivia terugkomt.
0 x
Thuister
Nog geen rang
x 6
x 7

Bericht door Thuister »

Waar is Viv plots naar toe? Ik mis ze !
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Nu Jasper dood is, Chantal verhuisd en Lowie een ander lief heeft, is ze blijkbaar "overbodig". Bovendien renoveert ze ergens een huis. De kans is klein dat we haar in de nabije toekomst nog gaan zien dus.
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Jammer, ik vond het een tof personage. Hopelijk komt ze terug
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik vond haar niet tof, ik kreeg het van haar druk gedrag, maar het is idd wel straf dat ze nu doodgezwegen wordt
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Net nu ik mij wat minder ergerde aan Viv en haar wel een leuke tegenpool vond voor wervelwind Lowie, krijgen we dit.
Ik begrijp dat Thuis maatschappelijke thema's wil verwerken in de verhaallijnen en we weten allemaal dat er IETS moet gebeuren, willen we onze planeet nog lang leefbaar houden, maar waarom moet dat dan in 's hemelsnaam allemaal op zo'n drammerige manier gebeuren?
Het verwonderde mij dat ze van het vlees in de pasta niet meer problemen maakte, na het gezeur de laatste tijd aan de kop van Lowie en Waldek.
Daar was ze gelukkig wel zo fair om toe te geven dat ze dat niet vermeld had en haar eigen boterhammetjes ging opeten.
Maar de laatste tijd kan ze blijkbaar geen zin meer zeggen of er moet ecologie en klimaatverbetering uit stralen.
Als de milieuproblematiek op deze manier aangehaald wordt, spreekt het mensen echt niet aan om hun beste beentje voor te zetten.
Ik hoop dat dit op een betere manier wordt uitgewerkt, anders is het (alweer) een gemiste kans.
2 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

satine schreef: do 23 sep 2021, 09:16 Als de milieuproblematiek op deze manier aangehaald wordt, spreekt het mensen echt niet aan om hun beste beentje voor te zetten.
Inderdaad. Hoewel ik ook al heel wat jaren bewuster leef erger ik mij groen en geel aan deze klimaathysterie. De schuld wordt altijd VOLLEDIG bij de mens gelegd terwijl er toch heel wat meer factoren een rol spelen (zoek vb eens precessie van de aarde). Klimaatverandering is van alle tijden, net als het jaarlijkse commentaar van telers/ hotels allerhande op het weer.
Een Thuisversie van ene Anuna kan ik echter missen als kiespijn. Je zou bijna wensen dat ze met die snoeischaar niet in haar vingers maar in haar tong snijdt.
1 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Moest toch wel grijnslachen 's morgens aan de ontbijttafel toen ik daar een plastieken fles melk zag staan. :lol: Geloof dat ik daar vroeger al eens een opmerking heb over gemaakt.

Maar vond het wel raar dat Rosa en Kobe niet eerst geïnformeerd hadden of er vegetariërs onder die gasten waren; tegenwoordig wordt daar altijd rekening mee gehouden. De tijd dat iemand vlees door zijn strot geramd werd is gelukkig voorbij.
0 x
Gesloten